Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs niitä tyttöjen tekovinkkejä olikaan?

14.07.2006 |

Jostain luin että hapan olisi tytöille eduksi tuolla alapäässä, ja aloin miettimään että millähän sen voisi testata että mikä ph on itsellä? ;) Koska hiivahan tunnetusti nostaa ph-arvoa, eli on pojille suotuisampi. Ja meillä on 2 poikaa, ja minä usein hiivatulehduksen kourissa :(( Eli olisiko noilla mitään yhteyttä toisiinsa, kenties...

Niin, ja ne vinkit kiinnostaisi todella kovasti!! Kiitoksia vain kaikille jo etukäteen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kuullut, että tyttöjä tehdään saunassa!! Ja jos poikia halutaan, niin miehen täytyy istua jääpussien päällä ennen yhdyntää..

Sikäli nuo voi pitää paikkaansa, että ihan tutkitusti tyttösiittiöt ovat vilkkaampia lämpimässä ja poikasiittiöt taas viileässä.

Tiiäppä noista, mutta kokeilkaa ;) Niin ja poikia haluavat laittakaa vaan miehenne jääpalapussien päälle istumaan ;)

Vierailija
2/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karpaloa paljon ruokavalioon, ei vitamiineja eikä suolaa, mutta kasviksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies jääpalojen päälle istumaan!!!

Vierailija
4/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi 24Hssa joku kyseli samaa.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=15000000…

Tiivistetysti: seksiä ennen ovista, ei enää oviksen aikana eikä jälkeen. Miehen tulisi käydä saunassa pallit lämmittämässä ennen touhuja.

Vierailija
5/5 |
15.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja reseptinä runsaasti rakastelua ja nimenomaan ennen ovista. (Minulla epäsäännöllinen kierto, mutta ultrat ovat todistaneet, että ennen ovista olevia " siemeniä" ovat olleet.. :0) ) Tyttösiittiöt siis sitkeämpiä, pojat vikkelämpiä..