Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen 4D!!! Minua suututti!

Vierailija
05.12.2007 |

Minua suututti se, että tuo poika/tyttö halusi tissit. Mutta hänellepä ei kelvanneetkaan ne a-kupit, jotka lääkäri sanoi laittavansa. Halusi heti DD-kupin! Vaikka itse oli ku joku luuranko, jolla kylkiluut törrötti!

Mua suututti se, että joku transu valittaa, että sille laitetaan ne a-kupit, joista ei ole mitään hyötyä!!! Ei tainnu poitsu ymmärtää, että miljoonilla naisilla on tuo kuppikoko ihan luonnostaan, eivätkä he valita, vaan tyytyvät kohtaloonsa!

Sitten vielä. Miten joku voi 4-vuotiaana tietää, että hänellä ei ole hyvä olla siinä kropassa? Voisiko joku selittää mulle?

Tosin luulen, että joku on puhunut pahasti silloin sukupuoliasioista tai lapsi saanut trauman. Siihenhän riittää se, että vanhemmat tai isovanhemmat sanovat pippeliä rumaksi tai muuten pahaksi jutuksi. Eikö?

Siitä sitten pieni lapsiparka on ruvennut inhoamaan sitä omaa kroppaansa. Tässä oli vaan minun ajatuksiani. Kertokaa toki omianne.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimästi toivon, että joskus pääsette johonkin ihmisten ilmoille käymään, tai muuten onnistutte sivistämään itseänne!

ELÄMÄ OPETTAA ap-kulta:)

Vierailija
22/26 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin tällä hetkellä sivistän itseäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole merkistystä Lucyn elämään, vaikkakin muuten edustatte aika tyypillistä valtavirtaa.

" Olen mielestäni suvaitsevainen, paitsi etten suvaitse Lucylle isoja tissejä" . Eikö teillä oikeesti ole muuta mietittävää?

Hei, ottakaa huomioon, että Lucy oli vasta 18 vee, mille tasolle teidänkin ajatuksenjuoksu on selvästi jäänyt.

Vierailija
24/26 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään, että halusi tissit, mutta olisi senkin pitänyt miettiä, että ei luurangolle saa tosta noin vaan tehtyä DD-tissejä!

Ja muutenkin, miksi noin nuorelle aloitettiin ne hormonihoidot yms? Tuon ikäisenähän mikään ei ole hyvin, mistään ei pidä yms. Miksi tehtiin tuollainen operaatio?

Kuten miehenikin sanoi, muutaman vuoden päästä tuo Lucy on jossain hirressä kun ei kestänytkään miesten torjuntoja, vaikka onkin ne dd-kupin rinnat, mutta jos ei muuten ole nainen, ni varmasti tulee pettymyksiä miesten suhteen.

Näin se vaan on.

Vierailija
25/26 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran hyvin olette asiasta perillä! Onneksi miehesi osaa kuitenkin ennustaa tulevaisuuden, onnittelut siitä!

Ja tiedän jo valmiiksi että osaat sieltä Vantaalta tehdä minusta myös oivan psykoanalyysin netin välityksellä! Kiitos siitä jo valmiiksi.

Vierailija
26/26 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mäkin dokumentin katsoneena kiinnitin huomiota tuohon valtavaan kuppikokotoiveeseen sekä lopussa Lucyn lauseeseen: Näytän hyvältä kun sain näin isot rinnat ja olen ihanan laiha... Ihan sama onko transsu vai tavallinen typy niin ne haaveet on isot daisat ja 40 kg painoa :-(((

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä