Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rakastat ja välität lapsestasi niin

Vierailija
10.12.2007 |

jouluun ei kuulu lainkaan alkoholi!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mielestäni meillä on raitis joulu, koska minä en todellakaan humallu. lisäksi mieheni on täysin absolutisti. lastemme ei tarvitse humalaisia vanhempia katsella koskaan, eikä varsinkaan jouluna. 2

Vierailija
42/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snif.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et voi olla ranskalainen, italialainen, itävaltalainen vaan puritaani körttilestadiolasfundamentaali suomalainen.

Vierailija
44/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kyllä mielestäni meillä on raitis joulu, koska minä en todellakaan humallu. lisäksi mieheni on täysin absolutisti. lastemme ei tarvitse humalaisia vanhempia katsella koskaan, eikä varsinkaan jouluna. 2

Vierailija
45/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kestä........ Suomessa on niiiiin vääristynyt suhde alkoholiin...se ei susta tee juoppoa ja hullua humalaista jos juot viiniä ruoan kanssa. Joka muussa maassa viinit ja oluet ja shamppanjat kuuluvat jouluun siinä missä vesi ja mehukin..

Vierailija
46/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkamme suomalaista juomaperinnettä. alkoholista tehdään jotain mystistä, salaista ja jännittävää. harvalla keskieurooppalaisella on niin kieroutunutta suhdetta alkoholiin kuin suomalaisilla.

Vierailija
47/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon absolutisti on sitten kunnon absolutisti, eikä mikää wannabee muka vähän jotain sinnepäin.

Vierailija
48/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet joko se vanhoillislestadiolainenkörttiabsolutisti tai sit ihan perseet

Vierailija
49/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluna, enkä silti ole missään änkyräkännissä. Ruoalla juodaan maitoa/vettä, mies saattaa juoda oluttta. Ei me silti humalassa olla.

Vierailija
50/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usko pois, en ole mitenkään heikossa hapessa.

Vierailija
51/51 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan lastani niin kovasti, että vedän pään ihan täyteen tänä jouluna... Ainoa tapa, millä kestän tämän ensimmäisen joulun erossa tyttärestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän