Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*' *' * 3-kuumeilijat viikko 49 *' *' *

03.12.2007 |

Uusi viikko uusi pino!

Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille!

Mulla joulukuun ensimmäinen oli nyt myös kp 1 (ja vuotokin aika megalomaanista, saa yöllä herätä vaihtamaan sidettä) ja sitten kohta taas uutta Terolut kuuria ja sen jälkeen clomit nyt alkaa jo pikkuhiljaa jännitää =) Josko sitä onnistuisi piankin.

Lyhyt viesti mutta onpa vaan niin kiire taas vaihteeksi!

Rilla-ma-rilla

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas taustalla kuumeillaan, ja kuumeiluksi taitaa jäädä, jollei mies mene vaihtoon välissä.. =) Eli meidän isi on sitä mieltä että nämä kaksi EHDOTTOMASTI riittävät hänelle ja ei halua vauvaa nyt eikä tulevaisuudessa! Onko ketään, jonka mies yhtä ehdoton? Miten pääsitte/oletteko päässeet vauvakuumeen yli? Tsemppiä teille kaikille, jotka yritätte tai olette jo plussanneet!

Vierailija
22/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti haluavansa minun muuttavan pois. Onhan tätä ollut jo ilmassa jonkin aikaa, mutta en uskonut että siitä tulee nyt jo totta. Olemme siis uusperhe ja meillä on ollut aika ajoin vaikeaa ja myrskyisääkin. Nyt ilmeisesti mies ei jaksa enää. ?? Sanoi haluavansa ajatella isompien lasten parasta. Entäs pienemmät (yhteiset lapset) 2,5v. ja 1v2kk???!!? Entäs heidän parhaansa?

No, minä joka tapauksessa poistun täältä. Ei tule nyt syysvauvaa. :( Ja toisaalta onneksi en raskautunut aiemmin.

Hyvää jatkoa kaikille ja plussatuulia!! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin onni ettet tullut raskaaksi. Olisi ollut todella rankat ajat edessä, jos olisit yksin hoitanut 3 noin pientä. TOOOOOOODEEEELLA suuri halaus sulle. Koeta jaksaa.

ON: no niin, käytin sitten viimeisenkin testin =/ ja negahan se oli. No ehkä nyt on helpompi olla kun ei niitä testejä ole kaapissa! Ja jos edes vihjailen täällä tilaavani taas niin älkää antako mun tehdä sitä ainakaan kuukauteen! Jos ei tietty oo tosi hyvää syytä...mut ei muuten vaan. Ja toisaalta jos on syy kunnollinen niin marssin kyllä sit apteekkiin.

Plussatuulia kaikille! Ja mukavaa sunnuntain jatkoa ja viikon alkua!