Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko voimakkaasti temperamenttiset, tuliset ihmiset yleensä julmempia muille ihmisille kuin

Vierailija
01.12.2007 |

rauhalliset ja tyynet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi tyynet on ehkä sellaisia, että viha pikkuhiljaa kasvaa sisällä ja sitten kun mitta on täysi, niin viha on pitkäkestoista ja ovelaa?

Vierailija
2/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko, että hän sen julmempi on. Eikä ole pitkävihaista tyyppiä - toisin kuin minä (rauhallinen ja tyyni -tyyppi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilipytty kerryttää sisäänsä ja pyörittelee päässään asiat valtaviin mittasuhteisiin ja saa jonkun kummallisen purkauksen vasta aikojen päästä, kun muut ovat jo unohtaneet tapauksen, josta kaikki sai alkunsa. :/

t. viilipytty

Vierailija
4/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tulisielu. Joskus äitini kysyi että onko mies joskus pahoinpidellyt mua kun on niin äkkipikainen. No ei todellakaan ole! On mitä lempein ja rakastavin ja oikeudenmukaisin mies!

Vierailija
5/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulistuu nopeasti ja lauhtuu nopeasti. Minun on taas vaikea ymmärtää miten joku voi olla niin nopeasti kuin mitään ei olisi ollutkaan. Mies on todella hellyydenkipeä, mistään julmuuksista ei ole tietoakaan. Ja on avulias kaikille.

Vierailija
6/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti veikkaan, että mua herkempää ja lempeämpää luonnetta saa hakea. Olen sellainen, että haluaisin pelastaa kaikki maailman kärsivät ja yksinäiset. Ja vaikka suutun herkästi ja saatan silloin sanoa asioita, joita sitten kadun (lähinnä sitä, että kiroilen silloin kuin rekkakuski), niin julma en kuitenkaan ole enkä pätkääkään väkivaltainen. Kun räjähdän, myrsky on sitten ohi hetkessä.

Itse olisin pikemminkin taipuvainen uskomaan, että nuo päällepäin tyynet ihmiset ovat sellaisia, jotka tarpeeksi ärsytettyinä voisivat tehdä hurjiakin asioita, kun mitta tulee riittävän täyteen.

Vierailija
7/7 |
01.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli tollanen luonnehäiriöinen tuttu, ja käytös oli oikeasti sairasta, mutta minkäs tekee, kun kehitysmahdollisuudet muuhun on ollut surkeat. En kuitenkaan ole mielentreveysalan ammattilainen eikä hän asiakkaani, joten katsoin parhaaksi viilentää välit sen sijaan että alan kärsimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi