Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuva, huomenna baariin, mita ihmetta ihmisilla, n. kolmekymppisilla, on nykyaan siella paalla? Kaupunkin on Helsinki... Farkut? Voiko menna talvisaapikkaissa? Vahanko oon juntti:-

Vierailija
30.11.2007 |

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tarkoitat baarilla. Jos on kyseessä pub-tyyppinen paikka, niin farkut ja paita on ihan hyvä ratkaisu. Talvikengilläkin pärjää ellei ongelmaksi tule se, että jalat paistuu kun niitä pitää sisällä. Kantsii muistaa, että jos olette jatkamassa jonnekin klubiin tms., niin ovellaark saatetaan karsastaa farkkuja.



Jos on taas enemmän drinkkibaari tai chillailupaikka, niin kyllä laittaisin jotain hiukan tyylikkäämpää. Miten olisi vaikka perusyksinkertainen mustat suorat housut ja biletoppi? Ja kolmekymppinen osaa jo valita oikean koon, vaikka teinit eivät osaakaan. Laittaisin vähintään sirot saapikkaat tai muut sirohkot kengät. Kantsii ottaa villatakki takin alle, että ei tule kylmä.



Jos olette menossa vielä yökerhoon, niin sitten ei talvikengillä pärjää vaan pitäisi olla sitten vaihtokengät mukana.



Nyt on varmaan vilkkain pikkujouluviikonloppu, joten jengillä lienee melko tyylikästä vaatetta päällä. Ja taksijonot lienevät huomenna kamalat, joten lämmintä päälle.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi