Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*>*>*>*3-KUUMEILIJAT, viikko 50!!!*<*<*<*

10.12.2007 |

Uusi viikko taas... Jouluun enää kaksi viikkoa!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu meni mummolassa kylässä ja ehdin käydä vähän jouluostoksillakin. Nyt taas pitäis yrittää palata arkeen... Niinhän tuo jotenkin väsyttääkin ja motivaatio töihin lähtöön ei ole mitenkään kovin korkealla... Onneksi joulun ja uuden vuoden välipäivät mulla on vapaata, niin tulee pieni loma siihen!

).( Mulla on epäsäännölliset ja pitkät kierrot; joskus keväällä oli 35kp, mutta edellinen kierto oli 53kp! Normaalisti mulla on ollu n.40päiviää. Nyt olin viikko sitten tuntevinani ovisoireita ja lauantaina tuli veriviiruja paperiin vessassa käydessä ja sunnuntaiaamuna pikkareissa oli peukalon pään kokoinen punainen läntti. Ajattelin, että voisiko se olla sitä " kiinnittymisvuotoa" (toinen aloitus tällä palstalla). En aiemmin ole uskonu kiinnitymisvuotoihin, kun en lähipiiristäni kenelläkään ole kuullu sellaista olevan eikä itsellänikään aiemmissa raskauksissa sellaista ole ollut. Nyt kuitenkin täältä olen siitä lukenu... No, eilispäivän se sitten vaan tihkutteli, mutta yöksi onneksi laitoin siteen ja heräsinkin siihen kun tulvii! Täti kurvas paikalle sitten ihan reippaasti... Ja mua ottaa niin paljon päähän! Eli nyt kierron pituudeksi tuli 36kp (jos jotain positiivista, niin olishan se ihan kiva jos kierto lyhenis " inhimillisen" pituiseksi). Ja 3.yk alkaa!

Että tällaista tällä kertaa...

Mimmi75, kp.2/35-53, yk.3

Olisin tosi ihmeissäni, jos nyt alkais menkat. Ja mulla ei nyt ole minkäänlaisia menkkaoireitakaan! Ei ole rinnat kipeät, ei alamahaa jomota, ei ole tullu finnejä... Kohdunnapukkakin on kiinteä ja alhaalla.

Voiskohan tämä olla sellaista? (Toiveessa on hyvä elää...)

Vierailija
2/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon alas jäi kopioa mun toisesta viestistä... En ollu uskoa, että täti vois jo nyt tulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti!

Miten ikävässä tilanteessa oletkaan! Voisitteko kuitenkin kuvitella miehesi kanssa laittavanne asiat kuntoon? Olisi tärkeää pienille lapsillenne... ja tietty aikuisillekin! Voimia ja jaksamista!

ON: kp 44/31, hohhoijjakkaa. Tänään pitäisi tulla postissa testejä joten testaan taas huomenna jos täti ei sitä ennen kurvaa paikalle. Oireita ei ole minkäänlaisia; eilen tosin oli menkkakipuja joten olin varma että nyt se täti tuli mutta ei... Tosiaan tein negatestin kp 36. Rasittavaa!

Hyvää viikon alkua kaikille!

Vierailija
4/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä asiat ovat aika solmussa, joten täytyy katsoa miten käy. Parhaani tietysti yritän, että asiat selkiintyisivät. Nyt olen itsekin aika sanaton ja surullinen. En nyt osaa sanoa mitään muuta.

Hyvää viikon alkua!

Vierailija
5/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti: sinulla on ikävä tilanne :( kauhea sanoa, mutta eikö ollut ihan hyvä, ettet raskaaksi tullut jos tilanne todella on tuo. Teillä on vielä ne yhteisetkin lapset niin pieniä, että antakaa tilanteen rauhoittua kunnolla. Voimia sinulle.

ON: joo, pillereitä on jälleen enää 1 laatta jäljellä, miten aika meneekin näin nopeasti?? Miehelle olen jutellut, että nyt on sitten viimeinen aika, että jos ei nyt tehdä lasta niin ei ikinä, syy 1) en halua lapsille suurta ikäeroa, vaan haluan sen ajan alta pois rysäyksellä, että jossain vaiheessa saa alkaa elää " omaakin elämää" kuopus on kuitenkin jo yli 3v joten aika rupeaa olemaan ja syy 2) ikää alkaa itselle tulla liikaa, etten enää halua kovin paljon vanhempana lapsia. Mies on sitä miettinyt, eikä edes järkyttynyt kun postilaatikosta kolahti vauvalehti :D sitten katselin, että ensi numerossa on juttua, että miten perhe muuttuu, kun lapsia tulee kolmas, miten sattuikin kohdalle, että tuollaisen näin?? Ensi numero on siis hankittava :D

Joo, mulla sitten unohtui viime viikolla ottaa 3päivänä pilleri ja pari-kolme kertaa olen jättänyt päivän väliin ja ottanut seuraavana päivänä kaksi, öh... onkohan tuo ehkäisytaso enää ihan parhaimmillaan? Kun mulla on tunne, että olen raskaana! Mua väsyttää ja pissattaa (mikä oli esikoisen raskaudessa ensimmäinen selkeä merkki) ja vahvimpana kaikesta on se tunne, että olen raskaana. Se tuli ihan yllättäen, en edes ajatellut asiaa, kun perjantai iltana makasin sohvalla niin tuli tunne, että mun sisällä kasvaa vauva. Mutta voiko olla mahdollista, että todella olisin raskaana? kun tuon ehkäisytason pitäisi kait säilyä, noista unohduksista huolimatta.

Vierailija
6/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan kaikille! Uusi kuumeilija ilmoittautuu, vaikka en oikein haluaisi itselleni sitä myöntää. Lapset 5 ja 3, molemmat olleet nk. haastavia lapsia, yöt risaisia ja päivisin tinttailua, vieläkin. Ihania ovat silti, ja nyt tekis mieli kolmatta. Vaikka vannoin jo ensimmäisen jälkeen, että tähän taatusti jää.

Mikä kumma naisessa saa vauvakuumeen aikaan, vaikka ei jaksaisi valvoa enää öitä tms...aivan kun väkisin pitäisi lisääntyä =).

Muilla vastaavia tuntemuksia?

Vierailija
7/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää muista nimimerkkiä mutta ei se ehkäisytaso pysy jos unohtelee. Tai siin niin ainakin väittävät että jos yksikin unohtuu niin seuraava viikko pitäisi käyttää esim kortsua jos haluaa olla varma ettei tule raskaaksi...ja oireet kyllä kuulostaa tosi tutulle. Esikon aikana mä en muuta tehnyt alkuun ku nukuin ja kävin pissalla...sit selvis syy...ja tuossa se nyt vieressä pomppii! Mä tein tota samaa pillereillä parikolme viikkoa...pilleri silloin toinen tällöin, sit sain kuulla että ne pillerit vahingoittaa mun munasarjoja ja sit en enää ottanutkaan...ja nyt sit odotellaan että koska olis pikkukolmosen aika. Kohta ilman pillereitä ollut 5 viikkoa...menkkoja ei ole kyllä vieläkään tullut elokuun jälkeen ja testi oli viikonloppuna nega...vaikka sitä tikkua kuinka kääntelisi ja vääntelisi eri valokulmiin niin ei siinä vaan mitään näkynyt. Ei sinänsä, ei mulla mitään oireitakaan ole.....=(

muzi: toi on todella tuttu tunne. Mulla kyllä pojat vasta 3,5 ja reilu 2 v mutta silti ajattelen, että olenko ihan tärähtänyt kun vielä haluan lisää niitä tohon tappelemaan ja huutamaan päivät, illat ja yöt....mutta kyllä ne tosiaan on niin ihaniakin, että ei kai nää mitään järkiasioita ole...

Mukavaa viikkoa kaikille!

Vierailija
8/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma tässä tuntuu olevan miehen suostuttelu, etenkin kun hän on meistä se " järkevämpi" , ja toisaalta paremmat hermot myös lasten kanssa. Ihmettelee mua, kuinka jaksaisin vielä yhden, kun en meinaa aina jaksaa näitäkään...

...onkohan tämä sitä, että raskaus tuo jännitystä elämään ja saa vuoden verran tuijotella vain omaan napaan?

Vierailija
9/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yö kanssa, kummatkin lapset on kipeänä olleet jo pidempään kipeinä ja nyt sitten vielä korvatulehdus päälle. Ja tytön jouduin käyttämässä vielä keskussairaalassa kaupungissa ja koko päivähän siinä meni. Mutta jospa tämä tästä helpottaisi.

Menkat sitten loppui ja nyt odottelen 15. päivää jolloin voin aloittaa jälleen terolutit ja niitä 10 päivää ja sitten clomifenit, heti kohta vuodenvaihteen jälkeen kai. Alkaa jännittämään jos vaikka oikeasti tapahtuisi jotain =))))

Kahden pojan äiti; tsemppiä kovasti, en tiedä mitä sanoisin muuta, halauksia kovasti!

Kääk, Tronada, eihän sun ihan vielä pitänyt täällä olla... Tai siis mun pitäis olla poissa ;)

No, onhan mulla vielä mahdollisuus.

Tervetuloa kaikki mukaan!

Rilla-ma-rilla *aivan uupuneena*

Vierailija
10/29 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

taidan kuulua tänne listalle. :) Maailmassa jo kaksi temmeltää sekä yksi kohdunulkoinen-enkeli ollaan surtu.

Nyt siis toiveissa saada vauva vielä vuoden 2008 aikana. Vielä menossa e-pillereitä keskeneräinen laatta, mutta sitten jo toiveita voi alkaa herätellä.

Osaakos kukaan sanoa kuinka kauan pillereiden jäämisestä pois pitää odotella plussia?

Terveisin Äiti-79 ja lapset 8/00 ja 9/96 sekä enkeli 12/05

Vierailija
11/29 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: Olen todella pahoillani. Keskity nyt omien haavojesi parantamiseen ja ihaniin pieniin lapsiisi. Oikein paljon voimia sinulle!

tronada: Eikö sulla ihan vasta ollu vielä kolme liuskaa, jonka jälkeen alatte yrittää? Aika kuluu kyllä hurjaa vauhtia...

Muzi ja Äitskä79: Tervetuloa joukkoon!

Rilla-ma-rilla: Meilläkin poika on koko syksyn kärsiny korvatulehduksista. Välillä tuntuu, että itse on ihan poikki, kun öisin pitää käydä sitä rauhoittelemassa... Putkitusta ollaan jo harkittu.

Tilasin eilen kotitesti.fi:stä ovistikkuja ja raskaustestejä. Huomasin, että oli halvempi tilata ne erikseen kuin sellaisena yhdistelmäpakettina! Halusin puikkoja, ettei tarvi keräyspurkkia, niin paketti olis maksanu 31,90 (12+2 kpl), ja herkkä ovulaatiotesti (12 kpl) maksoi 21,50 ja herkkä raskaustesti (2 kpl) 7,70 eli yhteensä 29,20. Ja tuolla postikulut kuuluu hintaan. Pakettia odotellessa...

Mimmi75, kp.3/35-53, yk.3

Vierailija
12/29 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niistä ole jäljellä enää kuin yksi (joten tulin tänne vähän ajoissa roikkumaan taas) eli eihän tässä ole mennyt kuin 7vko edellisestä kerrasta :)

heh, mies ei ainakaan ollut mitenkään kauhuissaan kun sille näytin, että nyt on 3unohtunut, naureskeli siinä, että mulla on erinomaisen hyvä muisti ;) En mä yleensä niitä unohtele, mutta kun nyt ei ole niin justiinsa sen kanssa, vaikka ei oikein se pelittäisikään se ehkäisy niin on unohduksia sattunut.

Minä tässä juuri keksin, että miten saisimme kolmannen lapsen mahtumaankin meille ja silti isommat saisivat omat huoneet, vauva tosin joutuisi olemaan meidän makkarissa, mutta eiköhän siitäkin selvittäisi.

Onkos muilla iskenyt syysflunssa? Mulla on ääni ihan mennyt, kiva töissä puhua puhelimeenkin kun saa pohtia, että tuleeko seuraava lause ulos niin, että joku sen kuuleekin. Viime yön nukuin sohvalla, kun mies on kipeä ja kuorsaa niiin en saanut hänen vieressään nukuttua, oli ihan hyvä nukkua :D

Meillä on kuopus nyt sairastellut ja syönytkin 2 ab-kuuria viikon välillä :( Kovasti lääkäri jo alkoi pohtimaan putkitusta, meillä esikoiselle putket laitettiin jokin aika sitten ja sen jälkeen on kuumeet pysyneet poissa, nyt on yskää, mutta ei muuta.

Vierailija
13/29 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tosiaan rauhoittaa tilanne ennen kun mitään vauvahaaveita edes uskaltaa kuvitella. Enkä tidä jatketaanko vielä yhdessä. Tulevaisuus on iso kysymysmerkki. Se kyllä jonkin verran kauhistuttaa. :/

Viime yönä juteltiin jonkin verran ja yritin jonkinlaista sopua saada aikaiseksi, mutta syyttelyksihän se meni.

En tajua miksi minun pitäisi muuttaa pois ja kuitenkaan ei sitten erottaisi... Haluaa ajatella parasta isompia lapsia kohtaan... no,entäs sitten nuo pienet..?? Tämä saattaa olla jo toistoa, mutta en voi ymmärtää. Ja ajatuksetkin on hieman jumissa. Niin, se piti vielä sanoa eilisestä keskustelust yöllä, että vähän vaikutti siltä, että mies olisi perumassa muttumisjuttua. Mutta en tiedä mikä olisi oikea ratkaisu ja mitä pitäisi tehdä... Vaikeaa. Mieskin on todella väsynyt (jopa myönsi).

Mutta, mutta... Lähden täältä tauolla, mutta seurailen välillä teidän kuulumisianne.

Kaikkea hyvää ja plussaonnea kaikille! =)

Vierailija
14/29 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla tänne tilittämään. Kohta ollaan vuosi yritetty kolmatta eikä onnistu sitten millään. Nyt kierto venähtää tosi pitkäksi - menossa kp 44 tms (en enää pysy laskuissa) ja menin gynelle käymään. No raskaana en ole, kirjoitti mulle terot jotka saan aloittaa jos rt on nega vielä viikon päästä. Ja siitä alkaa sitten terokuuri 3-6 kk kierron säännöllistämiseksi.

Vierailija
15/29 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs on ollut hiljaista täällä.

Eilen illalla keskusteltiin miehen kanssa, mä olen lihonut muutaman kilon nyt tässä syksyn aikana ja sen huomaa, mies sitten kysyi, että olenko raskaana (oikein kohteliasta) ja kysyin siltä sitten, että olisitko tosi onnellinen jos olisin johon mies sanoi, että ei hän tiedä, kysyin sitten, että olisiko hän kovin onneton jos olisin raskaana johon mies totesi, että ei.

Yöllä sitten näin unta, että meille syntyy ensi syksynä tyttövauva :) Vauva oli miehen sylissä ja menin katsomaan niin ensimmäisenä näkyi ihanat pienet varpaat ja tyttö tuoksui ihanasti vauvalle. Minähän ennustaja-elliltä kysyin, niin hänen ennustuksensa oli, että meille syntyy 11.9.2008 tyttö, saas nähdä pitääkö ennustus paikkansa ;) Uni oli todella todentuntuinen. Ennen ajattelin, että poikahan meille pitää tulla, kun pojalle on nimi ollut valmiina jo pitkään, mutta keksin tytöllekin aivan täydellisen nimen.

