MITÄ KIRJOITTAA KUTSUKORTTIIN,KUN ON SALAISET HÄÄT?
siis mennään maistraatis vihille ja sit myöhemmin pidetään kahvitus kotona..
kuinka paljon etuajassa kutsut pitää lähettää? riittääkö viikko?
entäs mitä siinä tekstissä voisi lukea??
AUTTAKKEE...
Kommentit (35)
Vierailija:
oleteta, että saadaan lahjoja. Eli halutaan pienellä rahalla kaikki hyöty pois. Jos on salaiset häät niin ne on silloin salaiset.mutta rahavarat ei riitä suurempiin juhliin (olisiko ihan mahdoton ajatus?)
Tuossahan just ei ole rahastuksen makua.
Vierailija:
oleteta, että saadaan lahjoja. Eli halutaan pienellä rahalla kaikki hyöty pois. Jos on salaiset häät niin ne on silloin salaiset.Kyllä minusta ainakin olis hassua saada kutsu, missä lukis, että meidät on vihitty kuukausi sitten ja nyt kutsun teidät hääkahville. Olis vähän rahastuksen makua.
että " olemme menneet naimisiin, tervetuloa juhlimaan tapahtunutta" . Naimisiin mentiin kyllä vasta juhlia edeltävänä päivänä, mutta huijasimme vähän.
Ja kutsulistalla olivat lähinnä ne ystävät, joiden häissä oltiin itse käyty.
Tuo ap:n idea on just oikein!
Hittoako mollaatte häntä,on häät tulossa ja varmaan innoissaan,ja täällä sataa paskaa niskaan,perkele!
Mä laittaisin kans jonkun juhlan yhteyteen,vaik loppiaiskahvit tai uuden sohvan kunniaksi tai jotain...
eli kyllä silloin vieraat tuovat lahjan matkassaan, vaikka pari olisi vihitty jo aiemmin.
Vierailija:
eli kyllä silloin vieraat tuovat lahjan matkassaan, vaikka pari olisi vihitty jo aiemmin.
Silloin ne ei kyllä ole salaisuus enää. Eli mitä haluat, ettei ihmiset tuo lahjoja vai haluatteko, että tuovat jne.
Kutsukorttiin voi myös painaa sormukset jne.
Mä en ymmärrä nyt tätä salaisuus juttua jos se halutaa kuitenkin etukäteen kertoa?
vaan kahvittelevat myöhemmin kotona.
Tässä on jotain, mitä en ymmärrä.
Jos saan hääkutsun vaikka vain kahville niin oletan parin menevän tai menneen naimisiin.
Ja se kahvitilaisuus on myöhemmin.
Naurattaa siis kun tässä ei ole päätä eikä häntää, ei ap:lla eikä taistelevilla vastaajilla...
niin eikö se ole törkeää rahastusta?
Vai menisittekö itse vain kahville ilman lahjaa jos saisitte kutsun, että meidät on salaa vihitty ja nyt kutsumme teidät kakkukahville.
kuin ylipäätään häissä?? En tajua.
Kyllä pitäisi edes viitsiä satsata vieraiden tarjoiluun jos haluaa lahjoja ja juhlat.
Jos sanotaan, että lahjan arvon pitäisi olla se, mitä maksaa tarkoilu niin kakkukahveille menevät voisivat viedä pari tiimarin tuikkua.
oleteta, että saadaan lahjoja. Eli halutaan pienellä rahalla kaikki hyöty pois. Jos on salaiset häät niin ne on silloin salaiset.
Kyllä minusta ainakin olis hassua saada kutsu, missä lukis, että meidät on vihitty kuukausi sitten ja nyt kutsun teidät hääkahville. Olis vähän rahastuksen makua.