***KOTILOT VK 50***
Kommentit (26)
kiva kirjotusvirhe tuli. Poju sylissä kirjottelin.
Tervetuloa helmikukka75..rouvar kuulostaakin tutulta=)
Me halutaan kyllä pikkunelonen vielä joskus,mutta nyt parisuhde ei kestä enää uutta vauvaa.On ihan ikävä miestä välillä,kun parisuhde hautautunu vauvaväsymyksen ja ens viikolla koittavan muuton alle=(Katotaan tilannetta sitten parin vuoden päästä uusiksi.Oon syntyny 79,niin aikaa on vielä ehkä hetki=)
Olin eilispäivän kaverin luona,ja mies ja vauva pärjännyt hyvin..mies pärjää vauvan kanssa näköjään paremmin kun minä=)Tajusin oikeesti vasta eilen miten väsyny ja uupunut olen..kaverille järkätään juhlia,ja mulla meni puolet informaatiosta ihan ohi=(tänään en muista mitä eilen puhuttiin..kamalaa=(Kaupungilla kuljeskeltiin,ja mulla oli koko ajan olo että oon koko elämästä ihan pihalla=)
Onneksi päästään siis huomisesta alkaen muuttamaan isompaan asuntoon,ja saadaan enemmän tilaa,ja saan oman paikan jossa voin nukkua ihan rauhassa=)Nyt meillä kolmio ja tuossa kaikille omat makuuhuoneet=)Kun vaan sais tämä tavarat siirtymään kivuttomasti=)
Mutta pää ihan tyhjä taas,palataan myöhemmin!!
tervetulotoivotuksista. Kävin vaunulenkillä ja nyt on niin hyvä olo. Meillähän oli muutto isompaan asuntoon elokuun alussa, jolloin poju oli vajaat 5kk. Ei ollu se kaikkein mukavin projekti, mutta tulipahan tehtyä. Luotin vain siihen omaan mottooni, että asioilla on taipumus järjestyä ja niinhän ne sitten järjestyivät.
Ja vielä tuohon vauva-asiaan, että meillähän on nuo isommat jo 10 ja 7vee eli jos vielä yhden lapsukaisen saamme, niin tulis lapset vähän niinkuin kahdessa erässä. Vaan nyt heräs pienin päikyiltään, täytyy mennä.
Pistän minäkin viestiä. En ole aikoihin kirjoitellut tänne, kun jostain on hiipuvan ajan takia luovuttava mutta näin joulukirjemielessä pistän kuulumisia jos joku meitä muistaa.
Huomasin että muutamat kirjotteli nelosen kuumeilusta ja minä kun just hyppäsin kuumepuolelta kirjottamasta...oli kyllä ensimmäisiä kertoja sinne, sieltä voi lukea syyn vaikken nyt vuodattelemaan ryhtynytkään.
Meillä siis tyttö voi hyvin, kasvaa kohinalla. Ryömii eteenpäin, harjoittelee istumista, pinsettiotetta testailee koko ajan. Varsinkin rinnanpäässä tuntuu " kivalta" .
Meillä oli oikein rytinäsyksy. Tyttöä nimittäin syynäiltiin eri poleilla monesti, sit alettiin lääkärikäynnit ja nyt jatkuu kontrollit. Hänellä nimittäin oli toisessa silmässä synnynnäinen kaihi ja sitä leikataan vai Helsingissä. Lisäksi kallon luutumista on seurattu. Sinänsä ei musta vakavakia vikoja, koska tyttö on erinomaisen iloinen ja terve muutoin, mutta kyllä joka lääkärikäynti on kaihertanut huolihermoa pahasti. Tai olisihan tuo pään ennenaikainen luutuminen ihan kamalaa, mutta näissä seurannoissa ei näytä sitä olevan. Aukile vain on kasvanut kiinni liian aikaisin.
Tässä vaan on huomannut miten suhteellista tuo " paha vika" termi on, pojilla mulla ei tullut mieleenkään että niillä ois ollut mitään ongelmia, nyt tuntuu että mitä tahansa joku tytöstä huomauttaa niin heti oltais muka osoittelemassa jotain vikoja. Mutta siis musta on hyvä tilanne jos tollanen juttu aiheuta kipuja lapselle, oli se sitten vaikka kolmas silmä otsassa tms. Mutta sen nuo on tehnyt, että arastellen uskallan toivoa sitä neljättä enää, koska ei omat hermot kestä enää olla huolissaan kovin monennen lapsen terveydestä ja toisekseen sehän ois ihan uskomattoman hyvä mäihä jos onnistuisi saamaan normaalin lapsen ollenkaan (käsittääkseni kaihi johtuu varhaisraskauden aikaisesta silmän aineenvaihduntahäiriöstä, yksi selitys noin, useimmiten ei vaan tiedetä mistä johtuu. Mullahan oli istukassa joku outous, jota vahdattiin kontrollein ja tulkitsin sen niin että se on ollut pahimmillaan silloin varhaisraskaudessa). (ihan naurettavaa kyllä edes pohdiskella edes neljättä, sen verran vastahakoinen mies on vaikka myöntynyt onkin. Tai niin mä ainakin olen tulkinnut..)
Tai terve ja terve, nyt on kuukauden sisään kolmas nuhayskäkuumekierros meneillään, jo tässä on koko syksy sisällä homehduttukin. Mitä nyt minä kerran kävin avantouinnissa ja aion mennä toistekin kunhan taas saan aikaa sitä varten.
Töihin en tiedä koska menen, joskus hamassa tulevaisuudessa.
t. Leekolasse ja tyttönen 7,5 kk
huomasin äsken " pikku" köpön tosa tekstissäni, ao teksti siis että EI aiheuta kipua...
leekolasse:
.... Mutta siis musta on hyvä tilanne jos tollanen juttu aiheuta kipuja lapselle, oli se sitten vaikka kolmas silmä otsassa tms.
Sitä vaan piti mainitsemani että minäkin sitä ikäluokkaa -75 ja sama ajatus ollut, lapset hankitaan ennen kun 35 kilahtaa mittariin.
Joo, kyllä tuo 75 tuossa nimierkissä on valitettavasti syntymävuosi ;) Ja kivalta kuulostaa tommonen peli-ilta. Vois ajatellakin.
Ulkona on upea ilma, lähettävä vaunuilemaan ja viemään lahjat postiin.