Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vieroitan lapseni perhepedistä? Tosi kyseessä nyt!

Vierailija
08.12.2007 |

Lapseni nukkui kaksi ensimmäistä vuotta omassa pinnasängyssä omassa huoneessa. Koskaan hän ei halunnut perhepetiin, vaikka joskus olisin mielelläni ottanut.

Nyt kaksivuotiaana hän oli kunnon flunssassa ja silloin eräänä yönä tukkoisena ja kuumeisena hän tuli pyynnöstäni perhepetiin nukkumaan, koska ei pystynyt nukkumaan omassa pedissä vaan heräili puolen tunnin välein tukkoisuuteen.

En arvannut, että siitä flunssasta asti lapseni on joka ikinen yö halunnut perhepetiin. Flunssasta on nyt aikaa kolme viikkoa. Myös päiväunet lapsi haluaa nukkua perhepedissä. Omaan petiin hän ei suostu, siitä seuraa hirveä huuto ja parku, jos yritän.

Olen ihan ällikällä lyöty, että mitäs nyt tehdä. Tuttava varoitteli, että peli on nyt menetetty ja lapsi nukkuu seuraavat viisi vuotta perhepedissä. Onko tosiaan näin vai voisiko vielä tehdä asialle jotain?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viereen kunnes nukahtaa.

Vierailija
2/2 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vain ajatellut, että lapsi tulisi perhepetiin silloin tällöin esimerkiksi jos näkee pahaa unta tms on kipeä jne. Tiedän että minun pitäisi olla kova ja tiukka, mutta en halua. Haluaisin mieluummin tehdä jotain muuta, saada lapsen itse innostumaan uudestaan omasta pedistä että hän menee sinne vapaaehtoisesti. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän