Onko tämä ok menu kahvipöytään ristiäisissä?
kinkkupiirakka
lohipiirakka
kasvislihapasteija
mansikkasuklaakakku
jouluhalko
piparit
pikkuleivät
kahvi
glögi
mehu
Kommentit (44)
siksi ne sopivatkin meillä mainiosti juhliin.
eri perheissä/suvuissa on eri tavat tehdä tilaisuudesta juhlava.
Minä olen ollut sellaisissakin ristiäiissä, missä juhlaväki kokosi kauniisti katetusta leikkelpöydästä ITSE voileivät (siis kinkut, juustot, vihannekset olivat tarjolla omissa astioissaan). Ja vaikka se minustakin tuntui oudolta, olen oppinut, että se on aivan yleinen tapa juhlissa täällä päin suomea... Samoin leipäjuusto ja hillat kuuluvat AINA täällä juhlavaan kahvipöytään, vaikka minä eri taustani kanssa en ymmärrä, mitä ne siellä tekevät :).
Älkää tuomitko tai arvostelko toisten tapoja, herkutella voi juhlavastikin niin monella eri tavalla.
Ap:n menu on varmasti riittävä ja tarjottavat herkullisia, heidän tyyliinsä sopivia. Minusta tuo ripaus joulua on kiva idea, ja se että malttaa olla viemättä sitä liiallisuuksiin.
Me ollaan aikamoisia herkuttelijoita, ja kokataan viikonloppuisin + arkenakin kaikenlaisia eksoottisia ihanuuksia ja pikkuherkkuja etanoista marinoituihin juustoihin ja luksussalaatteihin, mutta ainoan lapsemme kastejuhlassa tarjottiin suolaisia piirakoita ja keittoa. No, taisi se kakkukin olla. Kaikki viihtyivät yllättävän hyvin ilman suupaloja. Mahatkin tuli täyteen. ;)
Kyllä lapsi sai varmaan traumoja! ;D
Ps. Nuo nimikoidut konvehtit sai putoomaan tuolilta! :DDD
Tosin ettehän te sitä tietenkään tunne. Heh!
tarjoiluni on silkkaa arkiruokaa eikä sovi teemaan..
minä täällä hormoonihuuruissa vielä iloisesti ja rakkaudella koetan mahdollisimman pienellä vaivalla ja taloudellisen tilanteen vuoksi edullisesti järjestää kivat juhlat, mutta te romutitte kaikki.
tiedetään, oma syy, mitäs tulin tänne kyselemään. olisin luottanut vain omaan päähäni ja mieheni sanaani.
älkää enää tapelko asiasta.
kukin tarjoaa mitä tahtoo. tämä nyt on meidän menu.
ap
Isä tuunaa autoja ja äidillä on kotona blondattu tukka.
- Mikä meni väärin? :-)
Vierailija:
Tosin ettehän te sitä tietenkään tunne. Heh!
sivistystä(hyvät tavat) perintönä=) Toivottavasti miehesi on fiksumpi/kuuro-sokea, etteivät nuo järjenjättiläisen geenit lisäänny. Jos tarjoamiset ovat suoraan Gourmet-lehdestä, mutta äiti on moukka, niin ei se mitään pelasta. Ap nuo tarjoamiset kuulostivat hyville ja juhlaville. Meillä oli pitkänmatkan vieraita ja tarjottiin lämmin keitto+patonki ja kakkukahvit jälkkäriksi. Lapsi sai nimen ja tilaisuus oli kaunishenkinen. sitä samaa teille toivottelen=)
elpottaa ilmeisesti heidän oloaan.
Ethän sinä nyt hyvä nainen heitä oikeasti kuuntele? Anna heille anteeksi ja nouse yläpuolelle.
Onnea juhlan johdosta! Ja herkkuhetkiä! :)
Vierailija:
tarjoiluni on silkkaa arkiruokaa eikä sovi teemaan..minä täällä hormoonihuuruissa vielä iloisesti ja rakkaudella koetan mahdollisimman pienellä vaivalla ja taloudellisen tilanteen vuoksi edullisesti järjestää kivat juhlat, mutta te romutitte kaikki.
tiedetään, oma syy, mitäs tulin tänne kyselemään. olisin luottanut vain omaan päähäni ja mieheni sanaani.
älkää enää tapelko asiasta.
kukin tarjoaa mitä tahtoo. tämä nyt on meidän menu.ap
eikä täällä ole kuin pari häiriintynyttä, jotka kompensoivat omaa pahaa oloaan räkyttämiseen. Hyvä tarjoilu teillä ap!
olla pahasti traumainen, kerro nyt, mikä mättää; oliko lapsena vain yksi lelu ja sekin patterin välissä?
Pitäiskö mennä vielä hetkeksi Habboon? Tulet sitten kymmenen vuoden päästä uudelleen. :D
Vierailija:
Vastaa viestiin: Hyvä tarjoilu amisperheelle! Moido!
eivät tiedä, että kiltit teinit ovat jo nukkumassa, jotta jaksavat aamulla kouluun=)
iirakat ja ällömakeat mansikkasuklaakakut pöytään?
Minusta ristiäiset on kaunis, herkkä juhla, johon kuuluu arvoisensa tarjoilu. Yleensä kaikki on pientä, kun päivänsankari on se lapsipikkuinen.
Mutta olkoon, kukin tyylillään. =D