Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita yhtä itsetunnottomia?

Vierailija
22.11.2007 |

Mulla on viime vuosina noussut ongelmaksi liikkuminen julkisilla paikoilla. Mietin onko vetskari auki, roikkuuko jotain housunlahkeesta, onko vessapaperia jäänyt kenkään kiinni, onko naamassani jotain omituista, miksi nuo tuijottavat, haisenko jne. Tunnen oloni todella epämiellyttäväksi =( Olo on ahdistunut ja se saa minut pahalle tuulelle, olen ihan varma että nuokin tuijottaa, koska olen tosi ruma ja läski ja omituinen. Mitenköhän tästä voisi parantua...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onneksi koko ajan, mutta tarkistan jatkuvasti, ettei vetskari ole auki.



On muuten yksi masennuksen oire.

Vierailija
2/2 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ongelma ei koske vaan ulkonäköäni, vaan muutakin elämää. Esim. sain äskettäin koulussa hyvän arvosanan eräästä tehtävästä, ja ajattelin heti, että se johtui muiden huonoudesta ja välinpitämättömyydestä ko. tehtävässä, ei siitä, että itse olisin onnistunut hyvin ja panostanut. Tunnistan itsekin tämän itseäni dissaavan ajatusmallin, ja haluaisin oikeasti TERVEEN itsetunnon, en tällaista lattiarättioloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän