Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikää 30+ eikä baarielämä kiinnosta, olenko harvinaisuus?

Vierailija
08.12.2007 |

Taas olisi yhdet pikkujoulut, mutta kun tuo baareissa notkuminen ei kiinnosta nii minkäs teet. Minua pidetään porukassa jo varmaan omituisena, mutta en vaan jaksa enää innostua. Mielummin otan juomaa (silloin harvoin kun otan) ihan kotioloissa, absolutisti kun en kuitenkaan ole ;)

Ja kun ei se kotiintulo taksillakaan ihan ilmaista ole... Mielummin ostan niillä rahoilla jotain muuta :)

Lähden siis pikkujouluihin ihan vain kahvittelemaan ja palaan kotiin miehen kanssa saunomaan. Olen tylsä ja tiedän sen :D

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkkuna juossut paljonkin baareissa ja silloin se olikin kivaa. Mutta nykyään en näe siinä tosiaankaan mitään hohtoa. Säälittävät känniset ukonretaleet samoine lässytyksineen. Sitten aamulla kauhea hedari ja väsymys. No thank you! Paljon mukavampaa on mennä kaverin kanssa syömään/elokuviin ja sitten ehkä yhdelle. Ja aamulla jaksaa virkeenä touhuta lasten kanssa. Joten minusta ap et ole yhtään epänormaali.

Vierailija
22/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten minusta ap et ole yhtään epänormaali.

Minustakin on mukavampi tavata ystäviä niin, että heidän kanssaan voi esim. keskustella huutamatta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi alle 30 v., joka lähti eilen pikkujouluista kotiin ennen klo 21. En vaan jaksanut katsella sitä ihmisten kännäämistä ja humalaisten kuvottavaa käytöstä. Kuvittelin, että olisivat intiimit juhlat, vähän vieraita, alkoholi korkeintaan sivuroolissa, hyvää ruokaa, musiikkia jne. Kissanviikset! Jotenkin se metelikin kävi ihan korviin. :( Kalkkisko?

Vierailija
24/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sinkkuna juossut paljonkin baareissa ja silloin se olikin kivaa. Mutta nykyään en näe siinä tosiaankaan mitään hohtoa. Säälittävät känniset ukonretaleet samoine lässytyksineen. Sitten aamulla kauhea hedari ja väsymys. No thank you! Paljon mukavampaa on mennä kaverin kanssa syömään/elokuviin ja sitten ehkä yhdelle. Ja aamulla jaksaa virkeenä touhuta lasten kanssa. Joten minusta ap et ole yhtään epänormaali.

Vierailija
25/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
26/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

!8-vuotiaana se oli hauskaa kun ei tullut kankkustakaan, nykyään tekee kuolemaa jo parin viinilasin jälkeen..

Vierailija
27/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin eikä porukassa. Kyllä siellä nuorena tuli juostua.

Nyt jos johonkin pääsisi lähtemään, niin humpalle oman miehen kanssa, kiitos, mutta se taas on vaikeaa kun ei ole lapsenvahteja liiaksi asti (=ei yhtään).

Firman pikkujouluihin on mukava mennä, firma kun viitsii panostaa niihin. Tuttujen työkavereitten kanssa on kivampi tanssia kun tietää ettei niillä ole mitään takaa-ajatuksia.

Vierailija
28/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakaan ei hirveesti kiinnosta lähteä katsomaan ihmisten sekoilua. Humalaiset ihmiset ei ole minusta kovinkaan hyvää seuraa. Tiettyyn pisteesen sitä jaksaa katsella sitä menoa mutta.... Ja sitten on nämä miehet jotka jaksaa yrittää viritellä keskustelua ja yrittää iskeä vaikka kuinka annat sellasen kuvan että ei nyt kiinnosta. KYPSÄÄÄÄÄ. Nuorempana sitä oli jotenkin " hienoa" juoda ja mennä tukka putkella, naureskella seuraavana päivänä kaikelle mutta jostain syystä ei enää tunnu " hyvältä" ? En, tiedä että olenko sitten muuttunut ihan tylsäksi vai mistä on kyse? Ystäviä minulla kuitenkin on ja yleensä olen porukan " ilopilleri" .

Vierailija
29/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 28, nuori ja kaunis kahden lapsen äiti, joka saa huomiota osakseen muuallakin kuin baareissa. Eipä vaan kiinnosta. Pitemmän päälle elämäntavat näkyvät ulkonäössä ainakin +30 iässä viimeistään, eli eiköhän se ole just toisin päin eli niiden rumilusten täytyy lähteä sinne itsetuntoaan kohottamaan, kun vaan känniläisten silmissä näyttävät kauniilta.

Vierailija
30/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niiden rumilusten täytyy lähteä sinne itsetuntoaan kohottamaan, kun vaan känniläisten silmissä näyttävät kauniilta.

Vierailija
31/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se baareissa notkuminen kuuluu nuoruusikään ja kun ihminen aikuistuu, ei se baarielämä kauheasti kiinnosta. Tai ehkä niitä, joilla ei ole ns. elämää baarin ulkopuolella?

Vierailija
32/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-31

Vierailija
33/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viitsinyt lähteä edes syömään työpaikan pikkujouluihin vuosikausiin.

Minusta on aivan turhaa tuhlata iso määrä rahaa kapakkaan ja taksiin. Se on turhaa rahankulua.

Paitsi ei mulla kyllä hepeneitä oo kun en niitä missään tarvi.

Mieluummin meen viikonloppuna pitkälle lenkille kuin lähden baariin. Sitä iloa ehti nuorena nähdä ihan tarpeeksi.

Vierailija
34/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkä kaikki mene sinne vetämään niitä lärvejä. Enemmän taitaa vetää viinaa ne kotona tissuttelijat, jotka kokevat olevansa moraalisesti ylempänä ulkona käyjiä.

Vierailija
35/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eivätkä kaikki mene sinne vetämään niitä lärvejä. Enemmän taitaa vetää viinaa ne kotona tissuttelijat, jotka kokevat olevansa moraalisesti ylempänä ulkona käyjiä.

Vierailija
36/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisvaltaisella alalla näkee päälle päin yli 30vuotaista, ketkä tykkää baarielämästä. Alkavat näyttää aika turvonneilta ja pöhöttyneiltä.

Joku tykkää nähdä kavereita harrastusten merkeissä tai muissa tilanteissa. Ei meluisissa baareissa.

Vierailija
37/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissuttelevat myös kotona. Ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
38/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka viihtyy baareissa ja kenelle vinkku maistuu kotona. Yli 30 vuotiaassa se alkaa jo näkyä aika pahasti. Näitä ikisinkkuja 40 vuotiaitakin on pari työpaikassamme ja aika pönähtäneitä naisia ovat kaljamahoineen ja harmaine ihoineen ja silmänaluspusseineen.

Ei toki se minulta pois ole. Paitsi maanantaisin kun on näitä itseilmoitettuja saikkuja aina silloin tällöin.

Vierailija
39/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonku kerran vuodessa biletetään tyttöin kanssa ja otetaan kunnolla. Totta tuo, ulkonäkö kertoo kuka tissuttelee (kohtuudellakin).

Vierailija
40/41 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää, että on kakaroita nurkat väärällään ja samaan aikaan pitäisi hoitaa kotia ja jaksaa opiskella ja käydä töissäkin. Eläkepäivillä sitä vois vaikka alkaa alkoholisoitua ja ruveta jahtaamaan mammoja ja pappoja iltapäivätansseissa.