Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä upea mekko 3-vuotiaalle tytölle aatoksi?

02.12.2007 |

Nyt pitäis vaan löytää jostain ihana, ihana, ihana kirkkaanpunainen/viininpunainen/violetti juhlamekko. Olen jo katsellut kaupoissa sillä silmällä jonkun aikaa, mutta mikään ei ole vielä oikein iskenyt, kun tuntuu, että monissa on vähän liikaakin röyhelöä ja itse tykkään aika yksinkertaisista, mutta tyylikkäistä linjoista.

Nettikauppojen mallistoihin en olekaan vielä tutustunut ja tänään ajattelin käydä Bobossa, jos sattuis eteen joku tyrmäävä juhlamekko ;-) Mistä olette bonganneet kauniita juhlamekkoja? Tai sitten minä olen vaan ronkeli :-o

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petit Pataponin holiday line:ssa on yksi viininpunainen yksinkertainen mekko. Oikeaa kokoakin taitaa olla jäljellä.

www.petitpatapon.com/pps5/ppws100.nsf/pages/y_w_holidayline.htm!OpenDoc…

Vierailija
2/7 |
02.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta oletan löytäneeni mekon ja olihan se aivan ihana! Hinta on kyllä melko suolainen ja kokoja ei jäljellä oikein ollut, kun pitäisi meille varmaan olla tuo 4Y jo, kun on pitkä tyttö. Kiitos kuitenkin vinkistä :-)

Kävin tänään Bobossa ja ei siellä ollut kyllä oikein mitään :-/ Elleltä oli yksi suloinen violetti sammarimekko, mutta ei sekään oikein jouluinen ollut ja oikea kokokin oli jo loppu. Hmph. Seuraavaksi pitää suunnata varmaan Kamppiin ja tutkia noita nettikauppoja :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käypäs iheessä Kampista katsomassa Monsoonin mekkoja.. Ihania! Omalle 2v9kk ostin sellaisen violetin samettikankaisen liivimekon. Ei turhia hörhelöitä, mutta tyttö sekä mekko ovat söpöjä ja tyylikkäitä. Meillä 2-3 v koko ja yllätyin kuinka reilu se oli. Kuvan näet täältä: www.monsoon.co.uk/invt/15821978

On saatavana myös punaisena ja hinta oli 37 euroa..

Vierailija
5/7 |
04.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuperkeikka myy netissä Jockoa, Stoccallakin on jotain. En kyllä tiedä onko juuri tätä punaista. Tässä linkki:

http://verkkokauppa.planeetta.net/epages/Planeetta.sf/fi_FI/?ObjectPath…

Vierailija
6/7 |
05.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuperkeikassahan on aivan ihana sininen mekko. Mahtava. On oikein hyvä 90-vuotiaan Suomen juhlavuonna. On siellä näköjään violettiä muistuttava luumunpunainenkin. Mekot on ihania. Jockon mekot on niin kivoja, kun niitä voi kierrättääkin - ovat niin haluttuja.

Vierailija
7/7 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania mekkoja! :-)

Huomenna menen käymään tuolla Monsoonilla, jos vaikka tärppäisi. Olinkin ihan unohtanut, kuinka kauniita mekkoja siellä on, vaikka muutamaan kertaan olenkin siellä aikaisemmin käynyt... Tulen sitten ilmoittamaan, että löytyikö " se" ;-)