Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei anna ohjeita liian laihoille?

Vierailija
09.12.2007 |

Miksi normaalipainoiset/liian laihat maalikot katsovat asiakseen arvostella ja jaella viisaita neuvoja meille liian lihaville. Luultavasti jokainen aikuinen liikalihava tietää jokaisen dieetin ja tavan laihduttaa.



Missä on ohjeet lihotukseen, en minä jakele ohjeita teille alipainoiset että syösyösyö ja syytä teitä terveysmenojen kasvusta, vaikka kulutattekin julkisia varoja kun käytte vatsavaivojanne valittamassa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tulisi mieleenkään puuttua muiden painoon.



T. Alipainoinen.



Vierailija
2/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat haukkuneet anorektikoksi. Minä en kommentoi kenenkään painoa, minusta se on tökeröä. Minkä mahdan, että rakasta kasviksia, puuroja, ruisleipää jne ja makeat sekä rasvaiset eivät kovastikaan maistu?



t: alipainoinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikot ovat asia erikseen.



l: lekuri

Vierailija
4/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miten voisit tietää asiain oikean laidan???

Vierailija
5/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meidän vaaka joka analysoi rasvan määrää kehossa antaa tulokseksi error.

4

Vierailija
6/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras:

" Yäk kuinka laiha olet, minua ällöttää" (-> oletteko koskaan kuulleet kenenkään sanovan lihavalle vastaavalla tavalla??)



Käsivarsia nipistellään ja kokeillaan, kysytään syönkö Koskaan Mitään, epäillään anorektiseksi...



Väittäisin, että laihat saavat sietää enemmän loukkauksia kuin lihavat. Enkä usko, että laihat ihmiset kritisoivat lihavia - heillä on omaa kokemusta ikävästä palautteesta ihan liikaa.



Eli haukutaan oikeaa puuta: ns. normaalipainoisia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet katsovat asiakseen sanoa, että " olet liian laiha" . Enpä ole koskaan sanonut kenellekään, että " olet liian lihava" !



Vierailija
8/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" maa tärisee, nyt se tulee, nyt se kävelee" ? Myös suorannainen väkivaltainen päälle käyminen on normaalia, sylkeminen,huorittelu jne.. Kyllä joo lihavana on helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti kommentoida tuohon lihava ja onneton ketjuun. Mitäpä tuosta keskustelua on näköjään syntynyt näinkin.



Olen itsekin joskus ennen lapsia ollut liian laiha ja saanut kyllä kuulla enemmän laihuudestani kuin näistä läskeistä, jotka tiedän syöneeni itselleni, enkä niitä mitenkään muuten puolustele kuin aivan vääränlaisella suhtautumisella ruokaan. Eräs työkaveri sanoikin, että sinulla hirvittävän terve ja avoin suhtautuminen ylipainoosi. :)



ap

Vierailija
10/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista saa kuulla, niin vikaa on kyllä huutajan pääkopassa eikä painoindeksissä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kannata kilpailla ketä haukutaan eniten. Itsekin olen hoikka ja välillä ollut selkeästi alipainoinen. Tuntemattomat ihmiset todella katsovat asiakseen haukkua kaikkia, jotka poikkeavat normaalista kaavasta. Pahimmat haukkuvat myös hoikkien lasten vanhemmat.



Toivottavasti tämä ketju opettaa, että ei kannata arvostella toisia ulkonäön perusteella. Siitä ei kukaan pidä.

Vierailija
12/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahden lapsen äiti ja hyvin pieni. Olen syksyn ollut töissä ja työkavereilta on loksahtanut suu totaalisesti auki kun olen kertonut mulla olevan lapsia.



Syy laihuuteeni on allergiani jotka on pahentunut kuopuksen syntymän jälkeen. Viime joulun alla puhkesi raju ihottuma ja nahka kuoriutui naamasta ja käsistä. Haarukalla melkein piti raapia kun kynnet ei enää tehonnut kutinaan (tiedän että ei saa raapia... mutta) Oli kausi jolloin en uskaltanut syödä mitään! Kaikista tuli jotain reaktiota. Nälkä oli hirveä!! Ravasin lääkäriltä toisella ja kukaan ei oikein ottanut tosissani mua. Luulen että leimasivat jo hulluksi kun aina vaan pyysin aikaa.



Ravitsemusterapeutti oli kanssani samaa mieltä että tarttisin lähetteen oikein sairaalan ihotautilääkärille ja lisäaineallergiatesteihin johon tk lääkäri kommentoi että et sä niistä mitää hyödy!



No olen jättänyt aika paljon ruoka-aineita pois mitä aiemmin olen syönyt ja nyt löytänyt jonkinlaisen ruokavalion millä pysyn hengissä ja nälkä pois. Kiloja on tippunut varmaan kymmenen ja niitä keräilen tässä pikkuhiljaa takaisin. Vaatevarastoni olen saanut uusia kokonaan kun entiset tippuu päältä.



Niille joilla on muotoja niin sanon että nauttikaa niistä!!!!! Te olette terveen ja hyvinvoivan näköisiä! Tietenkin ylipaino on pahasta mutta te joilla ei oikeasti ole mitään hätää niin lopettakaa turhat dietit sun muut ja nauttikaa elämästänne! Ja syökää! =)



Mä joudun selvittämään joka suupalan sisällön mitä syön etten tule sairaaksi ja kuljettamaan omia eväitä jos lähden jonnekkin. Rankkaa on välillä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne joilla painoindeksi on vieläpä 23.



Itselläni on painoindeksi vaihdellut aikuisiällä välillä 18-23 ja joka tilanteessa on nuristu että syö enemmän.

Vierailija
14/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin todella tyytyväinen jos ihmiset voivotteli laihuuttani.

11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi jotain sisältöä bikineihin kun kesä tulee. Että näin kohtelias lihava ihminen oli hän.....

Vierailija
16/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa pitäisi vielä 5 kg. Sairasta!

Vierailija
17/17 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään, että naiset on työpaikoilla kuin seipään nielleitä jos yksinkertainen läpänheitto ei onnistu.

Vierailija:


että olisi jotain sisältöä bikineihin kun kesä tulee. Että näin kohtelias lihava ihminen oli hän.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi