Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 19-vuotias nainen ja seurustelen 34v miehen kanssa, mitä ajattelet?

Vierailija
18.09.2013 |

Tai haluatko kysyä jotain?

Laita perään myös oma ikäsi sekä kumppanisi ikä jos sinulla on tällä hetkellä sellainen! :)

Kommentit (199)

Vierailija
21/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, no musta ainakin ois kiva suhde. :)

t. ap

Vierailija
22/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen jo otsikon nähtyäni, että ikis on saapunut palstalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytätkö ulkoisesti 19-vuotiaalta, vai oletko semmoinen "Jenni Haukio", joka näyttää 10v vanhemmalta? Vai oletko silikoni-Courtney Stoddeni, joka on pokannut vanhan miehen elättäjäkseen? Aiotko mennä töihin, vai alatko heti tekemään lapsia?

Vierailija
24/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:58"]

Tulee mieleen BB-Marianne 19v ja BB-Teppo 33v. Marianne luulee olevansa joku seksipommi ja roikkuu Tepon perässä, ja tämä vaan nauraa tytön lapsellisuudelle. Varmaan kiva suhde semmoinen :D

[/quote]

No, mä nauroin kyllä sen Teponkin morsmaikulle. Sellainen täytetty ankkahuuli sekin :D Siinä oli vakka kantensa valinnut.

Vierailija
25/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sen miehen ois syytä käydä päälääkärissä. Itse olen 42 ja aviomieheni samoin.

Vierailija
26/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen edelliset tyttöystävät ovat mm. olleet 26v ja 22v, joten mitäs mieltä siitä oot?

ja musta ei oo yhtään mitään pahaa siinä, jos vaikka mies onkin sellainen ikinuori, kuhan sitten osaa elämässä tarpeen tullen tietyissä tilanteissa käyttäytyä kypsästi. :)

ja tiedoks vaan ihan sullekkin, mua EI ole helppo ohjailla mihinkään toisten tarpeisiin ! et kuule mulla on omaakin päätä ja oma tahto ja mä oon vahva ja luja nainen, että ei mua niinku pompotella kun mitään tyhmää heittosäkkiä... et kiitos vaan.

t. ap. Vastaus kirjoittajalle 21.

Vierailija
27/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajasta saa aika teinipissis kuvan kirjoittelun perusteella mutta en sitten tiedä, voi olla ihan fiksukin. mutta kerron tässä nyt itse samanlaisesta tilanteessta mikä minulla on ollut. aloin tapailemaan 20 vuotiaana 34 vuotiasta miestä jolla oli jo lapset ja pitkä avioliitto takana. meillä meni oikein hyvin eikä ikäeroakaan kukaan ystävistämme pitkään katsonut. mies oli kaikinpuolin fiksu jne. mutta minä olin se joka halusi viikonloppuisin olla kaksin, saunoa ja syödä hyvää ruokaa kun mies taas halusi pelata kavereiden kanssa pleikkarilla kaljotellen. seuraava mieheni oli minua myös 10 vuotta vanhempi ja siinä tilanteessa minä olin se "aikuinen" ja järki suhteessa. pidin huolta lähes kaikista asioista myös miehen puolesta.

Vierailija
28/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että onnea vaan teille :) Itse menin 19-vuotiaana naimisiin 34-vuotiaan miehen kanssa joten en osaa ajatella todellakaan mitään pahaa ikäerosta. 14 vuotta on oltu jo onnellisesti aviossa :)

Minun on vaikea ymmärtää noita vaikeuksia erilaisista elämänvaiheista - sehän on minusta vain rikkaus. Esim. minun oli mukava opiskella koska mies oli jo työelämässä ja tienasi hyvin. Ja että mitä on yhteistä? No, syvä rakkaus toisiimme ihmisinä, persoonina, ja tietysti perhearki. 

Eikö vanhenevan miehen ulkonäkömuutokset sitten huoleta tai pelota? Ei todellakaan. Ulkonäkö on täysin sivuasia näin pitkän suhteen jälkeen ja kun on niin syvästi toiseen kiintynyt ja rakastaa. 

Vierailija
29/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että saapahan miehesi tiukkaa pimpsaa, mutta kyllähän 19-vuotias on niin teini että en jaksaisi alkaa elämään sellaista elämää ja aikanaan seksikin oli nuorempien kanssa kyllä tylsempää.

M37/ N40

Vierailija
30/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, no omasta mielestäni oon ihan ikäiseni näköinen eli 19-vuotias. :)

t. ap

Vierailija
31/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt mun täytyy mennä tässä välissä tekemään muutakin, että palailen myöhemmin palstalle. :)

t. ap

Vierailija
32/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tulee mieleen 19v pissis irtoripsineen ja 34v "wannabe nuori" patu :D

No mikäs siinä sit, omapahan on asianne. 

Vierailija
33/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama ikäero, oon nyt 34v ja mies 47. Alettiin seurusteleen, kun olin 18v, nyt meillä on 3 lasta, ei olla naimisissa. Alusta asti meitä on sitonut toisiimme sama työ ja harrastus, ehkä olen ollut aina mieleltäni vanha ja nytkin pyöritän täysin meidän arjen ja toimin"päällepäsmärinä". Alkuun mies oli se joka päätti munkin puolesta asioista. Kieltämättä suhde on vähän laimistunut ja aidan toiselle puolen tulee kurkittua, ei tosin mitään vakavampaa ainakaan vielä ole tapahtunut.

Vierailija
34/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko käyttää palstan lainaustoimintoa?

t. 28/33

Vierailija
35/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 11:47"]

No ei kai nyt 36-vuotiaana jo pelit ja vehkeet lakkaa toimimasta? Aika surkeaa minusta olisi jos muakaan ei enää tuossa iässä seksuaalisesti haluttaisi...

t. ap. Vastaus kirjoittaja 7.

Haluaminen ja peniksen lerpahdus ovat kaksi eri asiaa.

[/quote]

Vierailija
36/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että siinä on jätkällä käynyt tuuri, saa vanhana äijänä noin nuorta vielä!

Ja ehkä ihan vähän ajattelen, että olet naiivi ja helposti narutettavissa.

T. Mies.

Vierailija
37/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä ja missä mies sinut iski?

T: 30v sinkkumies

Vierailija
38/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitää ajatella että saa nuorta ja tiukkaa? ensinnäkin nuoret tyttöset ovat kaukana kokeneista naisista jotka ovat siis oikeita naisia, eivät mitään jalkojen levittelijöitä pelkästään. He osaavat härnätä miestä ihan eri lailla. Ja nuorilla voi myös olla se kaikkien miesten kauhukuva eli löysä pillu, vanhemmilla voi olla hyvinkin tiukka. Tai ehkä miehellä on vaan pikkunen vehje, jota mies tietysti luulee isoksikin kaluksi:)

Ja 34-vuotis mies ei ole vanha äijä.

Vierailija
39/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 12:48"]

Miks pitää ajatella että saa nuorta ja tiukkaa? ensinnäkin nuoret tyttöset ovat kaukana kokeneista naisista jotka ovat siis oikeita naisia, eivät mitään jalkojen levittelijöitä pelkästään. He osaavat härnätä miestä ihan eri lailla. Ja nuorilla voi myös olla se kaikkien miesten kauhukuva eli löysä pillu, vanhemmilla voi olla hyvinkin tiukka. Tai ehkä miehellä on vaan pikkunen vehje, jota mies tietysti luulee isoksikin kaluksi:) [/quote]

Miehen ajatusmaailma on erilainen kuin naisen.

Kolmekymppinen mies saadessaan tietää, että on mahkut 19-vuotiaaseen: "Kiitos Jumala, ihanaa nuorta ja tiukkaa, vaikka olen itse jo näin vanha!"

Tähän naisten on välillä jostain syystä vaikea päästä sisälle.

Vierailija
40/199 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.09.2013 klo 12:41"]

Ajattelen, että siinä on jätkällä käynyt tuuri, saa vanhana äijänä noin nuorta vielä!

Ja ehkä ihan vähän ajattelen, että olet naiivi ja helposti narutettavissa.

T. Mies.

[/quote]

Samaa mieltä, 19v on vielä niin nuori, vaikka kuinka puhutaan, että "täysi-ikäinen". Juuri lukiosta/amiksesta valmistunut nuori, ja toinen on yli 10v työelämässä ollut mies. Varsinkin jos aloittaja sanoo näyttävänsä perus 19-vuotiaalta ulkonäöllisesti, niin tulee just mieleen huomionhakuinen tytteli, joka roikkuu vanhemmassa miehessä. Muttä tälläinen mielikuva minulla :)