Olipas turhauttava vauvan katsomis reissu
Menimme sovitusti katsomaan kavereiden reilun viikonikäistä vauvaa.
Vietiin tuliaisia ja pieniä rotinoita. Ja todellakin, mentiin sovitusti kylään.
Hyvä että vauvaa sai edes katsoa, saati koskea. Meidän oma kolmevuotias ei saanut vauvaa edes jalasta silittää.
Oltiin ehkä vartti oltu sieltä niin alkoivat huokailla kuinka vauva hermostuu hälinästä ja vieraista. Vaikka toinen oli ihan rauhassa äitinsä sylissä.
No, pianpa me sitten lähdettiinkin. Mutta miksi himskutissa edes lupasit meidän tulla käymään.
Kerran selvästi vain häirittiin. Olisivat suoraan sanoneet että haluavat olla rauhassa ja vieraita sitten myöhemmin.
Parempi se olisi ollut kuin tuollainen käytös.
Kommentit (43)
Vierailija:
Ja onhan sekin ihan ok jos vieraat häiritsevät pikkuvauvan kanssa.Mutta miksi sitten edes kutsua vieraita? Miksi ei voinut sanoa suoraan että nyt ei käy?
t: ap
Vai kutsuitko itse itsesi? Ei tulisi mieleenkään ehdottaa itseään kylään viikon ikäisen vauvan perheeseen.
Itse annoimme kavereillemme tilaa ja aikaa olla vauvan kanssa, ja muualta sitten kuulin, että olivat tosi loukkautuneita, kun emme tulleet käymään heti! Tavallisessa perheessä on kuitenkin kaksi vanhempaa, joten luulisi, että voisi vaikka laittaa ryhmätekstarin tai sähköpostia, miten toivoo ihmisten toimivan, niin mieliharmilta molemmin puolin säästytään.
Itse en kyllä ymmärrä, että miksi sitä vauvaa pitäisi edes mennä katsomaan. Harvemmin niissä mitään katsomista ovat.
Mielestäni on hyvä sääntö myös odottaa kastajaisiin saakka ja katsoa, ketä vanhemmat sinne kutsuvat. Nämä kutsututhan edustavat sitä porukkaa, joiden kanssa vanhemmat tahtovat lapsensa kasvavan ja elävän. Ei siinä muilta mitään lahjoja ja paapomisia tarvita.
3 perhettä annettiin käydä sen jälkeen sanottiin ettei enää jakseta.
seuraavat sitten ristiäisten jälkeen vasta.
Ja kuulkaa minä olin niin niuho, etten vauvaa antanut toisten syliin enne ristiäisiä! Ja ei ollut edes eka lapsi.
Kyllä tuota ehtii jos vähänkin lasta ajattelee eikä vaan niitä muita!