*' *' * 3-kuumeilijat viikko 49 *' *' *
Uusi viikko uusi pino!
Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille!
Mulla joulukuun ensimmäinen oli nyt myös kp 1 (ja vuotokin aika megalomaanista, saa yöllä herätä vaihtamaan sidettä) ja sitten kohta taas uutta Terolut kuuria ja sen jälkeen clomit nyt alkaa jo pikkuhiljaa jännitää =) Josko sitä onnistuisi piankin.
Lyhyt viesti mutta onpa vaan niin kiire taas vaihteeksi!
Rilla-ma-rilla
Kommentit (23)
ollut tässä sen verran hektistä aikaa, ettei oikein ehdi kirjoitella. Eikä kyllä ole mitään asiaakaan sen puoleen! Taitaa olla yk 3 menossa, mutta minä sitä talvivauvaa odottelen ja ei vielä taida olla talvivauvojen " alullepistämisaika" ;-) En siis usko tärppiin.
Pitää jatkaa hommia!
tänään... Arvasin sen. Mutta sitä en tajua kun sain tänä aamuna Pregentillä hamun. Näkyy vaan kirkkaassa valossa, joten tiedä sitten onko todella haamun. Eli nyt alkaa sitten yk 4. Ajattelin ottaa rennosti tämän kierron, en jaksa stressata. Enkä osta ovistikkujakaan. Että näin.
onko Pregentissä viivanpaikkaa? Niissä tikkutesteissä (pun.paketti). Ihmettelen vaan kun hain HAULLA tuosta Pregentistä ja siellä oli ettei siinä ole viivan paikkaa. Mutta sain tosi haalean haamun tänään, tai sitten on viivanpaikka. Mutta kun menkat alkoivat tänään... Mutta eivät ole runsaat. Täytyy katsoa huomenna tilannetta. Aagh... näitä hormooneja!! :/ Kohta menee hermot näiden kanssa.
Hei!
Mulla ei ole kyllä mitään tietoa noista raskaustestien viivoista. Niitä kun kyseltiin
Olen menossa tänään jumppaan ja ajattelin samalla ostaa raskaustestin, katsotaan nyt, milloin sen teen.
Onko teillä muuten joskus ollut tuhrua ja sitten olette olleet raskaana? Mulla siis tuhrua kahteen veskipaperiin kp 22. Nyt kp 26/22-26 eikä tätiä ole kuulunut. Tuhruttelu ei ole aiemmin kuulunut tapoihin.
Jännäillään.
Peipsu
Yk3/4 keskenmenon jälkeen. Viikonloppuna tuli tuhrua mullakin kp n. 21-22/28. Nyt ei sit mitään. Oon jo testannutkin mut nega tietysti... Tätin pitäisi tulla loppuviikosta.
Kuinkahan aikasin vois olettaa saavansa plussan. Tietysti " sitten kun kuukautiset ovat myöhässä" mutta onko mitään toivoa aikaisemmin...
Terv Hätähousu
eli yk 4 alkaa. Alkaa vaan tympiä tämä. No, katsotaan.
Sori, olen ollut huonolla tuulella eilisestä lähtien. Väsyttää ihan älyttömästi kun 1-vuotiaalla on korvatulehdus ja valvottaa. lisäksi menakt väsyttää ja miehen poika on ollut hankala (uusperhe). Eilen hermostuin hänelle kun tahallaan ärsytti.
Hei!
Kukka-Maarian kanssa ollaan sitten samassa tilanteessa. Katsellaan!
Niiin, en todellakaan tiedä, oisko tuhru ollut tuota kiinnittymisvuotoa. Toivottavasti! Ilmeisesti olen vielä aika noviisi kuitenkin, kun en tuostakaan ole kuullut.
Tänään kävin ostamassa raskaustestin ja ehkä huomenna voisin testailla. Tänään nautiskelen hiljaisuudesta, kun olen ekaa kertaa lapsien tulon jälkeen illan ja yön yksin kotona. Mieheni on hoitovapaalla ja lähti muksujen kanssa vanhemmilleen yöksi.
Peipsu yk2 kp 27/22-26
Niin, piti vielä lähettää tsemppiterveiset 2poj@näidille!
tuntuis vähän ovista pukkaavan joten nyt peukut pystyyn että meillä tärppäis. =) ois kiva jouluylläri jos sais plussan ennen jouluaattoa...
jotenkin vaan sellanen olo et näinkö tärppää keskenmenon jälkeen...yhet menkat nyt ollut sen jälkeen.
pahoittelut tädin yllättäneille ja onnittelut uusille plussaneille jos niitä on nyt tullut...olen ollut vähän taka-alalla.
peetu yk 7 kp 13/29-30
Tänään sitten twstasin apteekin testillä ja haaleahko viiva siihen ilmestyi. Olen kuitenkin sen verran varovainen, että testaan vielä parin päivän päästä uudelleen. Kun tuli kerran kaksi testiä ostettua...