Aamu oli taas yhtä tahtojen taistelua, aargh ja pohdin, että tahdonko tosiaan yhden muksun lisää kiristämään hermoja. Minä nimittäin olen kaikkea muuta kuin aamuihminen, en millään jaksaisi aamuisin nousta ylös ja aamut olen kiukkuinen kun ampiainen. Esikoinen oli tosi kiltisti ja oli jo ulkovaatteissa kun minä vasta tulin vessasta, mutta kuopus, hän ei tehnyt mitään, ei kuulemma osaa ottaa vaatteita itse pois päältään ja sitten kun minä yritin ottaa ne pois niin se tappeli vastaan. Mies sitten huutelee sängystä, että mitä mä hermoon joka aamu, haistakoon p*ska, itse saa olla tänään JA huomenna kotona kun lapset on hoidossa ja minähän ne sinne vien, kun se vaan jää makaamaan kotiin ja yleensäkin se jää kotiin nukkumaan kun mä lähden lasten kanssa. Totesin sille, että hoitaisit itse joka aamu muksut hoitoon kun minä nukun ja arvostelisi sitten, lopuksi totesin, että on viimeinen kerta kun vien lapset hoitoon jos mies jää kotiin, jos mies haluaa lapset hoitoon hän saa ihan itse ne sinne viedä. Anteeksi purkautuminen.

Vierailija
16/29 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka kaikille..

2pojan äiti..ikävä kuulla=/...

onnea plussaneet jos niitä nyt oli.

me lähetään kokkolaan joulunviettoon eli testaan sitten siellä jos on tarvis, mikäli täti ei yllätä ...peukut nyt pystyyn. tissit hieman kipeenä, tai sitten vaan kuvittelen=)...muuten ei mitään erikoisempia oireita. toivotaan parasta

peetu yk 7 kp 21/29-30

Vierailija
17/29 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko olen täällä KOKO ajan tai sitten pidän palstailusta vallan taukoa, onneksi sitäkin on välillä :D

Eli taas tulin ihan vain omaa napaa kaivelemaan (eipä oikein muuta voi kun on ketju ollut kovin hiljainen, hmph :D )

Eli siis; kuvitteleeko ihminen itselleen raskausoireet, vaikka ei voi olla raskaana??

Mun väsymys on ihan järjetöntä, eilen menin nukkumaan (päiväunille) viiden aikaan iltapäivällä ihan puolikuolleena ja nukuinkin sitten 2 tuntia, vaikka edellisenä yönä olin nukkunut tosi hyvin 8tuntia, sitten illalla nukkumaan ja aamulla ylös nousu oli työn ja tuskan takana, nyt on hyvä, että silmät pysyy auki, koko ajan vaan haukotuttaa.

Sitten toinen, jatkuva pissahätä, ennen se on ollut lähinnä iltaisin, mutta nyt täytyy käydä tunnin välein pissalla, ihan outoa... viimeksi olen käynyt vain vartti sitten ja taas pitäisi mennä (onpas taas mielenkiintoista juttua ja teitä kiinnostaa ihan hirveästi, eli ei)

Ja siis, olen nyt tästä viimeisestä laatasta tainnut ottaa 3pilleriä niin, että 1 päivä on jäänyt väliin, ne on tapahtuneet 2x ekalla viikolla ja kerran kolmannelle viikolla, tokalla viikolla unohdin ottaa kolmena päivänä pillerin jotka sitten terveellisesti otin kaikki yhtäaikaa :p mutta noita unohduksia on siis tapahtunut, voiko oikeasti olla, että olisi käynyt niin onnellisesti, että olisi tärpännyt???? Nyt on siis kp 25/28 eli voisiko oireet jo olla, miksei? Maanantaina pitäisi alkaa menkat ja tod.näköisesti alkavatkin. Olisi kyllä ihan outoa, jos oikeasti olisi tärpännyt!

Tosin sitten iskisi paniikki, kun on tullut tässä vietettyä kahdet köh... hieman kosteahkot pikkujoulut, että jos olenkin raskaani niin sitten mietityttää, miten se vaikuttaa vauvaa (tyhmiä juttuja minäkin mietin, kun todennäköisesti EN ole raskaana) ja lisäksi mietityttää nuo pillerien tuplaotot...

