Olen 19-vuotias nainen ja seurustelen 34v miehen kanssa, mitä ajattelet?
Tai haluatko kysyä jotain?
Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)
Kommentit (199)
39, no kyllä mä osaan ainakin miehiä härnätä mielestäni ihan hyvin... ;) enkä myöskään ole mikään pelkkä levittelijä... ja mun mielestä voi olla aito nainen, vaikka olisi nuori nainen.
t. ap
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 12:07"]
Miehesi on jäänyt itse teini-ikään. Jos 34-vuotias haluaa tosissaan seurustella alle parikymppisen kanssa, hän vain haluaa päästä helpolla, teini-ikäistä on niin helppo ohjata omiin tarkoituksiin. En jaksa uskoa, että suhteenne kestää loputtomiin, alkuihastuksen ja helpon seksin jälkeen hyytyy.
[/quote]
Tätä on itsekin pakko kompata.
Ex-mieheni alkoi eromme jälkeen seurustella 14 vuotta nuoremman naisen kanssa. Tyttö taisi olla silloin 18v tai 19v.
Olemme exän kanssa edelleen väleissä, joten tiedän heidän elämästään jotain. Erosimme aikoinaan siksi, että mies oli ns. peter pan-mies, eli ei kasvanut aikuiseksi. Petti koko ajan ja odotti, että minä olisin äiti ja passaisin häntä ja ymmärtäisin, kun tulee reissuiltaan. En ymmärtänyt ja potkin pihalle :)
No tämän nuoremman naisen kanssa homma sujuu, koska nainen ei ole osannut pitää puoliaan. 3 lasta ovat tehneet ja viimeisen saadessaan mies oli jo viidenkymmenen tai päällekin. Ja ei, ei ole uskollinen vieläkään :)
Mutta sopiva vaimo exälleni ja toivon heille onnea. Mies ei olisi kyennyt ikinä seurustelemaan aikuisen naisen kanssa, vaan ns. tyttömorsian sopii hänelle, joka ei uskalla sanoa vastaan ja pitää puoliaan.
40, eikö ne vanhemmat miehet koskaan sitten aidosti rakasta nuoria neitoja?
t. ap
Mikä koulutustausta sinulla on? Entä miehelläsi? Huvittaako sinua yhtään, kun miehesi on nyt jokaisen kolmen tyttöystävänsä kohdalla aina vain vaihtanut nuorempaan? Mikä on merkittävin erottava tekijä ikäeroon liittyen (kiinnostuksenkohteet, tulevaisuudennäkymät jne.)?
N23/M28
41, ai näyttääkö 19-vuotiaat sinusta aivan pikku lapsilta sitten vielä, eikä jo nuorilta naisilta...?
t. ap
43, ai että susta on ihan normaali lasten hankkimis ikä sitten 15v? ja emmä nää välttämättä tuossa nyt pahaa toistenkaan päin jos sukupuolet vaihdetaan... :)
t. ap
No ehkä joillekin miehille juuri tuommoisen BB-Mariannen kaltainen tyttömorsian on hyvä juttu. Tuntee itsensä jotenkin aikuiseksi ja järkeväksi, kun kumppani on semmoinen nuori ja yksinkertainen. Aikuinen nainen saattaa olla liian pelottava, silloin mies voisi jopa jäädä tossun alle, mutta kun on morsian on itsään 15v nuorempi, niin tulee varmasti itsevarmempi olo. Ja tyttö pääsee asumaan miehen omistamaan omakotitaloon ja ajamaan tämän uudella autolla, ei tartte missään opiskelijayksiöissä nyhjöttää. Kaikki siis hyötyy.
Olin itse 22v kun mentiin nykyisen miehen kanssa yhteen ja hän oli silloin 32v.Minusta tuli kertaheitolla lähi-äitipuoli. Yhdessä ollaan oltu nyt 15v. Eikä tuolla 47 täyttäneellä tunnu seksihalut hiipuvan, päinvastoin ;P
45, mä oon töissä ja mies on myös töissä. :)
t. ap
47, kiitos vastauksesta! :) ja oon myös samaa mieltä sitä ylempänä olevan kans tuosta et moni 60-70 luvulla syntynyt näyttää paljon terveemmältä, kuin ne nykynuoret jotka lyllertää 20-30kg ylipainoisempina hesburgeriin...
t. ap
50, kiitos! :)
No mä oon sopivasti kaikkea: tykkään olla menossa, mutta myös viettää kotipäiviä/iltoja. ja lapsia en kyllä vielä itsekkään halua.
t. ap
64 ja ai minäkö nyt olen sellainen? en osaa muka sanoa tai pitää puoliani??
Eiköhän toi oo luonteenpiirteellinen juttu kans aika paljon... jotkut on sellasia hissukoita ettei ne koskaan sano vastaan mitään
t. ap
65, ammattikoulun oon käyny ja miehellä sama. ja en tiedä, ei huvita, mulle kun se on ihan yks ja sama mitä sillä on eksien kohdalla ollu.. tavallaan.. kun siis tiedän ettei oo hakannu heitä tai mitään vastaavaa ja tärkeintä on se mitä meillä on nyt. :)
Merkittävin tekijä ikäerossa on ehkä se, et ollaan synnytty vähän eri aikakausilla ja sitten kun mä haluan olla tällänen nuori ja menevä, niin mies ei ehkä aina niin olekkaan sitten.. jne
t. ap
69, kiitos tosi paljon. mustakin on kivaa olla yksinkertainen ja tyhjäpäinen. :)
ja tuota paitsi mies ei oo ees rikas, tai asu omakotitalossa... ja se oon mie, joka pitää tuota ukkoo tossun alla. mä en oo mikään hiljanen nynnykkä ja nyssykkä
t. ap
Ite en jotenkin tajua miten aikuinen mies jaksaisi kattella semmoista tyhjäpäistä kiljumista ja kikattelua, mutta halunsa kullakin ;) Onhan niitä puumanaisiakin, joita kiinnostaa nuoret skeittari kundit, vaikka tuskin heillä mitään ongelmaa olisi ikäistään seuraa saada.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:37"]
Tai haluatko kysyä jotain?
Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)
[/quote]Ei tuossa ole minusta mitään säädytöntä tai huonoa. Kaksi aikuista ihmistä saa mieltyä toisistaan, se on luonnollista.
Uskon että molemmat ovat suhteesta hyötyviä, tsemppiä ja iloista yhteiseloa teille. / vilivallaton
Suurin osa suomalaisista pariutuu jotakuinkin omanikäisensä kanssa. Sen takia pariskuntien ikäeroihin liittyy valtavasti ennakkoluuloja ja epäluuloa liittyen milloin mihinkin asiaan. Myös suhteen osapuolien motiivit olla toistensa kanssa herättää pahansuopaisuutta. Syy miksi kuitenkin löytyy niin paljon näitä 12-20 vuoden ikäerolla höystettyjä pareja, löytyy helposti siitä, että 20-25-vuotias ja 35-40-vuotias löytää makuuhuoneessa yhteisen sävelen jopa tutkitusti todella hyvin. Tällaisen parin seksi siis sujuu mitä todennäköisemmin paljon paremmin kuin juuri avoliittoon muuttaneen samanikäisen 23-ikäisen pariskunnan.
Seurasin joitain vuosia sivusta pariskuntaa, jonka ikäero oli 27 vuotta. Ei ollut tervettä millään tavalla. Nuorempi nainen (oli kyllä aikuinen nainen tosin) kaipasi isähahmoa, joka maksoi peruselämisen. Nukkuivat samassa sängyssä, mutta saunassa käytiin erikseen - seksiä tuskin oli. Vanhemmalla miehellä oli huutava tarve osoittaa vielä viriiliyttään kyvyllään saada kotiinsa noin paljon nuoremman naisen. Kalliiksi sekin tuli.
Nauti ihanasta sexistä, ton ikänen ehkä osaa tehdä sulle orgasmeja!!!
38, kavereiden keskuudessa. :)
t. ap