Plussatuulia kaikille!
Peipsu kp 28/22-26
Ja toivotaan, että plussa vahvistuu. :))) bd bd bd bd!
peetu.t.: Tsemppiä! =) Minulla tärppäsi 2kk km:n jälkeen. Pidän sinulle kovasti peukkuja!! :)
Omaan napaan ei mitään uutta. Ihmeen runsaat menkat tässä kierrossa ja kivuliaat. :/ Ja tuntuu, että aamulla on ihan " pihalla" väsymyksestä ja voisin nukkua koko päivän. zzzz... Toivotaan, että päästäisiin pian tammikuun puolelle, että päivä vähän pitenensi. Tietysti Joulu on siinä välissä, mutta en meinaa millään jaksaa tätä pimeyttä.
Ensi viikonloppun olisi taas oviksen aika. Katsotaan nyt jaksaako pupuilla yhtään.
Huomenna on onneksi vapaata miehelläkin ja perjantaina tekee puolta päivää. Toisaalta lähtevät isompien lasten kanssa pikkujouluristeilylle perjantaina ja minä jään kotiin pienten kanssa. Omat pikkujoulut oli olleet juuri perjantaina. Voi rähmä... Piti perua ne.
Hyvää itsenäisyyspäivää! =) (näin etukäteen)
Siirryn nyt virallisesti tuonne elokuun odottajiin. Eilen vielä varmistin ja vahva plussahan sieltä tuli.
Hyvää joulunodotusta ja toivottavasti " tapaamme" elokuun odottajissa.
Tännekin näyttää tulleen uusia nimimerkkejä ja ilmeisestikin plussiakin on viime aikoina jonkin verran tullut!? Meillä ollut tietsikka rikki (enkä töissä voi oikein tällaisilla sivuilla surffailla), niin en ole juuri täällä vieraillu.
Joulua täällä ollaan jo valmisteltu, mutta nyt vähän tuo fiilis on laantunu, kun on tuollainen loskakeli tuolla ulkona. Silleen on kyllä kiva nyt suunnitella joulua, kun lapset jo jotain ymmärtää, mutta kuitenkin ihan täysillä uskoo tonttuihin ja joulupukkiin. Joko olette paljon laittaneet joulua kotiin? Oon jo leiponu kakkuja pakkaseen, kyntteliköt on ikkunoilla ja oon ostanu joulukukankin keittiön pöydälle. Kynttilöitä poltellaan ja kuunnellaan lasten kanssa joululauluja... Joulupakettejakin on aika kivasti jo hommattuna.
).( Viime kierto oli tosi pitkä, mutta ilmeisesti kuitenkin ovuloin (ainakin gynellä ultrassa näkyi juuri puhkeamaisillaan oleva rakkula) ja ovistikkuihin tuli viivat ja oireitakin oli. Nyt olen ottanu tämän kierron vähemmällä stressillä, enkä ostanu tikkuja (vaikka mieli tekikin). Jotain oireita olin huomaavinani alkuviikosta, mutta tiedä sitten... Välillä tuntuu, että olen ensimmäistä tekemässä, kaikki tikut, limat, napukat, kiinnittymistuhrut jne. on aivan uutta! Ja vaikka kumpikin lapsi oli toivottu ja tarkoituksella " tehty" , niin nyt tuntuu että kuumeilenkin paljon enemmän. Välillä tuntuu, että kun näen jotain vauvajuttuja tai telkkarissa on jotain synnytyksiä tms., niin ihan herkistyn...
Hauskaa viikonloppua kaikille!
-Mimmi75- kp.35/??, yk.2
Moi!
olen 2 pojan -03 ja -06 äiti. Kolmatta ollaan yritetty kohta vuosi täysin tuloksetta. Ovistestejä oon käyttänyt aina satunnaisesti ja oviksia bongannut mutta raskautumisesta ei ole tullut mitään :( Lapsettomuudestakaan ei voi väittää kärsivänsä kun on noi kaksi pientä tossa jo, onneksi! Joten jos ei kolmatta ala kuulumaan pitää kai vain suunnata nokka kohti tulevaisuutta ja iloita noista kahdesta.
Nyt mulla on menossa kp 41/31 ja sen takia kai tämä palsta taas puoleensa vetääkin. Negan testasin kp 36. Tätiä tässä sitten odotellaan... Tosin sain uuden toivon kipinän kun eilen tein huvikseni ovistestin ja se oli tosivahva plussa... jos menkat ei viikonloppuna ala niin täytynee tehdä sitten uusi raskaustesti.
Mutta mukavaa että täällä on kolmatta kuumeileville oma pino! Tietääpähän taas missä sitä työaikaa tulee vietettyä ;-)
ON ON ON: Meillä ei pitänyt tässä kierrossa olla oikein mahkuja raskautua, kun oltiin oviksen aikaan eri paikkakunnilla, mutta kuinkas nyt sitten kävikään. Tänään näytti testi oikein hailakkaa viivaa eli taisivat etukäteen talletetut simpat pysyä hengissä ovikseen asti. Täytyy vielä testailla, kun en oikein vielä todeksi usko. Nyt siis menossa kp25/23-27 ja yhdessä aikaisemmassakin kierrossa sain oikein haalean vaalean viivan, mutta se oli paljon aikasemmassa kierron vaiheessa ja täti tuli sitten kp27.
Jos en olisi itse se raskautuva osapuli, niin epäilisin varmaan jotain häikkää meidän lasten alullepanemisessa, koska kun esikoinen on saanut alkunsa, niin mieheni on ollut viikot eri paikkakunnalla kuin minä ja jos tämä plussa nyt vahvistuu, niin kolmonenkin on samalla tavalla saanut " neitseellisen" alun 8-)
Hurjasti onnea plussanneille ja tsempityksiä piinailijoille...ja muillekin! Mulla menossa varmaan kp jotain 28/ ehkä 24-30 en edelleenkään oikein tiedä kun mulla on menkat ollu siis viimeksi elokuussa.
Ärsyttää oma malttamattomuus, ostin testejä netistä halvalla ja suunnilleen kokoajan testailen....TYHMÄ TYHMÄ TYHMÄ! Olis ihana joululahja miehelle jos sais plussan ennen joulua, mutta varmaan aika epätodennäköistä!
Vinkiksi kaikille...mä täällä nukutin just meidän haalean plussan! ;-)
Ja toinen vinkki, jos epäilee raskautta vaikka ois menkat niin kannattaa mennä terkkariin testiin! Tutulla oli menkat 5 kk kunnes tajusi olevansa raskaana!
Hauskaa viikonloppua kaikille!
Toi testaaminen nimittäin. Tuntuu, etten osaa enään pissata kuin purkkiin. Koko ajan pitäisi jotain tikkua uittaa 8-)
Kuvittelen olevani raskaana vaikka oli kuukautiset. Kummallinen tämä ihmiskeho. Olin keskiviikkona pikkujouluissa ja krapulahan siitä tuli, mutta kumma sellainen kun kolme päivää kestää! Tänä aamunakin oli vielä pahaolo. Nyt iltaa kohden taas helpottanut. Raskaustestejä jo netistä katselin =) Mutta oikeesti ei ole kuin hyvin hyvin pieni todennäköisyys että voisin olla raskaana. Paljon kun on ollut puhetta noista touhutipoista ettei niistä voi tulla raskaaksi ja ovulaation aikaan ei mies tullut sisääni =(
Voi kun voisi jättää nämä vauvahaaveet jonnekin ja sitten iloisesti yllättyä kun olisikin raskaana. Arvasin kyllä että alan taas testejä tilailemaan heti kun pillerit lopetan. Jos tämä olo jatkuu niin kai se on pakko jossain vaiheessa testata. Tosin tuota mahatautiakin on paljon liikkeellä...
Kuka voisi takoa päähäni järkeä että raskaana olemiseni on olemattoman pieni? Kuukautiset juuri loppuivat( kesti 5päivää) seksielämä olematon koko kuukauden jne.
eli 30.11 alkoi kuukautiset mikä on kyllä toisaalta ihan hyvä juttu et oli näin säännöllinen kierto. Taisin pillerit lopettaa lokakuun lopussa.Tarkempaa päivää en oo kalenteriin laittanut etten sitten turhaan keksi mitään raskautta jos olisi kuukautiset viivästynyt.
Kotia ollaan saatu sisustettua ja sit alkoi taas mietityttämään et jos jään äitiyslomalle niin sitten taas tulot tippuu jne. Mutta olishan se kyllä sen arvosta eikä tätä kotiakaan voi loputtomiin uudistaa =)
plussasäteitä kaikille!