Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuttava 13v. *murinaa*

Vierailija
08.12.2007 |

Sen kummemmin asiaa vatvomatta " langetin" hänelle rangaistukseksi pelikiellon tiistaihin asti, enemmän kuin reilu rangaistus rikkeen huomioon ottaen.

Nyt tuo mussukka istuu pihalla t-paidassa, paljain varpain ja odottaa että minä lyhennän pelikieltoa..

Minun mielipiteeni on että siellähän istuu, kyllä routa porsaan kotiin ajaa.

Miten sinä toimisit?

Keskustelua vaikea saada aikaiseksi pojan ylimielisen asenteen takia aargh! Minä olen kuitenkin se joka päättää...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, minä en laittanut poikaa ulos, meni sinne ihan itse eikä siellä sitä paitsi ole pakkasta :)

Vajaan puoli tuntia jaksoi kiukutella pihalla ja tuli sitten syömään ja koristelemaan oman piparitalonsa.

Asennekin sai hieman tuuletusta :)

Vierailija
2/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se kyllä tosin pelihousunsa repisi, mutta älä nyt idiootille periksi anna.

Mahtavaa tuo kommunikointi teinin kanssa : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen otteeseen häipynyt pihalle istuskelemaan ja ulvomaan sitä " kuinka äiti on tyhmä ja epäreilu" ... Hetken olen antanut kaikessa rauhassa istua ja mököttää, lopulta kuitenkin olen tytön etsinyt, ollaan puhuttu ja halattu (ja kyllä huudetukkin!).

Älä ainakaan anna nyt periksi ja päästä koneelle ennen tiistaita, muuten saat aina tapella samasta asiasta! Jos kielto on annettu, ei sitä kannata purkamaan alkaa!

Kyllä ne siitä, kun jaksaa vaan itse puhua järkevästi ja k o i t t a a olla fiksusti, ymmärtävät kyllä tehneensä väärin, eikä rangaistus enää tunnu " ylivoimaiselle" :)

Vierailija
4/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhimmat ovat 13 ja 12v ja voisin hyvin kuvitella että mulle murjotettaisiin pihalla. No jaa, ehkä takki päällä sentään :) Minä julma äiti todennäköisesti huutaisin perään jotain työhommia joita voisi samalla tehdä. Pelikielto ei tapa ketään, se on ihan hyvä keino.

Vierailija
5/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaa elämässä pettymyksiä! Lasta ei saa kiusata!

Vierailija
6/6 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3:nen vois ottaa sen kiristävän vanteen pois päänsä ympäriltä, ja koittaa vaikka suhtautua elämään huumorilla. Lapsillakin olisi mukavampaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme