Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikoni " kikkelinpuristin" hukkui sisääni!!!

Vierailija
05.12.2007 |

.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita reippaasti vaan lääkärille, niin minäkin tein muutama vuosi sitten. Ja sieltä aika syvältä löytyi. Ei sitä ulos saa muut kuin lääkäri. Meillä tämä jo kulkee ihan vitsinä... tosin silloin se ei kamalasti naurattanut... minulla oli vielä sellainen joka pimeässä loisti:)

pimeään peiton alle ja taskulampulal valoa, ja kas siellähän se loistaa :D

Vierailija
2/32 |
11.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisköhän ihmisten ihan vaan reilusti hankkia dildoja sun muita välineitä, ettei tarttis niitä kajlapulloja ja perunoita sinne tunkea. menee vaan hukkaan hyvä tavara muuten ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin noloa kuin tämä onkin niin täyttä totta! Sellainen pienillä nystyröillä varustettu parin euron pikkujoululahja oli käytössä eilen illalla...sitten homman jälkeen sitä ei löytynyt mistään. Ei tunnu sormella eikä mitään. APUA!

Vierailija
4/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun sisään juuttui keran kokonainen kumipimpero. Sellainen 15cm pitkä paksu juttu. Mies tuli sisääni se päällä kun halusin paksua. Istuin kauan kyykyssä ja kaivelin sitä ulos.

Mutta noin pieni ei löydy itse,mene lääkäriin.

Vierailija
5/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä se varmasti on??? Tai sit lattialla sängyn alla?

Vierailija
6/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pistikin vahingossa kakkoseen?

Vierailija
7/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne siellä kummallisempiakin tapauksia nähneet.

Vierailija
8/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmettelin että mitä...?

No tarkista nyt vielä se sänky kunnolla ja jos muu ei auta niin sitten lääkäriin etsimään...

Vierailija
9/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että: " Siskoni ... " Ja mietin, ketkä lainailee tollasia siskoiltaan...

Vierailija
10/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minun sisään juuttui keran kokonainen kumipimpero. Sellainen 15cm pitkä paksu juttu. Mies tuli sisääni se päällä kun halusin paksua. Istuin kauan kyykyssä ja kaivelin sitä ulos.

Mutta noin pieni ei löydy itse,mene lääkäriin.

Vierailija
11/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita reippaasti vaan lääkärille, niin minäkin tein muutama vuosi sitten. Ja sieltä aika syvältä löytyi. Ei sitä ulos saa muut kuin lääkäri. Meillä tämä jo kulkee ihan vitsinä... tosin silloin se ei kamalasti naurattanut... minulla oli vielä sellainen joka pimeässä loisti:)

12/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekaan vaan, tuskin sinä niitä voit yllättää millään sellaisella mitä ne ei olisi jo ennen nähneet :)

Vierailija
13/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa se otti, mutta se löytyi! Ja saatiin se onneksi vielä uloskin. Tollasia ei enää meidän perheessä käytetä! Huusin jo miehelle, että yksin en lekuriin mene! Saa ukko tulla selvittämään mitä on kadottanut=)

Vierailija
14/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans kuullut että sieltä löytyy hehkulampuista vihanneksiin ja kaikkea siltä väliltä. Mahtaa olla hauska duuni;)))))

Vierailija
15/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta on silti toi lukihäiriö,mä luin myös ainakin 5x et siskoni kikkelinpuristin... ja olin ihan häh :D

Vierailija
16/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aikaa se otti, mutta se löytyi! Ja saatiin se onneksi vielä uloskin. Tollasia ei enää meidän perheessä käytetä! Huusin jo miehelle, että yksin en lekuriin mene! Saa ukko tulla selvittämään mitä on kadottanut=)

Vierailija
17/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsette nyt hyvällä syyllä harjoittelemaan fistausta, eli nyrkki p...

Vierailija
18/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Se joka halusi paksua.. -

Meillä ei edes ole saunaa =)

Vierailija
19/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se emätin mikään pohjaton kaivo ole. Aika rajallinen tila, 15-20 senttiä syvä eikä montaa senttiä leveäkään. Ei sinne mitään voi lopullisesti hävitä.

Vierailija:

Kyllä voi hävitä..

Soita reippaasti vaan lääkärille, niin minäkin tein muutama vuosi sitten.

Vierailija
20/32 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt kaivella tovi sitä sieltä messuhallista. Saattaa olla vaikka piiloutunut johonkin " hattuhyllylle" .