Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö miehenä ilmoittaa naiselle, ettei halua seksiä

Vierailija
03.08.2026 |

Sitten naiset haluaa seksiä, ja haukkuvat homoksi? Voisi todistaa että ei ole homo, ja saisi seksiä. Jos menee puristelemaan naista, saa haukut ja huudot? Jos lopettaa puristelun, ihmetellään miksi et enään puristele? Ja yksi aivosoluisen miehen pitäisi tehdä tästä järkeä? Jos oikeasti olisi homo, pääsisi varmasti helpomalla? Kukaan mies ei liene sanonut että älä koske minuun? Korjatkaa jos olen väärässä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa settiä.

Vierailija
2/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa settiä.

Eikö. Mutta tuo on minun loppupäätelmä naisista. Kylmä ja kuuma, mutta väärinä ajankohtina. Eikä sitä jaksa loputtomiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kokeilisit ilmoittaa asian "naisena", ettet halua seksiä

Vierailija
4/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kukaan mies ei liene sanonut että älä koske minuun?"
Olen sanonut useammankin kerran. Olen herrasmies ja jos treffit on sovittu, niin en mä huikkaa ovelta moikkia ja käänny kannoiltani. Kyllä mä ne yhdet kahvit kahvittelen tai kävelyt kävelen mitä sovittu on. Mutta kun vastapuoli ei sitten näytäkään kuviltaan ja on sen +40kg pahimmillaan mitä kuvissa, niin kyllä: olen sanonut mamman koskiessa että eipäs nyt kosketella. Ja joo siitä saa kuraa niskaansa. Olen saanut kuulla kaiken näköistä. Naiset suuttuu tosissaan.

Vierailija
5/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sanoa ei. Kertoa miksi. Ja kiinnostaako nainen muuten vai jatketaanko matkaa eri teille heti. Se selkeyttää tilanteen. Ulkona voi sanoa Ei kiitos.

Vierailija
6/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut useammankin kerran. Olen herrasmies ja jos treffit on sovittu, niin en mä huikkaa ovelta moikkia ja käänny kannoiltani. Kyllä mä ne yhdet kahvit kahvittelen tai kävelyt kävelen mitä sovittu on. Mutta kun vastapuoli ei sitten näytäkään kuviltaan ja on sen +40kg pahimmillaan mitä kuvissa, niin kyllä: olen sanonut mamman koskiessa että eipäs nyt kosketella. Ja joo siitä saa kuraa niskaansa. Olen saanut kuulla kaiken näköistä. Naiset suuttuu tosissaan.

Puhuin ehkä enemmän parisuhteista, ja en todellekaan pinnallisuudesta. Saatoit menettää elämäsi kyydit?

Vierailija
7/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä deittailee jotain sinkkuäitejä. Kunnon cuckendaali.

Vierailija
8/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon uhriutumiset aloittajalla. En viitsi edes vastata mitään. 

Vierailija
9/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen ei etsi kontaktia, ei tarvitse ilmoittaa.

Vierailija
10/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos kokeilisit ilmoittaa asian "naisena", ettet halua seksiä

En ihan tajua mitä tarkoitat, mulkku tanassa on hieman vaikeaa esittää etten halua?

Vierailija
11/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on aseksuaali, on reilua ja oikein ilmoittaa siitä naiselle heti. Nainen voi sitten omalta osaltaan päättää jatkosta eli haluaako elää seksittömässä suhteessa. 

Vierailija
12/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon uhriutumiset aloittajalla. En viitsi edes vastata mitään. 

Eli vastasit ja ei kiinnosta yhtään. Aika perus settiä.

Vierailija
13/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on aseksuaali, on reilua ja oikein ilmoittaa siitä naiselle heti. Nainen voi sitten omalta osaltaan päättää jatkosta eli haluaako elää seksittömässä suhteessa. 

Miten tämä liityi mihinkään? 

Vierailija
14/14 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies voi kertoa, jos ei halua seksiä, esim. heti vaan haluaa edetä hitaasti/tutustua muuten. Sitten jos molemmat haluaa heti seksiä ja se on molemmille ok, niin sitten on. Asioista voi keskustella ja sopia,niin jos on eri odotukset niin tietääpähän kumpikin.