Ikää 30+ eikä baarielämä kiinnosta, olenko harvinaisuus?
Taas olisi yhdet pikkujoulut, mutta kun tuo baareissa notkuminen ei kiinnosta nii minkäs teet. Minua pidetään porukassa jo varmaan omituisena, mutta en vaan jaksa enää innostua. Mielummin otan juomaa (silloin harvoin kun otan) ihan kotioloissa, absolutisti kun en kuitenkaan ole ;)
Ja kun ei se kotiintulo taksillakaan ihan ilmaista ole... Mielummin ostan niillä rahoilla jotain muuta :)
Lähden siis pikkujouluihin ihan vain kahvittelemaan ja palaan kotiin miehen kanssa saunomaan. Olen tylsä ja tiedän sen :D
Kommentit (41)
Sellaisia ei yleensä baarielämä kiinnosta, kun siellä ei kukaan
osoita mielenkiintoa.
Olen itse aika lailla samaa mieltä kuin ap. Ja painoindeksi normaalisti (nyt olen raskaana) 22 eli en nyt mitenkään kovin ylipainoinen tai rumakaan ole.
Ei enää vaan kiinnosta. Kun on 20 vuotta raatanut kapakassa, niin on se jo nähty. Vapaa-ajalla pysyttelen mahdollisimman kaukana niin baareista kuin ravintoloista.
Ei siellä ole oikeasti mitään kiinnostavaa. Samat iskuyritykset on kuultu satoja kertoja, sama älämölö vuodesta toiseen ja alkoholia saa kotonakin jos haluaa.
Nuorempana se oli hauskaa, mutta mulle riittää, kiitos.
Ei ainakaan kukaan minun kavereistani. Sinkkuystävät käyvät joskus, mutta perheelliset vieläkin harvemmin. Kyllä sitä on tullut baareissa jo käytyä ihan tarpeeksi, kun on heti 18v. tai alle aloittanut.. Ja ollaan kauniita ja mielenkiintoisia ihmisiä :).
Se oli vaan toteamus ap:n omalle kuvaukselle.
Kaikki vaan ei ole hauskoja ja meneviä.
Vierailija:
Se oli vaan toteamus ap:n omalle kuvaukselle.
Kaikki vaan ei ole hauskoja ja meneviä.
Mutta osa syynsä on siinä, että kaikki vanhat hyvät paikat ovat vaihtaneet omistajaa ja täten muuttuneet (minusta) huonommiksi.
Kyllä minä olen baareissa juossut parikymppisenä ihan yllin kyllin.
ap
Eli menin omalla autolla, söin ja olin mukana, kunnes muut lähtivät jatkoille. Ihan kivaa oli ja ei mennyt rahaa taksiin yms.
Kotona olin vähän puolen yön jälkeen ja tänään väsyttää,vaikken siis ottanut mitään tai ollut myöhään.
Mua ei kiinnosta myöskään baarit, en koe oloani siellä kotoisaksi. Alkoholia juon myös todella harvoin.
Ja mä en mieti olenko toisten mielestä tylsä (tietenkin olen), mutta mä viihdyn näin ja se riittää.
Kyllä multa eilenkin kyseltiin, että enkö todella lähde baareihin ja miksi olen taas autolla. Kumma, että niitä änkyräkännejä vetäviltä ei kukaan kyselly miksi ne joivat niin paljon.
hauskaa ja ei tarvitse itse maksaa mitään. Mutta " yksityishenkilönä" ei juurikaan kiinnosta, vietän aikaa kavereiden kanssa mielummin kotona hyvän ruuan ääressä ja keskustelustakin tulee jotain.
Olen 31-vuotias yhden lapsen äiti, tällä hetkellä raskaana.
Eli vain silloin voi olla hauska ja menevä jos käy baareissa??? Muita aktiviteetteja ei lasketa?
ap
osoita mielenkiintoa.