Jos olisin kälysi - mitä toivoisit minulta lahjaksi? Hintahaarukka noin 10-15 euroa.
Kommentit (10)
Ja kaikenlaiset makeiset tulee aina syötyä. Mutta kynttilät ja tuikkukipot, no thanks meille!
Mun lahjarahan voisit käyttää vaikka tähän:
www. joulupuu. info
Mutta tuolla rahalla saisi vaikkapa viinipullon.
meidän maku nyt ei vaan sovi yhteen, kuten hyvin tiedät. Säästä rahasi, niille on varmasti parempaakin käyttöä.
on sellaisia pieniä " kuplia" siinä lasissa.
Muistathan, että olemme suvun aikuisten kesken sopineet, että lahjoja ei vaihdeta. Näin säästyy kaikilta joulumieltä ja rahaa, eikä kenenkään tarvitse tukalana teeskennellä, että joo se lahja on tosi kiva.
mutta jotain iittalaa haluaisin
tai tuoksukynttilöitä, mutta ehdottomasti vain vaniljaa
Mun käly on aivan uskomaton, omalle lapselleen antaa aina tosi tarkat ohjeet millanen lahja pitää hommata (ja toiveet tai vsanoisinko vaateet ovat tosi kalliita), itse tuo lahjaksi halpaa paskaa...
kun ohjeistaa noin omaa lastaan? Siis kai lapsi on aikuinen? Vai tarkoitatko anoppia?
Vierailija:
Mun käly on aivan uskomaton, omalle lapselleen antaa aina tosi tarkat ohjeet millanen lahja pitää hommata (ja toiveet tai vsanoisinko vaateet ovat tosi kalliita), itse tuo lahjaksi halpaa paskaa...
jonkun hyvän kotimaisen. Vaikka sen Umaya Abu-Hannan Sinut tai Nurinkurin. Tai jonkun Finlandia-ehdokkaista. (Viime vuotinenkin ok, pokkari ok, mutta kirjan pitäisi olla hyvä - ei mitään aforismikokoelmaa tai muuta tarjouslaarin lahjakirjaa)