Noh, tuskimpa niistä tarvii huolehtia kun oottaa vaan viikonlopun yli jolloin täti kurvaa paikalle

Vierailija
18/29 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa tuo pähkäilysi =) Itse luulin olevani raskaana kun oli kolme päivää huono-olo(seurausta kosteista pikkujouluista) Kaiken lisäksi oli juuri kuukautiset loppuneet. Ja muutenkin ihan olemattomat mahdollisuudet olla raskaana. Olin jo testiä ostamassa mutta onneksi maltoin mielini, koska nyt olo normaali, Tosin taidan olla kipeäksi tulossa.Oikeasti kun on kaksi raskautta kokenut niin helposti pystyy kuvittelemaan raskausoireet itselleen.

Vierailija
19/29 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa nyt sitten ilmoittautua tällekkin palstalle noiden kuukausipinojen ohella..

Siis kolmatta toivotaan tännekkin, ensimmäistä yhteistä nykyisien miehen kanssa, ennestään mulla 3.5 ja 5 vuotiaat pojat.

Ja NYT JO turhauttaa vaikka eilen alkoi vasta 4 yrityskierto.

Tilasin kanssa mammaksilta ovis -ja raskaustestejä taas pariksi kuukaudeksi vaikka vasta vannoin etten enää jaksa niiden ovistikkujen kanssa tuhertaa :) Että näin.

Ja kyllä välillä tuntuu täälläkin siltä että miksi ihmeessä vielä kolmatta kuumeillaan kun pojatkin osaa pitää äidin riittävän kiireisenä ja asunnon volume tasot tarpeeksi korkealla.. Vauvan lisäksi kuumeilen uutta koiranpentua nykyiselle kaveriksi..

Kellään kokemuksia/tietoa: Miksi ei ovislimoja tule? Ennen tuli, ja nyttenkin tuntuu kyllä oletettuna ovisaikana kipuja alavatsalla, mutta limoja en ole huomannut moneen kuukauteen.. Kierto on kuitenkin ollut kokoajan säännöllinen.

Outoa, ja käsittääkseni aika olennaista simppojen hngissä säilymisen kannalta?

Sellasta tänään

Terveisin Teera kp 2/28-29 yk 4

Vierailija
20/29 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu niin väsyneeltä! Ja kiukkuiselta, varsinkin tällä viikolla, mutta syytäkin löytyi...täti tuli kylään eilen! Ekaa kertaa elokuun jälkeen, tää kyllä selkiyttää kivasti tätä kuumeilua.

Tronada: Kuulostaa hemmetin tutulle toi miehen toiminta. Meilläkin ukko usein viikolla vapaalla ja minä vien aamulla lapset hoitoon ja tuon kotiin tullessani töistä! Koskakohan olis mun vuoro olla kotona niin että saisin olla ihan yksin ja rauhassa?!?!?!? Sit jos asiasta mainitsee niin on ihan rikollinen! Tänään mainitsin kun herra on taas ollu 2 päivää kotona, ja kämppä on kun sikala! Tyyppi pyöriin netissä, lukee teksti-tv:tä ja pelaa pleikkaa...minä vien lapset käyn töissä haen lapset ja tulen kotiin siivoamaan! Okei, on sekin välillä kotona lasten kanssa jos sillä on vapaa ja toinen on vaikka kipeä, mutta niistäkin päivistä hyvä esimerkki; mä tulen viiden aikaan töistä ja lapset ei oo saanu siihen mennessä ku aamupalan ja välipalan! Ei ruokaa ollenkaan!

Eli tulen myös kotiin tekemään ensimmäiseksi ruokaa, kun lapset huutaa nälkäänsä!

Sori meni aika omaksi navaksi...mut kylläpä helpotti avautua, ja saada tietää ettei ole ainut samassa tilanteessa!

Mulla kamala silmätulehdus...ei kiinnosta mennä nukkumaan kun tietää että taas kohta ripset kuivuneet kiinni toisiinsa, heti kun laittaa silmät kiinni...

Ei muuta kun mukavaa loppuviikkoa!

Äiti1983 yk2 kp 2/28 (?)