Lue keskustelun säännöt.
Millainen on huono työntekijä?
Kommentit (3)
Eli toiset joutuvat jatkuvasti paikkaamaan tämän työntekijän hommia, kun ne ovat kesken tai huonosti tehty. Kahmii itselleen helpoimmat/mieluisimmat hommat. Valittaa toisille työtaakkaansa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
jotka teettää työnsä toisilla ja yrittää ottaa kunnian muiden suorituksista.
Mutta toinen hankala ryhmä on sellaiset itserakkaat ikiteinit, jotka haluaa rajattoman määrän päätäntävaltaa ja vapautta mutta ei lainkaan velvollisuuksia ja vastuuta niistä omin päin tehdyistä päätöksistä.
...valta ja vastuu kuuluu yhteen, mutta osa ei vaan sitä pysty ymmärtämään!
t. esimies
Esim. nää jutut ei kyllä ainakaan paranna ketään työntekijänä:
- myöhästely
- " lusmuilu"
- laiskuus/epäystävällisyys/kierous/valehtelu yms.
- riidankylväjä työyhteisössä
- turhaan sairastava eli jos työpaikan säännön mukaan saa olla esim. kolme päivää ilman sairaslomaa, niin ne pidetään, vaikkei oltais edes sairaita, tyyliin " se on luontaisetu"
Jos tekee työnsä hyvin ja noudattaa työaikoja, eikä kiukuttele turhista, niin on loistava työntekijä!
Ja siis asioista ja epäkohdista saa ja pitääkin puhua.