Jos rakastat ja välität lapsestasi niin
Kommentit (51)
...et voi olla ranskalainen, italialainen, itävaltalainen vaan puritaani körttilestadiolasfundamentaali suomalainen.
Vierailija:
kyllä mielestäni meillä on raitis joulu, koska minä en todellakaan humallu. lisäksi mieheni on täysin absolutisti. lastemme ei tarvitse humalaisia vanhempia katsella koskaan, eikä varsinkaan jouluna. 2
mä en kestä........ Suomessa on niiiiin vääristynyt suhde alkoholiin...se ei susta tee juoppoa ja hullua humalaista jos juot viiniä ruoan kanssa. Joka muussa maassa viinit ja oluet ja shamppanjat kuuluvat jouluun siinä missä vesi ja mehukin..
jatkamme suomalaista juomaperinnettä. alkoholista tehdään jotain mystistä, salaista ja jännittävää. harvalla keskieurooppalaisella on niin kieroutunutta suhdetta alkoholiin kuin suomalaisilla.
Kunnon absolutisti on sitten kunnon absolutisti, eikä mikää wannabee muka vähän jotain sinnepäin.
olet joko se vanhoillislestadiolainenkörttiabsolutisti tai sit ihan perseet
jouluna, enkä silti ole missään änkyräkännissä. Ruoalla juodaan maitoa/vettä, mies saattaa juoda oluttta. Ei me silti humalassa olla.
Ja usko pois, en ole mitenkään heikossa hapessa.
Minä rakastan lastani niin kovasti, että vedän pään ihan täyteen tänä jouluna... Ainoa tapa, millä kestän tämän ensimmäisen joulun erossa tyttärestäni.
kyllä mielestäni meillä on raitis joulu, koska minä en todellakaan humallu. lisäksi mieheni on täysin absolutisti. lastemme ei tarvitse humalaisia vanhempia katsella koskaan, eikä varsinkaan jouluna. 2