Lue keskustelun säännöt.
Joulutarina-leffa - Minkäikäisen lapsen kanssa voisi mennä?
30.11.2007 |
Oletteko nähneet? Mitä piditte? Onko semmoinen, että 5v+ jaksaa katsoa kokonaan?
Kommentit (3)
luulisin, että 5v ei tarinasta tajua paljonkaan, mutta en mene varmaksi sanomaan
IHANA ELOKUVA!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Leffakriitikot pitivät loppua ärsyttävän kaupallisena, tyyliin CocaCola-pukki, mutta kriitikot nyt aina jaksaa... :-)
En itse käynyt katsomassa mutta mies kävi 10-ja 5-vuotiaiden kanssa. Ja jaksoi kuopuskin sen katsoa. Esikoinen on kovasti kehunut leffaa, mäkin haluaisin sen nähdä:-)