Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ET missään tapauksessa halua joululahjaksi? Pinotaan pahimmat lahjavinkit!

Vierailija
06.12.2007 |

Minä en halua missään nimessä:

- Kukkia

- Suklaata

- Lahjakorttia (=ostaja ei ole keksinyt mitään, vaan haluaa päästä helpolla)

- Kosmetiikkaa (tulee kuitenkin väärä tuoksu ja väärä päivävoide)

- Kirjoja (en halua lukea sitä Laila Hietamiesta vaika kaikki muut lukevat)

- Koriste-esineitä (en tykkää niistä, kaappiin joutuvat heti)

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole kuin yksi huonekasvikaan.

En vain pidä kukista enkä huonekasveista.

Vierailija
22/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortillahan voit ostaa mitä itse haluat, ja miks joku ei halua rahaa? Siis jos sattuis voittamaan. Ja jos ei niin arpa menee roskiin, ja meneehän se muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä aikamoinen junttien juntti kun leikkokukat ärsyttää ja on vielä oikein " pahinta kerskakulutusta" . Ostakaahan naiset elämä, ei voi muuta sanoa. Mikä on kohteliaampaa kuin tuoda joulukukka. Ja ottakaahan aikuiset itseänne niskasta kiinni ja olkaa iloisia että joku teitä jouluna muistaa. vali vali.

Vierailija
24/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yöpaituleita tai pörrösukkia (inhoan vartalon ympärille kiertyviä yöpaitoja)

-rihkamakoruja

-irtomukeja ym. astioita

-koriste-esineitä

-lakanoita (entisiäkin jo kaapit pullollaan)

-toivoisin myös, etteivät lapset saa mitään muovirihkamaa, joka on sälänä pitkin lattioita jo heti aattoiltana

Vierailija
25/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö, että olen nainen ja naisten nyt vain kuuluu pitää kukista?

Toki otan kukat (ja minkä tahansa lahjan) ilolla vastaan jos joku minulle sellaisia tuo. En iloitse itse kukista, vaan siitä, että minua on haluttu muistaa.

Vierailija
26/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en myöskään halua mitään halpahallivaatteita itselleni enkä lapsilleni.

Toki saa antaa enkä mitään lahjaa ole ikinä torjunut mutta lähes poikkeuksetta pitämättä/käyttämättä jäävät... valitettavasti.

Vierailija
27/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se että tuo kukkia naiselle kertoo antajasta sen, että hän on perinteinen nainen / mies ja se ärsyttää minua modernia feministinaista.

Vierailija
28/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kirjakauppojen kassoilla myytäviä pikkukirjasia joiden nimet on jotain " 120 aurinkoista ajatusta" tai " Pieni kirja onnesta sinulle"

Koriste-esineitä joilla ei ole mitään muuta käyttötarkoitusta, villasukkia tai -lapasia, jouluteetä tai joulukahvia (emme juo).

Vierailija
29/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia sitten ollaan sovittu, että lahjoja ostetaan vain lapsille ja hyvin on toiminut. Eipähän tule pettymyksiä vääräntuoksuisista hajuvesistä, krääsästä tai pörrösukista ; )

Vierailija
30/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat kelpaa aina, samoin suklaa. On mukava avata suklaarasia joskus maaliskuisena sunnuntaiaamuna kahvin kanssa kun tekee mieli jotain hyvää.

En haluaisi kuitenkaan huonoja pitkiä alushousuja, jotka saan joka vuosi mummoltani, enkä myöskään jouluaiheisia sukkia, servettejä tai koriste-esineitä, koska kukaan ei kuitenkaan tunne sisustusmakuani.

Vierailija
31/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö osaisi iloita lahjan takana olevasta ajatuksesta - halusta muistaa =)

Vierailija
32/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnutkaan, että kukat ovat feministikysymys. Mulle ihan puhtaasti esteettinen kysymys ja ehkä arjen ylellisyyttä.

Se, joka kyseli miksei joku halua kukkia

Vierailija
33/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua:

- pörrösukkia

- kotitossuja

-koriste-esineitä ml. kynttilät

- oloasuja

- astioita

Näitä kaikkia aina saa anopilta ja pörrösukat ja oloasut ei mene edes kirppiksellä kaupaksi

Vierailija
34/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kun on kuitenkin tarkoitettu siihen, että ostaisin itselleni, mutta käytän ne lapsiin/mieheen. Mielummin jokin suora muistaminen minulle. Kaikki muu käy.

Vierailija
35/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen ostaa joka jouluksi tyynyliinoja. kaapit pursuavat niitä.

Vierailija
36/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksinkertaisesti mahdu enempää!

Vierailija
37/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna sain yhden lahjan, ja sekin oli pöytäliina. : (

Vierailija
38/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopille pörrösukat, apelle arpoja, kälylle keittiötavaraa. Kirjoja muille ja joulukoristeita ja kynttilöitä.

Itse en toivo mitään, paitsi muutamaa kirjaa, joita kukaan ei osaa mulle ostaa ja rahaa, jota kukaan ei kehtaa antaa :-) Kiitollinen olen saamistani lahjoista, joskin joskus toivon, että olisi antaja hetken pidempään funtsinut mun makua ja lahjan laatua... Äiti antaa ihania lahjoja, pientä ylellisyyttä, tuoksuvia voiteita, kallista viiniä, hyvää suklaata.

Vierailija
39/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen feministi enkä välitä kukista, mutta enpä ole koskaan älynnyt kiukutella asiasta edes täällä! Kukat ovat peruskohtelias muistamisen ele, näin ainakin ajattelen- parempi kimppu kukkia kuin ei mitään. Suklaa, kahvi ym. on taas tarkoitettu tuomaan mielihyvää lahjan saajalle, joten siitäkään en osaa vetää herneitä nenään, vaikka en kahvia juo enkä tryffeleitä pahemmin syö. Minä tyhmänä ihmisenä kiitän melkein mistä vaan ja tunnen aidosti iloa siitä, että joku muisti minuakin!

Koska keskustelu on mennyt linjalle " pullomössösukupolvi sitä ja tätä" , pistäkääs ikänne perään. Katsotaan kuka oikeasti vihaa kukkia ;).

21 v.

Vierailija
40/77 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maustekahvit ja -teet-en käytä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi