Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vähän naisen täytyy itseään arvostaa,

Vierailija
06.12.2007 |

että alkaa kakkoseks?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaan en halua sitä yhteistä omakotitaloa, avioliittoa, labdadorinnoutajaa ja lapsia, vaan haluan juuri sitä mitä nyt saan.

Vierailija
2/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä vaan en halua sitä yhteistä omakotitaloa, avioliittoa, labdadorinnoutajaa ja lapsia, vaan haluan juuri sitä mitä nyt saan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä mä tunnen,niin aika surkimuksia ovat,ja omaavat todella huonon moraalin

Vierailija
4/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailen tällä hetkellä usempaakin miestä ja muutamaa varattua. Kenenkään kanssa en haluaisi alkaa seurustelemaan. Varatut ovat siitä helppoja, että eivät jää " roikkumaan" ja niitten kanssa ei tartte käyttää kortsua.

Vierailija
5/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä tapailen tällä hetkellä usempaakin miestä ja muutamaa varattua. Kenenkään kanssa en haluaisi alkaa seurustelemaan. Varatut ovat siitä helppoja, että eivät jää " roikkumaan" ja niitten kanssa ei tartte käyttää kortsua.

Vierailija
6/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne on kyllä ihan ne miehet jotka ilman sitä kortsuu haluu panna, vaikka ei ees tiedä käytänkö mitään... Toisille valehtelen, etten käytä mitään, mutta siitä huolimatta eivät haluu kortsuu. Se on musta kyllä outoa! Vaikka paremmalta se ilman kortsua tuntuu, mut silti ottavat riskin, että vievät kotiin jonkun taudin.

T:6

Vierailija
7/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta olin toista mieltä. Juuri ne varatut jää roikkumaan...

Vierailija
8/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten se tekee musta säälittävän? Ja millä perusteella? Sikskö, että mä tykkään seksistä? Musta ne on lähinnä säälittäviä ne miehet. Ja ehkä osaltaan myös ne " ykkös" naiset, että niillä on tollasia miehiä.

T:6 ja 8

Vierailija
9/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut se toinen nainen, mutta siitä en kauheeta syyllisyyttä potenut sillä tämän miehen aviovaimo kävi myös vieraissa. Oli käynyt jo useita vuosia. Ja minä ihan tosissani ihastuin tähän mieheen..mutta toisaalta en nähnyt meillä mitään yhteistä tulevaisuutta. Hän ei ollut sellainen ihminen kenen kanssa olisin halunnut jakaa elämäni. Se oli siis puhtaasti seksiä ja läheisyyden hakemista molemmin puolin. Onneksi osasin kuitenkin lopettaa hyvissä ajoin kun huomasin, että vaimoa tuo minun kanssa suhaaminen ärsytti (tottakai) ja minä en myöskään halunnut johtaa tätä miestä harhaan, sillä en minä häntä halunnut.

Olen olllut myös tämä parisuhteen puoli. Eli oma mieheni on tapaillut toista naista. En ollenkaan voi lähteä syyttelemään siinä sitä naista. Sillä onhan mieheni ihana ja minäkin olen häneen rakastunut. Jos olisin sinkku ja mieheni toisen naisen, niin siltikin rakstuisin häneen...en siis ihmettele sitä yhtään. Mutta vastuu on todellakin omalla miehelläni. Se mitä hän tässä suhteessa ja sen ulkopuolella tekee on vain ja ainoastaan hänen omaa syytään...ei kenenkään toisen naisen. Tottakai säälittää jos joku ihan tosissaan roikkuu toisena naisena vuosi tolkulla...sillä silloinhan kyse on jo selkeästi rakastumisesta minun mieheeni. Mutta toivon, että saisin aina tuollaiset jutut kuulla...vaikka suoraan siltä toiselta naiselta. Miehet meinaan voi puhua ihan mitä vaan kummallekkin...niihin ei ole luottamista :)

Vierailija
10/10 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalin että en alentus tollaseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä