Olen 19-vuotias nainen ja seurustelen 34v miehen kanssa, mitä ajattelet?
Tai haluatko kysyä jotain?
Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)
Kommentit (199)
77, no kiljua mulla on tarve sillon kun säikähdän jotain.. ja kikattelen kyllä muuten vaan jos on hauskaa.. :D ongelmako?
t. ap ;)
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:22"]
Ite en jotenkin tajua miten aikuinen mies jaksaisi kattella semmoista tyhjäpäistä kiljumista ja kikattelua, mutta halunsa kullakin ;) Onhan niitä puumanaisiakin, joita kiinnostaa nuoret skeittari kundit, vaikka tuskin heillä mitään ongelmaa olisi ikäistään seuraa saada.
[/quote]
Juu, kaikki kaksikymppiset vaan kikattaa ja kiljuu...
79, kiitos hyvästä vastauksesta! :)
Onkohan vähän sama ilmiö teiniäitien kohdalla, eli ei niinku tajuta että myös teini voi olla hyvä äiti? Vähän sama kuin että ei jotenkin riitä ymmärrys ymmärtämään, että suuremmillakin ikäeroilla voi parisuhteessa olla rakkautta?
t. ap
81, en aio enää opiskella. Mulla on jo ammatti ja se riittää ja tykkään muutenkin enemmän työnteosta, kun koulun käymisestä, oon sen luontonen.. et kaikkien ei tarvii mun mielestä sinne yliopistoon pyrkiäkkään ollakseen ihan hyviä ihmisiä. :)
ja joo, tykkäänhän mä myös bilettää ja olla itsenäinen, mut onko se joku ongelma sitten? tai saako edes olla?
tykkäähän mieskin käydä viihteellä, tai ottaa kavereiden kanssa muuten vaan olutta... ja emmä kyllä oo sellanen et juhlisin liian usein.
t. ap
Niimpä 83.. Mä harvemmin oon sellanen et oisin tykänny suunapäänä tuolla olla ensimmäiseks kiljumassa jotain. Kiljun korkeintaan jos säikähdän jotain.
Mut kikattelen kyllä... olen välillä vähän sellanen hassu/tyhmä :D
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:35"]
77, no kiljua mulla on tarve sillon kun säikähdän jotain.. ja kikattelen kyllä muuten vaan jos on hauskaa.. :D ongelmako?
t. ap ;)
[/quote]
Noo minusta 34v mies vaan kuulostaa niin vanhalta ja tylsältä. "Oon Raipe ja meen töihin ja sit katon jääkiekkoo, tee muijaa ruokaa". Ja sit 19v muija kuulostaa just semmoselta, et elämä edessä ja paljon bileitä ja jotenkin aivan erilainen meininki kuin jollain keski-ikäisellä äijällä. Mut juu joo, jos menee hyvin niin mikäs siinä sit =D
ap:lle sanoisin, että minun mielestäni teistä voi vallan mainiosti tulla oikein hyvin toistensa kanssa viihtyvä pari. Mainitsit kuitenkin, että 34-v miehesi on "nuoren oloinen ja jutut ovat nuorekkaita". Kuulostaa hieman huolestuttavalta, mikäli vain voit ymmärtää mitä tarkoitan. Teidän kahden välinen juttu voi toimia. Sen sijaan miehesi yleisen viiteryhmän viihtymisen suhteen tulisi olla aikuisissa. Eli jos sinä vietät iltaa muiden 19-vuotiaiden nuorten miesten ja naisten kanssa, ei ole välttämättä hyvä merkki jos miehesi viihtyy parhaiten tuossa samassa seurassa. En sano, etteikö hänellä voisi olla hauskaa kanssanne, mutta tuon ikäinen aikuinen mies oletusarvoisesti tarvitsee aikuisia ihmisiä ympärilleen.
Toivon, että sinäkin voit päästä mukaan aikuisten maailmaan (siis ei nuorten aikuisten vaan aikuisten aikuisten). Helppoa se ei tule 19-vuotiaana olemaan, mutta vuodet vierivät nopeasti. Selvennyksenä vielä, että aikuisten aikuisten maailman ja viiteryhmän (monet pääsevät siihen lähempänä kolmeakymmentä, toiset myöhemmin) tunnistaa siitä, että voit ystävystyä tai keskustella kenen tahansa 25-55 -vuotiaan kanssa ilman, että kysytään kuinka vanha olet tai missä opiskelet.
Olen 28v mies ja seurustelisin mieluiten alle 18-vuotiaan kanssa.
89, joo on mun mies aika paljon tuon tyylinen! :D paitsi et mä en oo mikään hyvä ruuan laittaja itsekkään, et joko hän kokkaa, sit mä jotain muutamia yksinkertasia ruokia mitä osaan hyvin tehdä, siivoon, hän siivoo.. koska ei nyt pelkästään sitä minun harteille voi jättää, vuoroja pitää vähän jakaa. ja tolleesti.
Mä en oo ees kunnolla jaksanu vaivautua opettelemaan ruuan tekoo, et kun opettelis paljon enemmän kunnolla tekee eri ruokia niin sit varmaan sitäki puolta vois hyvin jakaa.
Tai sit me ostetaan hyvää kotiruokaa valmiina jostain kivasta paikasta. :)
Ja jos mä tahdon tehdä itse asioita ja olla itsenäinen, niin hän ei saa sitä kieltää ja pikemminkin pitäs olla ylpee ettei tarvii passata mua ja sitten jos lähden juhlimaan niin lähden... jos hän ei lähde, niin olkoon lähtemättä. Mulla on omatkin kaverit joiden kanssa mennä, mut jos se ukolla rupee aina olee perse vaan siellä koti sohvassa kiinni että ei koskaan vaivaudu lähtee enää iltasin ulos niin siitä rupeen kyllä nalkuttamaan.
Pitää olla sellanen aktiivinen kans, jos meinaa nuoremman kanssa pysyä/olla.
t. ap
79 vuosimalli varmasti viihtyy yökerhoissa 94 / 95 -syntyneiden aikuisten kanssa.
Olet tainnut kysellä tätä ennenkin, jopa usealla eri keskustelupalstalla. Eikö ne vastaukset riittäneet? Vai miksi sä jauhat samaa asiaa uudelleen ja uudelleen?
Siis mun mies on sellanen Niko Nousiaisen tyylinen/olonen esimerkiks.. tai sit mikä on BB:ssä nykysin se Teppo.. Siinä on pari esimerkkiä, jos nyt tajuat :)
ja miehellä on oman ikäsiä kavereita/nuorempia/vanhempia
Mulla toistuu sama kaava. :)
Onko sitten kauheen vaikee mun ikäsen päästä aikuisten ystäviks tai keskustelu seuraks?
t. ap. Vastaus kirjoittajalle 90.
93, niin no kun mä nyt käyn aika monenlaisissa paikoissa viihteellä et ne voi just olla baareja, yökerhoja, tai sitten kaverin luona otetaan vaan ja säädetään jotain musaa tai tämmöstä eli kotipippalot... :)
Mutta kyllähän mä juhlimisesta tykkään ja on mukavaa päästä baariin/yökerhoihin, hyvää juomaa, bilemusaa ja saa tanssii ja fiilistellä ja nam... ! :)
Ja jos ei sellasesta pimusta tykkää, niin omapahan on menetyksensä. ja kyllä tällä yhellä apinalla ainakin lauantaisin taksin ovet paukkuuuu..
t. ap
Uskottavuutesi nousee heti vuoden päästä kun täytät 20v. 19v on semmone, ettei sitä voi ottaa tosissaan.
Miksi ihmeessä aloitit taas keskustelun tästä iänikuisesta aiheesta?
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 14:58"]
Olet tainnut kysellä tätä ennenkin, jopa usealla eri keskustelupalstalla. Eikö ne vastaukset riittäneet? Vai miksi sä jauhat samaa asiaa uudelleen ja uudelleen?
[/quote]
Ja toi alaspäin peukuttaminen vahvisti asian. Sä teet niin aina :)
Ajattelen, että varmaan kivaa aluksi, seksi jne. mutta todennäköisesti jossain vaiheessa tulee ongelmia, koska arvot voivat olla niin erit. Mies elänyt paljon kauemmin, nähnyt enemmän maailmaa jne. Sinä kenties haluat vielä bilettää ja saada elämänkokemuksia itsenäisemmin...etenkin kun menet esim. yliopistomaailmaan tai opiskelijamaailmaan. Luulen että suhde ei välttämättä kestä kauaa sen takia. Kestää ainoastaan siinä tapauksessa, että olette molemmat hissukoita kotihiiriä.