Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista torttuhilloa tai -marmeladia Saksasta?

19.12.2006 |

Niin, siinähän se tulikin. En ole ehtinyt asiaan pahemmin perehtyä ja nyt tuli hirveä into leipoa torttua. Mikä hillo kestää paistamisen? Tai mitä mun pitää tuoteselosteesta etsiä?

Kiitos kovasti jo etukäteen,

Kent

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ekaa luumuhilloa joka kaupasta tuli vastaan ja hyvin kesti paistamisen. Vähän oli makeampaa kuin suomalainen torttumarmeladi, mutta hyviä joulutorttuja tuli.

Vierailija
2/5 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nimittäin onnistunut pilaamaan erinäisiä leivonnaisia väärän sorttisella marmeladilla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

omasta mielestäni kaikkein yksinkertaisinta on keittää kuivattuja luumuja pari minuuttia ja soseuttaa sauvasekoittimella. Kestää ehkä neljä minuuttia, eikä maksa juuri mitään. Ei ole myöskään mitään ylimääräisiä aineita mukana eikä tarvitse miettiä kestääkö paistamisen. Eiköhän ne Suomessakin myytävät torttuluumusoseet niin tehdä...

Vierailija
4/5 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vanhemmissa keittokirjoissa on ihan ohjeitakin, mutta mä olen vain keittänyt kuivattuja luumuja&sokeria vähäisessä vesimäärässä pehmeäksi 10-15min. Ihan vain haarukalla olen vähän murskaillut. Säilyy jääkaapissa viikkoja.

Vierailija
5/5 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kai itse tehdä. Tuntuu vaan välillä että kun on kolme pientä apuria ja koko ajan hirveesti hommaa niin tuntuu luumuhillon tekeminenkin ylivoimaselta... Mutta aika simppeliä se taitaa kummiskin olla. Kiitti, ja hyvää joulunodotusta teille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme