Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät aio viettää 30-40-vuotispäiviä?

Vierailija
06.12.2007 |

Mä aion juhlia ehkä pienimuotoisesti 50-vuotispäiviäni sitten, jos elän niin kauan :) Ärsyttää kekkerit, joita järjestetään 30 tai 40 vuotta täyttäville. Olenko ainut?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut oon viimesilläni raskaana

Vierailija
2/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin jo varmaan 20v. lähtien, että sitten kun täytän 30v. järjestän isot juhlat tyyliin iltapuku päälle jne. No, kun tuo päivä koitti niin olin itse viimeisilläni raskaana ja peruin kaikki suunnitelmat. Mies kyllä oli kutsunut paljon yllätysvieraita lapsineen, joten lasten kekkereitä ne kyllä muistutti :) Mut ihanaa kun kaikki tuli, mies oli salassa järkännyt kaikkee jne.

Nyt kun 40v. synttäreihin on 6 vuotta, olen IHAN VARMA että niistä tulee nuo iltapukubileet, joihin kutsutaan kaikki vanhat tutut ympäri Suomea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sisko ja äiti puolisoineen " tunkivat puoliväkisin" (heh) kakkukahville mutta eipä muuten juhlistettu. 4-kymppisistä ei vielä useampaan vuoteen mitään hajua mutta tuskin kovin isoja kekkereitä silloinkaan...

Vierailija
4/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole juhlinut 30-v. synttäreitä, enkä juhli 40:siäkään. Ei muuten ole ollut edes tunkua juhliin. Äidiltä ja anopilta tuli ehkä tekstari.

Vierailija
5/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan mieleen, että juhlakalu vain haluaa mahdollisimman paljon lahjoja ja monesti tarjoilut kuitenkin pienen budjetin mukaan... Prassailua ja turhantärkeyttä mielestäni....

Vierailija
6/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdein kyllä siinä välissä miestä jo vaihtamaankin.

Vierailija
7/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulevat 40 v. muutaman vuoden kuluttua sama juttu, vain perhepiirissä juhlistetaan. En jaksa olla juhlakaluna, juhlia voin kyllä järjestää muissa puitteissa.

Vierailija
8/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan, olin aivan POIKKI!!!

Mutta 32v. aion pitää!!! Ihan varmasti. :)

Ja 40-v. tietenkin.. sitten joskus jos vielä täällä tallataan..

Vierailija
9/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tulee ihan mieleen, että juhlakalu vain haluaa mahdollisimman paljon lahjoja ja monesti tarjoilut kuitenkin pienen budjetin mukaan... Prassailua ja turhantärkeyttä mielestäni....

Tärkeintä on saada vanhat ystävät koolle jonkun " tekosyyn" varjolla. Tarjoilut laitetaan vimpan päälle, ihan niinkuin meidän häissäkin!

T: se 40v. bileitä suunnitteleva

Vierailija
10/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti juhlimme kolmisin miehen ja yhteisen ystävämme kanssa.

Omien kavereideni kanssa en tykkää bilettää lainkaan. En kertakaikkiaan jaksa kuunnella sitä kitinää, jos olemme minun valitsemassa paikassa enkä itse taas kestä mitään discobilehile paikkoja.

Kotibileistäkin meillä on ihan eri käsitys.

Mutta omat synttärit ovat juhlimisen arvoisia aina =)

Vierailija
11/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta synttärit ovat lasten hommia...

No 80v. synttäreitä voin viettää jos vielä silloin hengissä olen ja joku muu ne järjestää;D Eikös sitä sanota että vanhukset taantuu lapsiksi jälleen?!:)

Vierailija
12/12 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa saatetaan käydä jossain rentoutumassa hotelliviikonlopun verran :)