Listatkaa Oulun parhaimmat lähiöt!!
Kommentit (14)
Eriasia sitten se vuokratalo lähiö;)
Ja nimenomaan vuokra-asunnot! Missähän täällä ne levottomuudet piileksii? Olen asunut kesästä asti täällä ja hyvin rauhallista on. Viihtyisää ja hyvin maalaismaista. Onhan tuossa vieressä omakotitalojakin, joten samaa aluettahan tämä on. Ei täällä erikseen ole mitään hyvää omakoti- ja huonoa vuokrakotialuetta : ))
eniten uusia asuntoja, jos asunnon uutuus on plussaa. Kiireesti on sieltä pari tuttavaperhettä muuttaneet pois.
Kyllästyivät morsiamensa kanssa siihen, että olkkarin ikkunasta näkyi enemmän pultsareita kuin puita (asuivat kuitenkin metsän laidassa).. :)
Nyt asustavat Kaakkurissa, ja ovat tosi tyytyväisiä..
Omia kokemuksia ei ole, kun asustan tässä lähikunnan landella.. :)
niin sitten äänestän Koskelaa. Mä tykkäsin asua siellä. Asuttiin varmaan Oulun ainoalla mäellä :) Ja ne puistot ja lenkkipolut/ladut! Voi, mitä luksusta niin lähellä keskustaa.
Oikeasti en ole täällä Kaakkurissa nähnyt mitään ihmeellisen levottomuutta herättävää.
Jos Kaakkurissa on korkeat rikostilastot, mutta kaikissa vuokrataloissa mistä itselläni on kokemusta ovat olleet rauhallisia ja ympäristö viihtyisä, ne rettelöitsijät asuvat omakotitaloissa! Sitähän ei tilastoissa erotella mikä asumismuoto on kyseessä. Siellä tietenkin tappelevat omakotitaloissaan ja poliisilla on puuhaa.
Täytyy kyllä sanoa, vuoden Kaakkurissa asuneena, etten ole siellä pahempia häiriöitä huomannut, vknloppusin amis-dexit jumputtaa tietä pitkin, mutta niin kai monessa muussakin paikassa..Olen kyllä tykännyt asua. Missähän ne rikokset on sitten tapahtuneet, jos joskus ollu jonku tilaston kärjessä.
sen jättikoulu-päiväkoti-kompleksin vieressä, eli en siis todellakaan missään omakotitalo-alueella, jossa (muka) kaikkein rauhallisinta.
Vanha alotus, mutta nostetaan ylös kun olisi nyt itelle ajankohtanen. Keskustan aluekkin kiinnostaa
Laadukasta asumista ja elämistä. Meri-Toppilasta irtoaa osake (kaksio) nyt 59000 eurolla :)