Mitä TV-SARJAA kaipaat?
Mikä TV-sarja on jäänyt ikimuistoisena mieleen ja mitä odotit viikosta tai päivästä toiseen tulevan TV:stä?
Itselläni Kyllä Isä Osaa oli suomalaisista sarjoista aivan mahtava, samoin Susikoira Roi ( <3 ). Kummeli nyt tottakai ja Knight Rider oli pikku jannuna ihan törkeen kova, vaikka nyt ei muistakaan yhtään jaksoa enää. Onneksi DVD:llä on nykyään hyvin saatavilla, mutta tv:stä tullessaan omana aikanaan tuli aivan oma fiilis.
Kommentit (92)
Kiitos kysymästä..Juuri ajattelin, että tulisipa uusintana kotimainen "Ilman kavaluutta" 90-luvulta.
Siinä exänsä velat takaamaan joutunut opettajanainen antoi pankille takaisin.
Doc Martinin uusia jaksoja odottelen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä TV-sarja on jäänyt ikimuistoisena mieleen ja mitä odotit viikosta tai päivästä toiseen tulevan TV:stä?
Itselläni Kyllä Isä Osaa oli suomalaisista sarjoista aivan mahtava, samoin Susikoira Roi ( <3 ). Kummeli nyt tottakai ja Knight Rider oli pikku jannuna ihan törkeen kova, vaikka nyt ei muistakaan yhtään jaksoa enää. Onneksi DVD:llä on nykyään hyvin saatavilla, mutta tv:stä tullessaan omana aikanaan tuli aivan oma fiilis.
Ei nyt ihan sarja, mutta It's My Body niminen elokuva kasarilta on sydäntäni lähellä!
Vierailija kirjoitti:
Tyttökullat.
Oli muuten yllättävän hyvä aikoinaan, nykyään kun on katsonut Youtubesta niin hiukan vanhentunut sarja :D Mutta niin monille sarjoille käy muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Sydämen asialla.
Heti alkoi tunnari soimaan päässä.. tulikohan katsottua sitä ihan liikaa jossain vaiheessa :D
Itse kaipailen Teho-osastoa, tykkäsin sarjasta tosi paljon
Tykkään vanhoista suomalaisista leffoista tai sarjoista, joissa näkyy vanhaa kunnon Helsinkiä esimerkiksi, Komisario Palmut ja esim. Täältä tullaan elämä 80-luvulta (kuvattu keskustassa ja Kontulassa muun muassa), niissä on sitä vanhaa hyvää tunnelmaa. Amerikkalaisista sarjoista Frasier oli ihan huippu, Simpsons kun alkoi ensimmäisen kerran 90-luvun alussa niin pissailin hunajaa.. Lisäksi 90-luvulla oli "Äiti ja Risat", sehän tuli joskus 2000-luvun alussa uusintoina aamupäivisin kanssa.
Onko Tahdon asia tullut ikinä uusintana? Lainasin joskus neljä vuotta sitten kaverilta boxin, mutta sen jälkeen en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni on noita.
Tämä löytyy muistaakseni Netflixistä kokonaan.
Itse kaipaan Millenniumia jota ei löydy mistään suomiteksteillä. Ja alkuperäistä Ametican Gothicia, sitäkään ei löydy.
Twin Peaks, Blossom, Merlose Place, Ally McBeal.
Ja sitte ysärillä tuli Beatles Anthology dokumentti ehkä neljässä osassa ja herranjestas että mä menin sekasin niistä! Olin ehkä 11 vuotias ja seuraavat pari vuotta meni kun luin joka ikisen kirjan mitä heistä vaan oli suomenettu ja haalin jokaisen julisteen ja kipon ja kupin missä vaan oli The Beatles logo. Fani olen vieläkin mutta onneks mielessä käy silloin tällöin jo muutakin;D Vhs:ssänä vois noi dokumentit vieläkin jostain varaston perältä löytyä elleivät kulunneet puhki.
Lovejoy. Ihan parasta britti draamaa ikinä. Ja hauskaa semmoista. Bergerac. Siinä taas britti draamaa parhaimmillaan.
Villi pohjola, sitä tuli seurattua hyvin tiiviisti, Ally McBeal oli tosiaan kanssa vakioseurattava. Dawsons Creekkiä salaa katsoin, ei kehdannut myöntää koulussa kellekään että katsoin, mutta ei se ollut kuitenkaan mikään lemppari
Tyttökullat.