Muita jotka tykkää tömmoisistä harmaista sadekeleistä jos ei pakko mennä minnekkään.
Kotitetassilla istuskelen saunan jälkeen ja kuuntelen ropinaa :)
Kommentit (15)
On ihanaa. Ilmakin tuoksuu niin hyvälle 🌧
No en tykkää. Eka vapaapäivä pitkään aikaan, piti mennä puolukkaan. Vaan en mennyt. 🌧 Huomenna vielä tilaisuus, illalla pitää jo mennä takaisin ruoriin.
Syksy on parasta. Sellainen kevyt tihkusade, raikas tuuli, ruska ja säkkipimeät yöt.
Just oli pakko käyttää koira lenkillä, mutta ei haittaa.
Täällä tulee nestettä kuin Esterin prseestä. Eipä näy ketään ulkona naatiskelemassa.
Ihan paskaa. Vettä tullut jo ihan tarpeeksi tälle syksylle.
Tykkään kun ei jatkuvasti sada. Jos jatkuu viikko viikon perään, ei ole enää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
No en tykkää. Eka vapaapäivä pitkään aikaan, piti mennä puolukkaan. Vaan en mennyt. 🌧 Huomenna vielä tilaisuus, illalla pitää jo mennä takaisin ruoriin.
Minä menin. Puolukkaan siis. Ei sitä sade estä.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin piti mennä puolukkaan, mutta en mahtunut.
Tykkään kaikista vuodenajoista. Ihanaa, kun on vaihtelua. Tänään olen käynyt 2 kertaa koiran kanssa metsäkävelyllä. Heti aamulla ennen aamukahvia lyhyemmin, puolisen tuntia. Iltapäivällä sitten pidemmästi eväiden kanssa. Sadekeli ei ole minkäänlainen este. Se on vain pukeutumiskysymys kuten pakkanenkin.
Syksy 😍 Hämäryys ja pimeys, kellastuvat lehdet, viileys, sateen ropina jne. Eikä mikään ole ihanampaa kuin istua kotisohvalla alpakkapeittoon kääriytyneenä (kynttilänvalossa totta kai), mukissa kuumaa teetä/kaakaota, fiilistelemässä kunnon syysmyrskyä ja pimeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Syksy 😍 Hämäryys ja pimeys, kellastuvat lehdet, viileys, sateen ropina jne. Eikä mikään ole ihanampaa kuin istua kotisohvalla alpakkapeittoon kääriytyneenä (kynttilänvalossa totta kai), mukissa kuumaa teetä/kaakaota, fiilistelemässä kunnon syysmyrskyä ja pimeyttä.
= persiistä
En tykkää yhtään. Lämpöä ja aurinkoa minulle!