Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi mieli kuristaa ex-mies!

Vierailija
07.11.2008 |

Olen kamalan pahoillani teidän puolesta.

Suostuisko se roistosikaheittiö poikkeemaan teillä juhlissa? Syömässä vähä kakkua ja hakemassa lahjan?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti eilen illalla, ettei ehdikään ottaa lasta isänpäiväksi luokseen. Lapsi on tehnyt hienon lahjan koulussa ja on odottanut isän luokse pääsemistä jo pitkään (edellisestä tapaamisesta kuukausia vaikka samassa kaupungissa asumme). Eilinen ilta meni lasta lohduttaessa, itkuhan siitä tuli - taas.

Tekisi oikeasti mieli heittää tuo mies jonnekin jorpakkoon tai avaruuteen. Idiootti, ei tapaa, ei soita ei mitään vaikka lapsen kuskaisin hänen kotiovelleen ja hakisin siitä taas.

Nyt meillä on sitten juhlat sunnuntaina, ajatus piristi hiukan lasta. Suunnittelimme yhdessä menun ja teemme täytekakun. Lapsen kummitäti tulee mukaan juhlimaan.

Vierailija
2/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ex muka ehdi minään muuna päivänä? Oletko kysynyt? Sano jo suorat sanat ja pyydä ajattelemaan, että kun lapsi kasvaa niin sitä ei silloin isä enää voisi vähempää kiinnostaa,kun käyttäytyy nyt kuin käyttäytyy. Kirjoita vaikka kirje. On kyllä idiootti mies.

Sitä niittää mitä kylvää, sen se vielä joutuu toteamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun lopetat lataamasta odotuksia lapselle, voit paremmin. Et ole yksin.

Osa miehistä on paskoja, osa ei.

Vierailija
4/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en tunnekaan kyseistä mietsä, mutta sitten kun lapsi ei halua enää mennä isän luokse vaikka isä pyytäisikin, niin sitten varmaan syyttää äitiä, että on manipuloinut lasta häntä vastaan. Ei varmasti tule koskaan myöntämään omaa osuuttaan asiassa. Tämän tyyppiset ihmiset eivät pysty ajattelemaan kuin itseään ja se muuksi koskaan tuskin muuttuu.

Sitä niittää mitä kylvää, sen se vielä joutuu toteamaan.

ps. tulosta nämä vastukset ja laita nämä vastaukset isänpäivälahjaksi postiin. No ei taida enää postiin ehtiä...

Olen pahoillani sinun ja etenkin lapsen puolesta.

Vierailija
5/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin sanoo näin. eli ei pääse tännekään juhlimaan. Eikä muutenkaan kuulema nyt ehdi, on kiirettä jne. Ja olen tosiaan ehdottanut jos jonkinlaista, myös niin ettei herran tarvitse tehdä muuta kuin tavata lapsensa.

Vierailija
6/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en enää lataa niitä odotuksia lapselle ollenkaan, niin kuin joku fiksuna jo sanoikin. Niin monta kertaa olen sekä minä, etät lapsi joutunut pettymään, että se riitti. Tosin pilkka sattui isän omaan nilkkaan. Nyt kun lapsi on tokaluokkalainen, ei enää halua lähteä tapaamaan isäänsä. Isä ottaisi nyt joka toinen viikonloppu, mutta se alkaa olla meillä taistelua, koska lapsi ei vaan halua. Olenkin karsinut tapaamiset mahdollisimman vähäisiksi (noin kerran kuussa). Aina ei oo helppoo ei.

Vierailija
7/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pakko välillä yrittää ja ehdottaa lapsen (eskarilainen) takia, tällä kun on kova ikävä isää.

En pahemmin stressaa noita isän ohareita (ja lapsihan ei niistä useimmiten edes tiedä kun en mahdollisista tapaamisista etukäteen hänelle kerro), mutta tämä isänpäivä harmittaa.

Vierailija
8/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemaan kertomatta lapselle että iskä tulee, niin me muutkin olemme opetelleet. Minä en koskaan kerro lapselle sitä onko isä tulossa vai ei. Niin monesti ehti lapset pettyä ennen kuin tajusin olla kertomatta.

Nykyään isä onneksi hakee lapset yhdeksi yöksi kerran kuussa luokseen. Sekin on voitto :)

Viettäkää kivat juhlat keskenään, mites muuten vaarit? Eikö lapsi voi antaa lahjaa ukille

Vierailija
9/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisten väli saattaa olla 5kk. Kun lapsi soittaa isälleen kysyäkseen kuulumisia ja kertoakseen omia kuulumisia, saattaa tilanne mennä seuraavasti: lapsi ja isä juttelevat, sitten lapsi kertoo esim "me mennään äidin ja X:n (ystäväperhe) kanssa teatteriin lauantaina" - puhelun jälkeen saan haukkumisviestejä kun olen sopinut muuta ohjelmaa juuri silloin kun mies olisi tavannut lasta. Mitään tapaamista ei siis ole sovittuna, mutta heti kun mies kuulee jostain menosta niin _juuri_ silloin hän olisi halunnut tavata lasta, mutta kun minä estän :)

Vierailija
10/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itse olen 70- luvun erolapsi.Tapasin isääni kerran- pari vuodessa. Joskus, erityisesti murrosiässä kaipasin isää, tai enemmänkin toista aikuista. No nyt kolmekymppisenä olen ollut isäni kanssa säännöllisesti tekemisissä jo melkeen 10 vuotta, tavataan pari kertaa kuussa. Ehkä ne välit joskus lähenee..

Vierailija
11/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta ei siis ollut mitään puhetta lapsen kanssa. Ei ole aiempinakaan vuosina ollut isänpäivänä isällään kun isälle ei ole sopinut, mutta nyt jotenkin eskarin kautta tiedosti asian ja oletti ihan itse, että isänpäivänä se lahja annetaan. Itse otti asian puheeksi ja silloin kerroin, että isä on silloin matkoilla.

Sen olen näiden vuosien aikana oppinut, etten tosiaan lataa lapselle mitään odotuksia.

Vierailija
12/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me, jotka tässä tilanteessa ollaan tai ollaan oltu, ollaan samassa veneessä. Jokainen me varmaan ajan kanssa opitaan toimimaan enemmän tai vähemmän oikein. Mua ennen lähinnä v* tutti kun mies ei kantanut vastuutaan, perui miten halusi ja sai mut hermoromahduksen partaalle, kun mitään en voinut etukäteen suunnitella vapaaviikonlopuiksikaan. Puhumattakaan tietysti lapsesta, jolle se oli valtava henkinen pettymys.

Omalla kohdallani voin sanoa että loin häneen niitä turhiakin odotuksia varmaan, en sano että sinä teet niin. En tiä. Nää on tosi vaikeita juttuja, mutta onneks nää vuodet on tuonu mulle itsevarmuutta ja voimaa ja itsellä on alkanu olemaan tunne että oon niskan päällä. Entistä harvemmin tulee fiilis että tekee mieli pamauttaa exää lekalla päähän, vaikka "juoppopaska" onkin.

Vierailija
13/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan puhu tapaamisista etukäteen ja juuri siksi, kun isä tekee näitä peruutuksia ja ohareita. Niin olen toiminut ihan eron alusta asti, koska isän toiminnan aavistin.

Kummmankin puolet isoisät ovat kuolleet ja lapsi nimenomaan haluaa antaa lahjan isälleen, sovimme että antaa sitten kun seuraavan kerran näkevät.

Vierailija
14/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(typokorjaus)

Vierailija
15/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sympatia tulee täältä sinulle ja lapselleni.

Mutta pitkällä tähtäimellä suurin häviäjä on lapsen isä. "Kuristaa" tavallaan itse itsensä raukkamaisuuteensa.

Helpompaa taitaa olla lapsilla, joilla ei ole koskaan ollut isää mailla halmeilla. Ei ole mitään kaivattavaa. Vaikka ei se helppoa tietenkään sekään ole.

Vierailija
16/16 |
07.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin noita paskapäitä on monella edelleen myös aviomiehenä. On ehkä kotona isänpäivänä niin että lapset saa viettää isänpäivän, mutta muuten arki on täynnä välinpitämättömyyttä ja hylkäämistä. Ja sikäli teillä on siis hyvin että sulla on mahdollisuus voida hyvin ja se on lapsen etu, niissä perheissä missä se paskapää makoilee sohvalla, äidit voi yleensä huonosti.

Hyviä juhlia teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi