Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan palauttanut tuotetta kahta kertaa?

Vierailija
22.11.2007 |

Eli tilanne on nyt tämä, tilasin farkut jotkaolivast kuitenkin liian pienet, joten halusin vaihtaa ne toisiin farkkuihin, mut nekin oli liian pienet! :( Kysymys kuuluukin, et voinko vaihtaa enää näitä kertaalleen vaihdettuja housuja? Ja tuleeko minun osallistua postimaksuihin jne..?

Auttakaa mua! :(

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan? :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi