Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin toinen nainen melkein vuoden!

Vierailija
06.12.2007 |

Nyt olen ykkönen. Ex joutu lähtee vuokralle kun mieheni laitto talon myyntiin jotta voimme ostaa yhteisen omakotitalon. Elämä on ihanaa :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko mikä määrä on maaimassa ihmisiä. Ja vaikka tänä päivänä osa ihmisistä tuntuukin ajattelevan ihan vaan pelkästään sitä omaa napaansa, ja ovat epärehellisiä perusluonteeltaan, niin kaikki eivät sellaisia ole.

Oikeasti sehän on ikävää, jos näet asian niin, koska on olemassa harvoja luottamuksen ja aidon rakkauden arvoisiakin ihania ihmisiä. Sulta voi mennä paljon jotakin hienoa ohi, jos olet noin kyyninen.

Vierailija
22/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisi tilaisuus, JOS olisi motiivi, ja JOS olisi houkutus. Tällaista tilannetta toki tulee aniharvoin eteen niille, jotka eivät tietoisesti etsi tilaisuutta pettää. Mutta joskus tulee. Ja sitten miestä/naista viedään.

Vierailija:

Tajuatko mikä määrä on maaimassa ihmisiä. Ja vaikka tänä päivänä osa ihmisistä tuntuukin ajattelevan ihan vaan pelkästään sitä omaa napaansa, ja ovat epärehellisiä perusluonteeltaan, niin kaikki eivät sellaisia ole.

Oikeasti sehän on ikävää, jos näet asian niin, koska on olemassa harvoja luottamuksen ja aidon rakkauden arvoisiakin ihania ihmisiä. Sulta voi mennä paljon jotakin hienoa ohi, jos olet noin kyyninen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voinut kuvitellakkaan pettävänsä mutta ihastuminen/rakastuminen voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta. Se voi tapahtua kelle vaan, miehelle tai naiselle.

Vierailija
24/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki Toinen nainen ja miehensä pettäjä, vaikkei vieläkään meinaa uskoa sitä

Vierailija:

voinut kuvitellakkaan pettävänsä mutta ihastuminen/rakastuminen voi tulla kuin salama kirkkaalta taivaalta. Se voi tapahtua kelle vaan, miehelle tai naiselle.

Vierailija
25/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koeta nyt ymmärtää; jos henkilö rakastaa kumppaniaan syvästi, ja on luonteeltaan perusrehellinen ja empaattinen, ja suhteessa eletään niin ala- kuin ylämäet yhdessä, niin vaikka jossakin sitten tulisi se " tilaisuus" , niin eihän sellainen henkilö edes noteeraa sitä. Saattaa kokea sen jopa aika loukkaavana, jos joku yrittää jotakin, vaikka tietää varatuksi jne.

Jos sä alat jossitella tohon tapaan, niin eihän siinä ole mitään järkeä. Jos musta olisi valkoinen, niin se olisi valkoinen, eikä musta.

Vierailija
26/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on mukana myös ne harmaan eri sävyt.

Minäkin olin uskollinen koko ikäni aina viime vuoteen asti...

Vierailija
27/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis koeta nyt ymmärtää; jos henkilö rakastaa kumppaniaan syvästi, ja on luonteeltaan perusrehellinen ja empaattinen, ja suhteessa eletään niin ala- kuin ylämäet yhdessä, niin vaikka jossakin sitten tulisi se " tilaisuus" , niin eihän sellainen henkilö edes noteeraa sitä. Saattaa kokea sen jopa aika loukkaavana, jos joku yrittää jotakin, vaikka tietää varatuksi jne.

Jos sä alat jossitella tohon tapaan, niin eihän siinä ole mitään järkeä. Jos musta olisi valkoinen, niin se olisi valkoinen, eikä musta.

Vierailija
28/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla vielä siellä kotona, sanoi tulevansa n. 20.00.

Vierailija
29/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siinä on mukana myös ne harmaan eri sävyt.

Minäkin olin uskollinen koko ikäni aina viime vuoteen asti...

Vierailija
30/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että meillä on aikaa syödä muuta kuin toisiamme? ;)

Vierailija
31/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautimme rakkaan mieheni kanssa toisistamme. Kuulostaa kyllä säälittävältä nää jutut täällä... Kannattaisko vaikka erota...

Vierailija
32/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Luuletko, että meillä on aikaa syödä muuta kuin toisiamme? ;)

Vierailija
33/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ksin.

Sattuneesta syystä tiedän tämän, kun mun ex-mies yritti samaa.

Vierailija
34/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan halunnut ykköseksi, nautin seksistä ja läheisyydestä.

Mutta omatunto alkoi kolkuttamaan, oli pakko lopettaa suhde. Enää en pystyisi moiseen ja kadun syvästi suhdetta.

Joskus näinkin päin.

Vierailija
35/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveeltä pohjalta ponnistetaan... *reps*

Vierailija
36/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Usko pois.

Vierailija:

i]

Vierailija
37/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ole niin lapsellinen, että mua viehättäisi joku luuseripaska, joka on niiin " paha poika" , että uskaltaa pettää perhettään,. Eikä mulla ole niin huono itsetuntokaan, että mun tarttisi nussia muita jotta kokisin itseni arvokkaaksi ja haluttavaksi.

Vierailija:

JOS olisi tilaisuus, JOS olisi motiivi, ja JOS olisi houkutus. Tällaista tilannetta toki tulee aniharvoin eteen niille, jotka eivät tietoisesti etsi tilaisuutta pettää. Mutta joskus tulee. Ja sitten miestä/naista viedään.

Vierailija:

Vierailija
38/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOhta aletaan kytätä ja kadehtia naapureita, ja mitä ilmeisimmin nämä petturimiehetkin ovat samanlaisia ihmiskunnan helmiä...

Mun ja oman miehen suhde alkoi myös silloin kun miehellä oli vielä exä, mutta mitään ei vehdattu exän selän takana. Muakan oli vaikeita päihdeongelmia jne. joten tilanne oli mutkikas. Missään vaiheessa en ole tunteut mitään voitonriemua tai vahingoniloa tuon exän kohtalosta, vaan vilpittömästi toivon hänelle kaikkea hyvää. Kuten mielestäni normaali ihminen tekee.

PS. Mä myös ajattelen, että ihmistä ei voi omistaa, jos oma mieheni tai minä haluaisi tästä liitosta lähteä, niin sitten lähtisi. Me olemme tässä koska haluamme.

Vierailija
39/39 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi en voisi kuvitella pettäväni miestäni.

Minulle on ollut aina vaikea valehdella ja tehdä vääriä tekoja. Joten miksi pilaisin elämäni pettämällä miestäni, vaikka hän ei saisi ikinä tietääkään. Siksi juuri en tee sitä, että minun on elettävä itseni kanssa loppuelämä, enkä kestäisi sitä jos tietäisin tehneeni väärin.

Mieheni puolesta en voi puhua. En ole koskaan ollut mustasukkainen. Olen tehnyt jo alusta asti selväksi, että jos haluaa pettää, se on hänen oma päätös, minä en kiellä. Se on hänen päätöksensä ja hän kantaa itse vastuun teoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme