Olen 19-vuotias nainen ja seurustelen 34v miehen kanssa, mitä ajattelet?
Tai haluatko kysyä jotain?
Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)
Kommentit (199)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 12:07"]
Miehesi on jäänyt itse teini-ikään. Jos 34-vuotias haluaa tosissaan seurustella alle parikymppisen kanssa, hän vain haluaa päästä helpolla, teini-ikäistä on niin helppo ohjata omiin tarkoituksiin. En jaksa uskoa, että suhteenne kestää loputtomiin, alkuihastuksen ja helpon seksin jälkeen hyytyy.
[/quote]
Tätä on itsekin pakko kompata.
Ex-mieheni alkoi eromme jälkeen seurustella 14 vuotta nuoremman naisen kanssa. Tyttö taisi olla silloin 18v tai 19v.
Olemme exän kanssa edelleen väleissä, joten tiedän heidän elämästään jotain. Erosimme aikoinaan siksi, että mies oli ns. peter pan-mies, eli ei kasvanut aikuiseksi. Petti koko ajan ja odotti, että minä olisin äiti ja passaisin häntä ja ymmärtäisin, kun tulee reissuiltaan. En ymmärtänyt ja potkin pihalle :)
No tämän nuoremman naisen kanssa homma sujuu, koska nainen ei ole osa
Ei toimi kursori mut Komppaan! Tämän olen huomannut monissa miehissä jotka kuolaa ja haluaa yli 15 nuoremman naisen itselleen! Ovat jääneet "nuoruus" ikään, pitävät oman ikäisiä "vanhoina" ja luulevat itse että ovat nuoren näköisiä! Jäävät ikuisesti peterpan "miehiksi"!
Vierailija kirjoitti:
Miten moni 30-40-vuotias nainen kokee olleensa parempi sängyssä 20-vuotiaana kuin nykyään? Kysynpä vain ;)
Oppia ikä kaikki ja itseluottamusta vielä päälle :)
Miten moni nainen yleensäkään tekee muuta, kuin levittää reitensä? Enpä ole vielä saanut koskaan lukea, että nainen kertoisi millä tavalla tekee parhaansa miehen nautinnon eteen. Miehen kantilta katsottuna se parikymppinen reidet levitettyinä kiihottaa paljon enemmän kuin roikkuvanahkainen 40v kropsu.
Miksi haet tällä asialla huomiota tai kuvitteletko että tilanne on jotenkin kohauttava?
N43
En ajattele oikeastaan mitään. Ehkä mieleen tulee kysymys, että mitä yhteistä 19- ja 34-vuotiaalla on, mutta eihän asia loppujen lopuksi minulle kuulu. Hyvä, jos olet löytänyt mieleisen miehen.
M37
Kuka 34v haluaa olla 19v kanssa? Kun olin 18v niin minua yritti 32v mies. Oli jopa pakkomielteinen. En ymmärrä miksi tuon ikäinen mies olisi halunnut seurustella melkein teinin kanssa. Olin vähän lapsellinen vielä. Ja moni yli 30v on sanonutkin että harvemmin on mitään yhteistä edes päälle 20v kanssa.
No 19.v on aika teini ja 36v. alkaa jo lähestyä keski-ikää.
Iso ikäero. Olin kysymässä millainen suhde sun omaan isään. Joku kysyi sitä jo.
N28 / Sinkku
Miten maksatte kulut ravintolassa ym asioidessa? Providership tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ite en jotenkin tajua miten aikuinen mies jaksaisi kattella semmoista tyhjäpäistä kiljumista ja kikattelua, mutta halunsa kullakin ;) Onhan niitä puumanaisiakin, joita kiinnostaa nuoret skeittari kundit, vaikka tuskin heillä mitään ongelmaa olisi ikäistään seuraa saada.
Olen ymmärtänyt, että tyypillinen palstamamma on 25-vuotiaaksi saakka 5-vuotiaan tasolla aivojensa suhteen. Sitten vasta alkaa joillakin pientä kasvua olla nähtävissä, mutta vain pienellä osalla naisista. Eli on aivan ymmärrettävää, että te naiset kuvittelette kaikki olevanne yhtä lapsen tasolla.
Mikseivät 19-vuotiaat miehet tule kehuskelemaan sillä, että seurustelevat 34-vuotiaan naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista pariutuu jotakuinkin omanikäisensä kanssa. Sen takia pariskuntien ikäeroihin liittyy valtavasti ennakkoluuloja ja epäluuloa liittyen milloin mihinkin asiaan. Myös suhteen osapuolien motiivit olla toistensa kanssa herättää pahansuopaisuutta. Syy miksi kuitenkin löytyy niin paljon näitä 12-20 vuoden ikäerolla höystettyjä pareja, löytyy helposti siitä, että 20-25-vuotias ja 35-40-vuotias löytää makuuhuoneessa yhteisen sävelen jopa tutkitusti todella hyvin. Tällaisen parin seksi siis sujuu mitä todennäköisemmin paljon paremmin kuin juuri avoliittoon muuttaneen samanikäisen 23-ikäisen pariskunnan.
Seurasin joitain vuosia sivusta pariskuntaa, jonka ikäero oli 27 vuotta. Ei ollut tervettä millään tavalla. Nuorempi nainen (oli kyllä aikuinen nainen tosin) kaipasi isähahmoa, joka maksoi peruselämisen. Nukkuivat samassa sängyssä, mutta saunassa käytiin erikseen - seksiä tuskin oli. Vanhemmalla miehellä oli huutav
Miten terveeksi koet oman pakkomielteesi "seurata" ihmisten parisuhteita ja kirjoitella niistä mahdollisimman negatiivisesti foorumille?
No siis mä olen 27v mies ja en voisi kuvitella seurustelevani 19v naisen kanssa. Niin eri maailmat. Ehkä 20 tai 21 saattaisi just mennä, jos on todella aikuinen tapaus henkisesti.
Olet pikkulikka. Mies on äijä.
Mistä teillä on keskusteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
No 19.v on aika teini ja 36v. alkaa jo lähestyä keski-ikää.
Äläpä! Olihan täällä muutama vuosi sitten tuon ikäinen mies joka kehuskeli että 36 vuotias on vasta pikkupoika!:D olen huomannut et tuollaiset "miehet" pitää omanikäisiä naisia "ikäloppuna" ja itse vanhetessaan "paranevat", nolaavat julkisesti ja muutenkin itsensä kun yrittävät peiliin katsoessaan vakuutelle että menee vielä 20 vuotiaasta.
Mahdatkohan enää olla kiinnostunut kumppanistasi kun tämä on keskiikäinen? Isot ikäerot ei yleensä ole hyvä juttu. Tossa vaiheessa se ei häiritse kun olette kumpikin nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moni 30-40-vuotias nainen kokee olleensa parempi sängyssä 20-vuotiaana kuin nykyään? Kysynpä vain ;)
Oppia ikä kaikki ja itseluottamusta vielä päälle :)
Miten moni nainen yleensäkään tekee muuta, kuin levittää reitensä? Enpä ole vielä saanut koskaan lukea, että nainen kertoisi millä tavalla tekee parhaansa miehen nautinnon eteen. Miehen kantilta katsottuna se parikymppinen reidet levitettyinä kiihottaa paljon enemmän kuin roikkuvanahkainen 40v kropsu.
No mitä pitäisi tehdä 2min munan eteen? :D
Käytätkö gigoloa 10 vuuoden päästä, kun miehesi ei enää pysty mihinkään?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä itse oikein ajattelet, kun yeet tällasen aloituksen. Mä voisin aloittaa: olen keski-ikäinen ja koko elämäni harrastanut seksiä ikäiseni aviopuolison kanssa ja aina se on hyvää.
Niinpä. Yleensä vanhojen naisten seksiseikkailuista luetaan lehdestä, mut arvaa kirjoitetaanko miesten seksiseikkailuista ja tinderi kokemuksista lehdissä?
Oikea vastaus. Seksiä mainostava mies on leimattu pervo.
Ei niitä voi muualla julkaista ku täällä.
Aloitus on tehty 10 vuotta sitten, joten eiköhän tuokin pari ole jo eronnut.
Näitä "yllätyksiä" tuntuu olevan myös naisilla,eri miehille tehtyjä lapsia ja yhteiskunta eli me normaalit veronmaksajat kustannetaan taas niille kaikki.