Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*>*>*>*3-KUUMEILIJAT, viikko 50!!!*<*<*<*

10.12.2007 |

Uusi viikko taas... Jouluun enää kaksi viikkoa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, huh onpas täällä sattunu ja tapahtunut! No, ainakin 2poj@anäidille jaksuja ja voimia! Uusiakin oli tullut joukkoon, tervetuloa!

En siis ole ehtinyt palstailemaan pariin viikkoon =(

Pikaisesti lueskelin pinoja...

ON: Ei ihmeitä, ovis oli vissiinkin ti-to välillä. Katsotaan miten taas sit käy...

Ihanaa kun Joulu tulla tuivertaa!!! Lunta sais vaan tulla ja sassiin!!!

Mukavaa Joulun odotusta ja tietysti tärppionnea kaikille!!!

mp73, yk 13, kp 17/28 (muistinkohan ykt oikein... mut ihan tarpeeksi niitä jo on)

Vierailija
22/29 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on niin tuttua tuo kolmannen pähkäily, taas olen muutamaan kertaan saanut miettiä, että mitä järkeä! Eilen lähdettiin kylästä niin esikoinen sai sellasen raivokohtauksen, ettei voisi uskoa, se huusi niin lujaa kuin jaksoi ja potki ja hakkasi, kun se saatiin autoon niin kertatoisensa jälkeen avasi turvavyönsä (onko oikeesti ihan normaalia, että 4,5vuotias saa vielä ihan järjettömiä raivokohtauksia???) ja tänäaamuna kuopus järjesti taas harmaita hiuksia tappelemalla joka asiaan vastaan, huoh!

Siitä koiranpennusta, suosittelen harkitsemaan kahdesti, etenkin jos olette vauvaa nyt " hankkimassa" . Minä hairahduin tuohon ja nyt meillä on 2koiraa, juniori on nyt reilu vuoden ja ihan rehellisesti sanottuna, olen katunut sen ottoa ja useasti. Koirilla itsellään on hauskempaa kun niitä on kaksi, on seuraa, mutta minusta siinä oli yli tuplasti vaivaa, pentu leimaantuu aikuiseen koiraan todella helposti jolloin koulutus on hankalampaa, koska pentu seuraa aikuista, lisäksi karvan määrä, sisällä rehaaminen ja kaikki, itse olen tullut siihen tulokseen, että koiraa en enää hanki ikinä, koira on itsessään onnellisempi lajitoverin kanssa, mutta minä en ikinä enää halua kahta koiraa.

Toki jotkut ovat hyvinkin tyytyväisiä kahteen koiraan ja jotkut useampaankin ja jotkut jopa sanovat, että on helpompaa kahden koiran kanssa, eli tämä oli vain minun mielipiteeni :) Itsehän sinä sen päätät. (ja jos totta puhutaan, jos joku olisi minulle tuollaista silloin vuosi sitten sepittänyt olisin järkeillyt, että kyllä minä tiedän, että jaksan :D mutta kun silloin kyselin niitä netistä niin useimmiten tuli vastaus, että se on ihan helppoa, minusta ei sitten ollutkaan)

ON: eilen käytiin anopilla kylässä ja se sitten kyseli, että olenko raskaana ja mies sitten kysyi kun lähdettiin sieltä, että olenko oikeasti raskaana, kun olen niin väsynyt jne. mies jo sanoi, että ostetaan testi, niin saadaan selvyys. Tänään on kuitenkin kp 26/28 joten miehelle sitten sanoin, että maltetaan nyt kuitenkin tuonne alkuviikkoon ja jos antaa aihetta testataan sitten, tuskinpa mitään aihetta kuitenkaan on :) Minä nyt aina kuvittelen jotain oireita, niin eiköhän se ole niin tässäkin kierrossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten kauan maltanut pysyä poissa... :) Joka päivä kun täällä on käynyt, niin on niin tottunut tähän.

Kivasti on pakkasta tänään ja aurinkokin paistaa. Tulee vähän valoa tähän harmauteen. :)

Vähän kuulumisia: Meillä on tilanne rauhoittunut, onneksi. Ja minulla on kamalat oviskivut. :/ Alkoi jomottamaan jo kp 9/28 ja pahenee vaan. Nyt on kp 12/28. Huono olo jomotuksen takia, ei oikein ruokaakan saa alas. Mitäs ihmettä minun kropassa nyt tapahtuu??? Tänään testasin viimeisellä ovistikulla, niin tuli lähes yhtä vahvat viivat. Ovis ilmeisesti aikaisemmin? Joo, mutta en todellakaan aio ostaa lisää ovistikkuja ja mitään vauvanteko yritystäkään ei tässä kierrossa ole. Mutta näitä ovis- ym. asioita kuitenkin miettii. Mutta tällaista täällä. Tänään menen vähän katsomaan joululahjoja ettei jäisi taas viime tippaan.

