kenen toivot voittavan BBn?
Kommentit (21)
Ei sillä ehkä Niko osaisi paremmin rahat käyttää, mutta Kadi on alkuperäinen ja ollut koko ajan oma itsensä.
Nikon, mun mielestä Kadi on laiska ja itsekäs juoppo. Sauli ja Riitta on tylsiä.
Hän on minusta ollut mukavin ja säysein porukasta, kaikkien kaveri. Iloinen poika. Kadia en sanoisi lainkaan, koska hän on sairas, alkoholisti ja ne töppäilyt ovat mielestäni liian rajuja nuorison esikuvalle, joka voittajasta väistämättä hetkellisesti tulee.
Niko on mielstäni vähän liian pliisu ja vaikkei saisi vaikuttaa niin minusta Sauli ansaitsisi voiton siksikin ennemmin Nikoa, kun on ollut alusta asti. Ja Riitta, vaikka hauska täti onkin, on hieman huonompi vaihtoehto kuin Sauli.
eihän se kadi ole edes tehnyt mitään pahaa..
mua aina naurattaa nää helvetin kohut Kadista, missä pumpulissa te elätte jos teidän mielestä tehnty jotain pahaa..??
tuol on baarit perj ja lauan pullollaan naisia / tyttöjä jotka on oikeesti rivoja ja kännissä ja käyttäytyy ns huonosti, mm seisoo baaritiskillä ja nayttää tissejä... haukkuu muita haastaa riitaa oksentelee muiden päälle you name it.
kadi kerran kaatu siis liukastu kännis lumessa ja voi voi voi kyllä se nyt on niin huono ihminen.
terkuin baarimestari helsingistä
joka sanoi etät kadi on alkoholisti ja huono esikuva
mitä väliä, ettei hän ollut mukana alusta alkaen. Eihän hän siihen varmaan itse voinut vaikuttaa. Joten huono perustelu.
Kadin en toivo voittavan. En arvosta alkoholisoitunutta bimboa.
Eihän sellainen käytös ole mitään " omana itsenään olemista" ; se ehkä vaan vaikuttaa sellaiselta, koska Kadi käyttäytyy tavalla, jolla muut ihmiset eivät kehtaa käyttäytyä. Mutta se ei tässä tapauksessa kyllä kerro mistään luonnollisuudesta ja estottomuudesta, vaan itsetunnon, tapojen ja älyn puutteesta.
Voi olla oma itsensä, luonnollinen ja välitön ihan raittiina ja hyvinkäyttäytyvänäkin. Juoko ihmiset nykyään todella niin paljon, ettei tuollaista enää mitenkään kummeksuta, onko se tosiaankin niin tavallista?
Aika huolestuttavaa.
että Kadi on aivan täysin normaali ikäisensä perhetön lapseton nainen jota on HELSINKI PULLOLLAAN!
tulkaa joskus käymään sieltä lande kylistänne tänne ja menkää kapakkaan niin tajuatte että se neiti on täysin samanlainen kuin muutkin ehkä jopa aidompi kun ei tartte leikkiä teille muille että olis jotenkin erilainen tai parempi.
viinaa täällä kaikki juo ja jos ei juo niin valehtelee teille maalaisserkuille etc.
TIEDÄTTEKÖ MITÄ TAPAHTUU YLIOPISTON BILEISSÄ?? juodaan viinaa ja nussitaan ristiin kaikkia ja kaikkea.
lopettakaa toi jeesustelu tai muuttakaa sinne johki pohjoseen missä ne muutkin 15lapsiset jeesus perheet asuu.
HERÄTKÄÄ TÄHÄN MAAILMAAN!!!
Mutta sehän just tässä onkin huolestuttavaa. En mä halua, että maailma on tollanen. En mä halua, että tollanen on tavallista. Tuollainen käytöshän on tosi noloa ja alentavaakin. Miks se pitäis hyväksyä siks, et se on tavallista? Miks pitäis haluta olla niin kuin kaikki muutkin, jos se on yksinkertaisesti typerää? En mä ainakaan ole niin heikko.
t. nro 17 - ihan kaupungista ja yliopistokoulutettukin
Riitta on vittumainen vanha akka.
Niko pelaa liikaa.
Sauli on ällöttävä.
Ja joku kuitenkin kohta sanoo, että Kadi juo palkintorahat. Ja mitä sitten? Eihän se ole keneltäkään pois.
Miks en ois kattonu? Mä en haluu vaan ihannoida niitä juoppoja. Kyllä populaarikulttuuri voi olla ihan viihteellistä, mut ei ihan kaikkee tarvii sen varjolla hyväksyä. Mut joukossa kyllä tyhmyys tiivistyy...
En mä pidä hömppäviihdettä nolona, vaan tollasta käytöstä, jos et tajunnut.
t. 17, 23
Vierailija:
että Kadi on aivan täysin normaali ikäisensä perhetön lapseton nainen jota on HELSINKI PULLOLLAAN!
tulkaa joskus käymään sieltä lande kylistänne tänne ja menkää kapakkaan niin tajuatte että se neiti on täysin samanlainen kuin muutkin ehkä jopa aidompi kun ei tartte leikkiä teille muille että olis jotenkin erilainen tai parempi.viinaa täällä kaikki juo ja jos ei juo niin valehtelee teille maalaisserkuille etc.
TIEDÄTTEKÖ MITÄ TAPAHTUU YLIOPISTON BILEISSÄ?? juodaan viinaa ja nussitaan ristiin kaikkia ja kaikkea.
lopettakaa toi jeesustelu tai muuttakaa sinne johki pohjoseen missä ne muutkin 15lapsiset jeesus perheet asuu.
HERÄTKÄÄ TÄHÄN MAAILMAAN!!!
asentees on tosi juntti ja maailmankuvas suppea.
Ei tää voi noin vakavaa olla tai sitten sinä oikeasti tarvitset itsellesi apua niinkuin Kadi alkoholi ongelmaansa.
Ja vastaus ap:n kysymykseen on Sauli.
Riitta sais päästä tokaks ja Sauli kolkiks.
Kadi on suuri persoona verrattuna useimpiin tämän kauden osanottajiin. Kadi on myös aito ja uskaltaa asettaa itsensä alttiiksi arvostelulle ongelmistaan huolimatta. Ja mitä niihin ongelmiin tulee, niin minusta Kadi on selviytynyt ihan hyvin perhetaustansa huomioon ottaen. Minulle BB ei olekaan kilpailu siitä, kuka on täydellisin ihminen tai kenellä on korkein moraali, enhän itsekään valitse ystäviäni noilla perusteilla. Toisista vaan tykkää enemmän.
Mutta mun mielipiteeni johtuu varmaan siitä että en asu MAAILMASSA (=Helsingissä) vaan täällä landella jossa paljon 15 lapsisia jeesus-perheitä.
Anteeksi. Nyt menen rukoilemaan ja sen jälkeen tonkimaan paskaa pihalle.
vitsi mua naurattaa tää ketju!!
jeeeees. hyvä big brother jengi reagoi!!
se musta tärkeintä..
joku niistä putos kerran ( en muista kuka ) ja sano sen blondin mimmin haastattelussa että pääasia että sai ääniä, se tarkoittaa että on herättänyt ihmisissä jotain oli se sitten vihaa tai rakkautta. kauheinta hänelle olis ollut se että ei ois saanu yhtään ääniä eli olis ollu hajuton mauton huomaamaton nolla.
- musta toi oli hyvin sanottu, kun kerran tuohon leikkiin, BB, lähtee..
toisaalta toivoisin että Riitta voittais kun on ihan käsittämätön mummeli.. saa vaan toivoa että on itse yhtä rempseä hänen ikäisenään. ei oo moksiskaan vaikka joutuu elää ns puol teinien kanssa ja on ihan mukana kaikessa, ei ois ehkä alusta asti pärjännyt fyysisesti kun oli kaikkea ulkona nukkumista, unikieltoa ja urheilua!
- siksi musta on reilumpaa jos Kadi tai Sauli voittaa koska ovat olleet siellä alusta..
itse en kestäis varmaan 3 päivää kauempaa koko touhua.
En oikein osaa päättää.
Jos vain voisi, niin toivoisin heille yhteisen voiton.