Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit ja tyylikkäät imetysvaatteet??

08.12.2007 |

Löytyykö niitä jostain??? Tähän asti kovasti käytössä ollut Boobin ja muunkin merkkiset Bebesistä saatavat imetyspaidat, mutta.... melko arkisihan nuo on vaikkakin mukavia päällä ja laadukkaita muutoin. Muutamia muitakin merkkejä on tullut netin kautts odtrttus, muts rnpä juurikaan ole törmännyt oikeasti tyylikkäisiin ja jopa trendikkäisiin imetysvaatteisiin. Onko sellaisia olemassa??

Sorry jos ei kuulu tänne, mutta en muutakaan paikkaakeksinyt..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos h&m kelpaa, niin kyllä sieltä saa ihan yhtä hienoja imetys- kuin muitakin vaatteita. mulla ei ole kokemusta muista, h&m mallistoa sain lahjaksi jo odotusaikana ja niitä olen ilolla käyttänyt. kirpputorilta ostin jonkun _oikeasti__hienon_ imetyspaidan, mutten tiedä merkkiä kun lappu puuttuu. niin ja jos katsot samoista kaupoista kuin missä myydään kestovaippoja, niin yleensä monista löytyy myös imetysjuttuja.

mulle ei auennut kysymyksessäs, tarkoititko yleisesti parempilaatuista vai ootko juhliin menossa?

Vierailija
2/9 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tyylikkäämpiä imetysvaatteita ainakaan suomesta löytyy. ulkomaisilla nettisivuilla on enemmän.

Siihen liittyen olenkin tehnyt kyselyn, jonka myös tänne palstalle laittanut, että jos juhlavammille imetyspaidoille olisi kysyntää, voisin niitä mahdollisesti alkaa valmistamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni kauniita. Katso linkki: http://www.kenguruu.fi/index.php?cPath=23_30

Vierailija
4/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut siis ymmärtivät kysymykseni. Kaipaan siis erilaisia ja laadukkaita imetyspaitoja. Halppisketjujen paitoja toki on käytössä, mutta ei ne nyt kyllä kovin kummoisia aina ole ja lisäksi niitä kävelee vastaan aivan turhan paljon. Viimeksi kirjoittanut antoi ihanan linkin.. juuri sellaista kaipaan. Erilaista, laadukasta ja tyylikästä. Lisää linkkejä erilaisista imetyspaidoista. Boobin paidat kun ovat mielestäni enempi kuitenkin kotipuseroita ja collegepaitoihin verrattavia..

Vierailija
5/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikästä paitayhdistelmää saa erilaisisat kietaisumallisista paitiksista, neuleista jne.

Itselläni ollut sama " ongelma" , eli Boobit aika arkisia (mutta hyvälaatuisia), H&M imetyspaidat eivät toimineet minulla, kun imetysläppä sinulla... Niin ja sitten en kyllä kestä yhtään mitään halpis paitoja, kun nyppäntyvät, venyvät käytössä : /

Kiitos muuten tuosta linkistä. Pitää pistää korvantaakse, kun yhtä imetettävää tässä vatsassa kasvatellaan... : )

Vierailija
6/9 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/9 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän on saatavilla kauniita imetysvaatteita! Ehkä syynä on se, että imetysvaatteilla tuppaa olemaan niin paljon hintaa että harvat niitä tohtivat ostaa. HM:stä tosiaan saa edullisesti, mutta niiden imetysaukot on usein vähintäänkin hankalia (tai sitten koko rinnan paljastavia)...

Itse lisäisin listaan vielä BaraGlad-merkin, löytyy ainakin osoitteesta http://www.vihreasammakko.fi/ , siinä on jo etusivulla yksi paita.

Vierailija
8/9 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana kun haikailee omien vaatteidensa perään, eikä halua vilautella vatsaa ja rintoja julkisilla paikoilla. Glamourmom oman paidan alla tekee mistä tahansa paidasta imetyspaidan, eikä tarvitse erikseen edes imetysliivejä! Mä ihastuin tähän yhdistelmään kun alkoi kyllästyttämään imetyspaitojen käyttö. Kaappi on yhtäkkiä täynnä imetyspaitoja. Mulla oli näitä kaksi ja tosi hyvin riitti, harmitti kun olin hankkinut niin monta imetyspaitaa erikseen.

Vierailija
9/9 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yhdessä aika uudessa äitiysliikkeessä Kruununhaassa. Sen nimi oli joku kasvi, olisikos ollut raparperi...?

Enivei, siellä oli juuri noita aikaisemmin mainittuja Bara Gladin imetyspaitoja. Laadukkaan oloisia ja ihania kuoseja!