Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännit näkyvät vaikka käyttäisi rintaliivejä

Vierailija
15.04.2017 |

Ihmisillä ja medialla on sellainen outo käsitys, että jos nännit näkyvät, naisella ei ole rintaliivejä.

Itselläni on, niinkuin minulle rumasti on sanottu, "nännit kuin Nortin natsat". Niiden muoto näkyy läpi tavallisista rintaliiveistä, myös ns. t-paita -liiveistä. Pelkällä sileällä puserolla ei viitsi olla, pelastuksena usein auki oleva villatakki tai rintataskullinen paita tms. Myytävänä on kuppeja ja teippejä, mutta ei noita pysty päivittäin käyttämään.
Muuten tulen toimeen anatomiani kanssa, mutta ärsyttää tuo oletus, että en ole osannut pukeutua sopivasti ts. laittanut rintaliivejä päälleni. Että tiedoksi Iltasanomille ja jutun kommentoijille.

http://www.is.fi/viihde/art-2000005171237.html

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sulla ongelmat. Mitä ihmettä muiden sanomisilla ja ajatuksilla on väliä? Teinikö olet?

Vierailija
2/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voit käyttää toppauksia. Itse käyttäisin, jos olisi kyseinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma jos nännit "näkyvät" jos niiden kohdalla on paidassa pullistuma. Onhan miehilläkin pullistuma housuissa mutta kukaan ei väitä että munat näkyisivät.

Vierailija
4/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna näkyä. Olet arvokas ihmisolento. Monet miehet haluaisivat pyöritellä kivokovia nänniköitäsi kielen päällä.

Vierailija
5/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama tilanne, joskus nuorena töissä vanhempi kollega ehdotti minulle, että alkaisin käyttää rintaliivejä, ne kun kuuluvat "asialliseen pukeutumiseen". Kyllä mulla rintaliivit oli, ja vielä sellaiset kovakuppiset,

Toppauksia en halua käyttää, kun muutenkin isot rinnat.

Vierailija
6/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma! Ratkaisu: löysin Englannista isojen kokojen myymälästä liivit, joita ostinkin sitten onneksi neljät kerralla.

http://www.fantasie.com/lingerie/essentials/smoothing/underwired_moulde…

Vierailija
7/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ratkaisin tuon "ongelman" jättämällä rintaliivit pois. Jos nännit näkyy joka tapauksessa niin näkyköön sitten kunnolla. Paljon mukavampi olla ilman. Jos joku tästä karmeasta muotimokasta ahdistuu niin omapa on ongelmansa.

Vierailija
8/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö muut isonänniset naiset siis topattuja liivejä? Luulin, että niitä käyttää vain ne jotka haluaa rintojen näyttävän suuremmilta.

Vierailija
9/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topatut rintsikat ovat tuohon itsestäänselvä vastaus.

Vierailija
10/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö muut isonänniset naiset siis topattuja liivejä? Luulin, että niitä käyttää vain ne jotka haluaa rintojen näyttävän suuremmilta.

Luulen niin ja tuon opetti mulle 15-vuotias tyttäreni, että mun pitää alkaa käyttää topattuja tuon takia.

Vierailija
11/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen niin ja tuon opetti mulle 15-vuotias tyttäreni, että mun pitää alkaa käyttää topattuja tuon takia.

Topattuja käyttänyt teinistä lähtien pian 20 vuotta. Rinnat näyttää kauniimman muotoisilta ja nännin muotio ei näy läpi.

Vierailija
12/19 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen mies ja minulla näkyy jostain syystä nännit erittäin hyvin vaatteiden läpi. Näkyy urheilutakkienkin läpi. Ilmeisesti ne on jostain syystä poikkeuksellisen usein kovana, koska eivät ne mitkään törröttävät ole, vaan oikein esteettiset nännit. Onhan tuo silti jokseenkin noloa, että nännit tuolla tavoin näkyvät. Tätä vielä korostaa se, että minulle on aika iso rinnanympärys verrattuna vyötärönympärykseen, joten paidat ovat usein aika kireitä ylhäältä, jotta ne eivät ole liian isoja alhaalta.  

Vierailija
13/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä, jos nännit nöpöttää, on miehen mielipide. Kun olin nuori, oli yhteen aikaan jopa muotia käyttää niin kevyitä rintsikoita, että puserokin paljasti. Niinikään kesäisin vaaleiden vaatteiden  läpi saattoi nähdä aavistuksen nännipihaakin. Usein puoliksi, koska kaarituetut rintsikat oli ylhäältä aika ohuet. Rintahan tarvii tukea vain alhaalta. Oli jotenkin jopa vapaampaa, kuin nykyään. Tosin en tiedä huomauteltiinko silloin.

14/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topatut liivit tai ylimääräinen aluspaita.

Vierailija
15/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ! Kestämme sen kyllä

t. Miehet + Sincc

Vierailija
16/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, anna vaan nöpöttää 🤗

M34

Vierailija
17/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Topatut liivit ovat parhaat. Sitten nykyäänhän myydään kaupoissa sellaisia pieniä silikoonilappuja, jotka on tarkoitettu juuri sitä varten, että saa nännit piiloon. Ja jos nyt niitä topattuja rintsikoita tai nännilappuja ei jostain kumman syystä halua käyttää, vedä nännit piiloon ihoteipillä. Luulisi, että sillä saa nöpötykset alas.

Sitten imettävät äidithän käyttää liivinsuojia, ettei maitovuodot näy. Sellaisenkin voisi tyrkätä liivien sisään.

Vierailija
18/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko laittaa kuvan näytille, tieteen vuoksi?

Vierailija
19/19 |
19.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään