Apuva, huomenna baariin, mita ihmetta ihmisilla, n. kolmekymppisilla, on nykyaan siella paalla? Kaupunkin on Helsinki... Farkut? Voiko menna talvisaapikkaissa? Vahanko oon juntti:-
Kommentit (21)
onko pillifarkkujen oltava mustat/tummat? Onko kuluneet farkut out?
mielummin vaikka ne lenkkarit ja miehen villapaita :)
jos ei olis ollu niin kauhee kiire, mutkun pääasia oli että mennään vaan ja pidetään hauskaa niin pärjäsin vallan erinomaisen mainiosti lenkkareissani. Panosta tunnetilaan, älä tyyliin!
Taist olla alle 30 ja ennen lapsia viimeksi baarissa?
kun porukka on baarissa takki päällä (paikat missä vanhempia ihmisiä, ei pelkästään 18 vuotiaita) tai ylipäätään joku mummovillapaita. Vois sen verran naisellisesti yrittää pukeutua että kropan malli huomioonottaen laittais päälleen jotain siistiä. Siitä eteenpäin on oma maku se paras. Voisi sanoa että jotain seksikkäämpää kuin arkivaatteet on niinku se tavote...
seksikkäänä, jos kotona mies ja lapset? Meilläpäin niitä kutsutaan lähinnä säälittäviksi tyrkyiksi. Kyllä pitää olla idiootti jos vaatteilla koreilee kun vois vaan pitää hauskaa.
kuin nirunarutoppi ja lantiofarkut. Mukava aina nähdä, kun joku on oma itsensä.
Ps. ei olla niin suvaitsemattomia ;)
kolmikymppisen lapsekkaan ja naimisissa olevan kuuluu istua kaikki illat kotona tai mieluummin keittiössä leipomassa pullaa tai pakastamassa marjoja. Ap jää nyt sinäkin hyvä ihminen kotiin äläkä rupea typeräksi tyrkyksi. Virkkaa vaikka jotain kivaa. Tai katso sitä läskiohjelmaa.
naista jolla stringit puristaa peffassa ja tiukka toppi tissejä. Parempi ottaa rennosti vaan.
Kesällä oli usein hame ja toppi.
Nyt talvella joko paksut sukkahousut hameen kanssa ja esim jakku siinä päällä trikoopaitaa peittämässä.
Harvemmin farkut kuitenkaan.
pullanpaistamisesta vaan siitä ettet oo turhantarkka niitten stringies kanssa.
Ei saatana, kolmenkympin jälkeen vissiin loppu elämä, pitää ruveta juhliin nyt sitte kunnolla:)
t. n26
Vierailija:
naista jolla stringit puristaa peffassa ja tiukka toppi tissejä. Parempi ottaa rennosti vaan.
Se näitä en-ikinä-käy-missään-mammoja pelottaa!!
Muuta syytä en keksi miksei 30 voi pitää farkkuja ja toppia...
Villapaita = nainen on oma itsensä
Lantiofarkut = nainen on epäaito
Mutta ehkä ne stringit ja push upit vetoaa tietyntyyppisiin miehiin, etenkin seksinjanoisiin ja vähän yksinkertaisiin.
Kyse oli siitä ettei kannata liikaa stressata mitä päälleen laittaa, pääasia on että pystyy olla oma itsensä ja pitämään hauskaa! Sama se mulle mitä päällenne puette mutta itse en alennu ravintoloissa kyttäämään toisten pukeutumista. T.3-kymppinen villapaita-lenkkari-yhdistelmä.
Laita päälle jotain missä olet hyvännäköinen!
farkut, topin ja vähän vaikee selittää mut bossilta semmoisen karvahiha systeemin. Kuulostaa karseelta mut on ihan ok
Ja ikää 30-v.