Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kettu mikä huutonet myyjä. ov

Vierailija
07.12.2007 |

Myyjä sulki kohteen 13 päivää liian aikaisin ja sovimme, että maksan kohteen viimeistään tänään.

Tultiin tänään kotiin kahden viikon " lomalta" (oltiin miehen vanhempien luona kaksi viikkoa) ja mulla ei ollut mukana nettipankki tunnuksia.

Myyjä oli laittanut tänä aamuna klo 6.00 kiukkuisen viestin, missä tivaa maksun perään jne. Viestissä oli mm. että lupasit maksaa viimeistään tänään maksaa, mutta et ole PIIP sitä tehnyt, missä mättää PIIP??????

Toinen viesti oli tullut klo 14.00, taas sama juttu. Missä PIIP ne rahat viipyy???

Ja kolmas viesti oli tullut klo 21.00, missä myyjä haukkuu mut alimpaan helvettiin, kun en sitten maksanutkaan jne. Ja oli antanut negan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs et ollut maksanut sovittuna aikana! Ei myyjän tarvitse odottaa selityksiä siitä, että olet ollut " lomalla" . Et maksanut siihen mennessä, minkä olitte sopineet, joten ihan oikeassahan myyjä on ollut!



Tosin kiroilut yms. on hieman ala-arvoista kommunikointia.

Vierailija
2/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole käynyt, vaan maksu olisi pitänyt näkyä samalla kellonlyömällä, kun vuorokausi on vaihtunut tai jotain... Nuo on kyllä niiiiiin paskoja juttuja, kun heti käydään päälle kuin yleinen syyttäjä, eikä vaivauduta edes kuuntelemaan, miksi maksu viivästyy ( tai siis eihän se ole viivästynyt sun tapauksessa, jos kerran olit luvannut maksaa vasta tänään ) tai edes asiallisesti neuvottelemaan asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sulla on eri pankki kuin myyjällä, niin eihän se voisi mitenkään näkyä myyjän tilillä vasta kuin alkuviikosta!

Vierailija
4/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:hän jus sanoi, että oli luvannut maksaa viimeistään tänään ja eka viesti on tullut JO 6 aikaan aamulla, joten ap:llä olisi ollut vieläkin tunti aikaa ( kello on nyt vajaa 23! ) maksaa huuto! Eli eipäs ollut nyt myyjä oikeassa!! ;)

Vierailija:


Mitäs et ollut maksanut sovittuna aikana! Ei myyjän tarvitse odottaa selityksiä siitä, että olet ollut " lomalla" . Et maksanut siihen mennessä, minkä olitte sopineet, joten ihan oikeassahan myyjä on ollut!

Tosin kiroilut yms. on hieman ala-arvoista kommunikointia.

Vierailija
5/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Mitäs et ollut maksanut sovittuna aikana! Ei myyjän tarvitse odottaa selityksiä siitä, että olet ollut " lomalla" . Et maksanut siihen mennessä, minkä olitte sopineet, joten ihan oikeassahan myyjä on ollut!

Tosin kiroilut yms. on hieman ala-arvoista kommunikointia.

Lupasin maksaa viimeistään tänään ja tätä vuorokautta on vielä vähän alle tunti jäljellä..

Ja miksi en maksanut heti, kuten sanoin mulla ei ollut tunnuslistaa mukana, eipä tullut mieleen ottaa sitä mukaan.

ap

Vierailija
6/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa lausessa selvästi mainitsin, että sovimme myyjän kanssa, että maksan viimeistään tänään!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksanut ennen lomaanne? Tai sitten tosiaan laittanut myyjälle viestiä, että tulet lomalta tänään ja maksat vielä tänään?

Vierailija
8/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hän olisi kahta uutta viestiä laittanut, jos olisit heti vastannut että maksat vielä tämän päivän aikana?!



En kuitenkaan ymmärrä, miksi jättää näin viime tinkaan maksu, vaikka se olisikin sovittu niin. Joojoo, olitte lomalla. Ehkä myyjä oli käsittänyt, että maksu on tänään hänen tilillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


ja maksanut ennen lomaanne? Tai sitten tosiaan laittanut myyjälle viestiä, että tulet lomalta tänään ja maksat vielä tänään?

Ensinnäkin tein tuon huudon anoppilassa, siellä on nimittäin myös netti, mutta asuvat muuten " keskellä-ei-mitään" .

Joten vähän vaikea maksaa ja varsinkin, kun myyjä sulki kohteen 13 päivää etuajassa!

ap

Vierailija
10/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tuskin hän olisi kahta uutta viestiä laittanut, jos olisit heti vastannut että maksat vielä tämän päivän aikana?!

En kuitenkaan ymmärrä, miksi jättää näin viime tinkaan maksu, vaikka se olisikin sovittu niin. Joojoo, olitte lomalla. Ehkä myyjä oli käsittänyt, että maksu on tänään hänen tilillään.

Vähän vaikea vastata viesteihin, kun tultiin kotiin klo 20.00 ja hoidettiin ensin lasten iltapuuhat ja nukuttamiset ja ehdin koneelle klo 21.00 jälkeen..

Ei sun tarvitsekkaan käsittää, turhaan sä vaivaat pikku päätäsi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


ja maksanut ennen lomaanne? Tai sitten tosiaan laittanut myyjälle viestiä, että tulet lomalta tänään ja maksat vielä tänään?

Ensinnäkin tein tuon huudon anoppilassa, siellä on nimittäin myös netti, mutta asuvat muuten " keskellä-ei-mitään" .

Joten vähän vaikea maksaa ja varsinkin, kun myyjä sulki kohteen 13 päivää etuajassa!

ap

Vierailija
12/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, kun ei tuosta armon rouva ap:n viestistä käy ilmi, että myyjä oli laittanut _sähköpostia_. Oletin siis hänen laittaneen _tekstiviestin_



Anteeksi, rouvaa on nyt kohdeltu aivan järkyttävän huonosti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lähtee lomalle. Myyjä sulkee kohteen liian aikaisin loman aikana. Ap lupaa maksaa samana päivänä kun palaa kotiin eli tänään ja näin sovitaan. Myyjä ei kuitenkaan malta odottaa vaan alkaa valittaa. Mikä tässä nyt oli monelle epäselvää?

Vierailija
14/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sä, että me sovittiin tuosta maksusta kenties telepaattisesti????

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Luuletko sä, että me sovittiin tuosta maksusta kenties telepaattisesti????

ap

Joo, luulen.

Vierailija
16/16 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hah, turhaan te siellä ärsytätte. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän