Silikoni " kikkelinpuristin" hukkui sisääni!!!
.
Kommentit (32)
pitäisköhän ihmisten ihan vaan reilusti hankkia dildoja sun muita välineitä, ettei tarttis niitä kajlapulloja ja perunoita sinne tunkea. menee vaan hukkaan hyvä tavara muuten ;)
Niin noloa kuin tämä onkin niin täyttä totta! Sellainen pienillä nystyröillä varustettu parin euron pikkujoululahja oli käytössä eilen illalla...sitten homman jälkeen sitä ei löytynyt mistään. Ei tunnu sormella eikä mitään. APUA!
Minun sisään juuttui keran kokonainen kumipimpero. Sellainen 15cm pitkä paksu juttu. Mies tuli sisääni se päällä kun halusin paksua. Istuin kauan kyykyssä ja kaivelin sitä ulos.
Mutta noin pieni ei löydy itse,mene lääkäriin.
ja ihmettelin että mitä...?
No tarkista nyt vielä se sänky kunnolla ja jos muu ei auta niin sitten lääkäriin etsimään...
Luin että: " Siskoni ... " Ja mietin, ketkä lainailee tollasia siskoiltaan...
Vierailija:
Minun sisään juuttui keran kokonainen kumipimpero. Sellainen 15cm pitkä paksu juttu. Mies tuli sisääni se päällä kun halusin paksua. Istuin kauan kyykyssä ja kaivelin sitä ulos.Mutta noin pieni ei löydy itse,mene lääkäriin.
Soita reippaasti vaan lääkärille, niin minäkin tein muutama vuosi sitten. Ja sieltä aika syvältä löytyi. Ei sitä ulos saa muut kuin lääkäri. Meillä tämä jo kulkee ihan vitsinä... tosin silloin se ei kamalasti naurattanut... minulla oli vielä sellainen joka pimeässä loisti:)
Aikaa se otti, mutta se löytyi! Ja saatiin se onneksi vielä uloskin. Tollasia ei enää meidän perheessä käytetä! Huusin jo miehelle, että yksin en lekuriin mene! Saa ukko tulla selvittämään mitä on kadottanut=)
Mä olen kans kuullut että sieltä löytyy hehkulampuista vihanneksiin ja kaikkea siltä väliltä. Mahtaa olla hauska duuni;)))))
Hauskinta on silti toi lukihäiriö,mä luin myös ainakin 5x et siskoni kikkelinpuristin... ja olin ihan häh :D
Vierailija:
Aikaa se otti, mutta se löytyi! Ja saatiin se onneksi vielä uloskin. Tollasia ei enää meidän perheessä käytetä! Huusin jo miehelle, että yksin en lekuriin mene! Saa ukko tulla selvittämään mitä on kadottanut=)
Pääsette nyt hyvällä syyllä harjoittelemaan fistausta, eli nyrkki p...
Ei se emätin mikään pohjaton kaivo ole. Aika rajallinen tila, 15-20 senttiä syvä eikä montaa senttiä leveäkään. Ei sinne mitään voi lopullisesti hävitä.
Vierailija:
Kyllä voi hävitä..
Soita reippaasti vaan lääkärille, niin minäkin tein muutama vuosi sitten.
Yrittäkää nyt kaivella tovi sitä sieltä messuhallista. Saattaa olla vaikka piiloutunut johonkin " hattuhyllylle" .
pimeään peiton alle ja taskulampulal valoa, ja kas siellähän se loistaa :D