Viikonloppuja!! =)

Vierailija
24/29 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän jänskättää nyt miten käy....viikon päästä pitäisi tädin saapua...väsyttää ja rinnat on kyllä hellänä, mut pelottaa et kuvittelen nämä oireet..mahaakin on nippaillut että luulin että joko se täti tulee nyt!..no saas nähä. jouluja kaikille, olen nettipimenossa joulun yli.

peetu yk 7 kp 22/29-30

Vierailija
25/29 |
14.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tronada: Jep, koiranpennun kuumeilu samaanaikaan kuin vauvakuumeilu on... no, järjetöntä:) Mutta se taitaa nyt olla vähän haaveiluissa toistaiseksi ainakin, jos nyt sais vaikka sen ihmisvauvankin joskus aluillensa.

Täällä ei mitään ihmeellistä, jouluostoksille pitäis vielä vääntäytyä. Ja viikonloppu kai pyhittää joulusiivouksille.

Tulis nyt vähän luntakin niin olisi vähän jouluisempaa tuolla ulkonakin.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Teera kp 3/28-29 yk 4

Vierailija
26/29 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano sanaakaan, mutta; eilen illalla hain miehen töistä ja hän rupesi sitten puhumaan autossa, että töissä oli ollut joku vajaa vuoden ikäinen vauva joka oli jokeltanut siellä ja mies oli kuunnellut ja naureskellut, että kuinka ihanalta se kuulostaa ja myönsi sitten pohtineensa, että osaisiko sitä nyt arvostaa enemmän, kun tietää, että se aika oikeasti menee todella nopeasti ohi, lähdin sitten kaupassa käymään ja lähtiessäni sanoin jotain kolmannesta niin mies sanoi, että hän on miettinyt, että pitäisiköhän sellanen yksi vielä väsätä.

Nukkumaan mennessä sitten siitä juteltiin ja mies sanoi, että joo, hänellä on vauvakuume ja kun sitten sanoin, että viimeksi kesti pillereiden lopettamisen jälkeen tavallaan 8kk ennen kuin tärppäsi, että ei sitä tiedä, kuinka nopeasti nyt tärppäisi niin sovittiin, etten enää tuota yhtäkään laattaa syö!!!!!!!!! JIPPIIIIII!!!!!!!!!!! Nyt siis odotan kuukautisia alkavaksi kuin kuuta nousevaa ja sitten päästään meilläkin vihdoin ja viimein yrittämään sitä kolmatta lasta :) :) :) :) :) mä täällä hymyilen tyhmännäköisenä ja ihan ylionnellisena.

Lapsilta tänään kysyttiin, että tahtoisivatko he, että meille tulisi vielä vauva ja molemmat olivat heti " joo" ja kuulemma tahtovat pikkusiskon, ei sillä, että siihen pystyisi vaikuttamaan.

Nyt pitäisi alkaa siivoamaan ja laittaan loputkin joulukoristeet, jos vaikka saisi itselleenkin vähän jouluisemman fiiliksen, se on kadoksissa. Joululahjat onneksi on suurinpiirtein kaikki ostettu ja illalla sitten varmaan pääsen lempipuuhaani, paketointiin :)

Vierailija
27/29 |
15.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki 3-kuumeilijat!

Olen 35 vuotias kolmannesta haaveileva tyttöihminen (I wish :o)), mies on 39 vee ja kaksi poikaa meille on siunaantunut (vm 99 ja 02). Nyt taitaa olla menossa kolmas yrityskierto. Mulla on ollut PCO aina ja kierrot siksi epämääräisen pitkät. Molemmat pojat on clomivauvoja ja nytkin clomit on käytössä (ekaa kiekkaa).

Kp on nyt 20/34-42.

Viime syksynä eli 2006 sain keskenmenon joka kaavittiin ja olin jo valmis heittämään haaveistani kolmannen mutta, mutta... tässä sitä taas mennään :o).

Plussatuulia kaikille ja mukavaa joulunalus aikaa!

Ps. Onko teillä kokemusta siitä omenaviinietikka - jutusta? Kuinka paljon ja kuinka usein? Ja voiko se oikeasti auttaa?? Minäkö muka epätoivoinen ;o).

Vierailija
28/29 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tänne kertoa vinkin jos ei greippimehu maistu. Varmaan jotkut sen jo tietää, mutta ovislimojen lisäämiseksi voi myös käyttää sitruunatiivistettä. Eli ruokalasilliseen n. 1 rkl tiivistettä (sellainen sitruunan muotoinen purkki). Testasin tässä kierrossa miten se toimii ja todella lisää ovislimoja (ehkä paremminkin kun greippimehu).

Eikun vaan kokeilemaan! =)

Vierailija
29/29 |
16.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tarkoitin juomalasia. :D