Lue keskustelun säännöt.
Onko kukaan palauttanut tuotetta kahta kertaa?
22.11.2007 |
Eli tilanne on nyt tämä, tilasin farkut jotkaolivast kuitenkin liian pienet, joten halusin vaihtaa ne toisiin farkkuihin, mut nekin oli liian pienet! :( Kysymys kuuluukin, et voinko vaihtaa enää näitä kertaalleen vaihdettuja housuja? Ja tuleeko minun osallistua postimaksuihin jne..?
Auttakaa mua! :(
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö kukaan? :(