Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valokuvaketjun tyrmistyttämänä.. kysymys päiväkoti- ja koulukuvausten hinnasta.

Vierailija
29.11.2007 |

Ketjun ap puhui sadasta eurosta. Oh my god.

Meilläpäin koulukuvaus (luokkakuva+yksityiskuvasarja) maksoi 12 euroa. Ja laadullisesti kuvat olivat priimatavaraa. Näin siis pohjoisessa suomessa.

Millaisia hintoja olette maksaneet?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä muutaman sentin kuva*paperista*.

Vierailija
2/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti oli päiväkodin puolesta valittu. Eli 2 ryhmäkuvaa (lapsen ryhmä ja toinen, jossa koko päiväkodin porukka). Muotokuva-sarja(3kpl) ja tarra-arkki.

Koko paketti 38,50e

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia kun sattuu olemaan koulussa jo 7 niin melkoisesti siinä rahavaroja kysytään että saa lunastettua kaikki!:(

näin siis Oulun seudulla

Vierailija
4/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverikuva kympin lisää.

Vierailija
5/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja lapsia kun sattuu olemaan koulussa jo 7 niin melkoisesti siinä rahavaroja kysytään että saa lunastettua kaikki!:(

näin siis Oulun seudulla

Itse olette lauman hankkineet.

Vierailija
6/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olette lauman hankkineet.

Vitsi sä olet fiksu. Ne valokuvat sun muu materiahan on se onnellisen lapsuuden mitta, vai?

Vierailija
7/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna jumalauta koulu oli valinnut jonkun koulukuvat10e kuvaajan ja laatu oli ihan perseestä. Kaikki yksityiskuvat olivat tosi tummia eli alivalottuneita KAIKILLA eikä tarrakuvia ole edes mahdollista tilata !!! Mukana oli tarra-arkki johon voisi itse jotenkin liimata kuvat ??

Kyllä vituttaa. Maksan mieluummin 30 euroa kunnon kuvista

Ja sinä lesta, älä valita kuvien hinnasta, itse olet lapsesi hankkinut.

Vierailija
8/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just saatiin tarhakuvat,

musta siis ihan perseestä.

1 x tarharyhmä ok hyvä

1 x setti 3 kuvaa lapsesta sillee kiinni toisissaan potrettina

1 x tarrakuvia, kenellä 3v on 12 kaveria jolle vaihdella pieniä tarrra kuvia mitä näillä tekee??

1 x ihan daiju iso kuva jossa kiinni vuosikalenteri 2008 niin pienellä piperrettynä että ykskään mummi ei ees nää ilman suuurennuslasia tätä kalenteria.

2 x kaverikuva, mitä kahdella tekee??

MAKSOI SIIS 57.50 YHTEENSÄ!

MUST IHAN KUSETUSTA!

olis mielummin isompia kuvia mitä vois antaa lahjaksi.

Vierailija
9/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketissa oli aika paljon kaikkia kuvia, mm. koko koulun yhteiskuva ja albumi, johon sai kerätä luokkakuvia. Hinta oli jotain yli 40 e.

Palautin osan, jätin luokkakuvan, isommat kuvat (3 kpl), vähän pienempiä ja tarroja. Hinta oli jotain vajaa 30 e.

Vierailija
10/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kusetusta minustakin, mutta jos kaikki van maksaa koko laskun eikä kukaan valita, niin eihän ne paketit sitten muutu.

Tottakai ne on hinnoiteltu siten, että säästö on aika pieni jos ei ota koko pakettia - jää joku " alennus" saamatta. Sehän on vaan myyntikikka. Mä palautin ne kuvat joita en halunnut, just siksi että menisi perille ettei ollut onnistuneita kuvia.

Vierailija
11/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...mutta kertovat muutamia asioita lausujastaan.

1. Kirjoittaja ei luultavasti ole kovin korkeasti koulutettu. Tutkimusten mukaan korkeasti koulutetut ovat mm. eri uskontojen suhteen ja erilaisten elämäntapojen suhteen suvaitsevampia kuin matalasti koulutetut. Lisäksi korkeasti koulutetuilla on usein sellaiset käytöstavat, että he eivät ihan kaikkea mieleen juolahtavaa räi suustansa.

2. Kirjoittajan lapset ovat/tulevat olemaan koulukiusaajia, koska saavat kotoaan mallin, jonka mukaan on ihan ok haukkua toisia, jos he elävät eri tavalla kuin itse.

3. Myöskään kirjoittajan lapset eivät aikuisina tule olemaan kovin korkeasti koulutettuja, koska koulukiusaajilla useimmiten ei myöhemmässä elämässä käy kovin hyvin. Rumalla käytöksellä saattaa pärjätä lasten seurassa, koska lapset eivät monesti ole vielä empaattisesti kovin kehittyneitä, mutta aikuisten maailmassa pärjäävät paremmin toisia kohtaan mukavat, hyvin käyttäytyät, suvaitsevaiset ihmiset.

4. Kirjoittaja itse on luultavasti suosittu " tyhmien" ihmisten ja ehkä myös lastensa kavereiden keskuudessa, mutta oikeasti järkevien aikuisten ihmisten seurassa hän tuntee itsensä orvoksi.

t: perusluterilainen

Vierailija
12/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

...mutta kertovat muutamia asioita lausujastaan.

1. Kirjoittaja ei luultavasti ole kovin korkeasti koulutettu. Tutkimusten mukaan korkeasti koulutetut ovat mm. eri uskontojen suhteen ja erilaisten elämäntapojen suhteen suvaitsevampia kuin matalasti koulutetut. Lisäksi korkeasti koulutetuilla on usein sellaiset käytöstavat, että he eivät ihan kaikkea mieleen juolahtavaa räi suustansa.

2. Kirjoittajan lapset ovat/tulevat olemaan koulukiusaajia, koska saavat kotoaan mallin, jonka mukaan on ihan ok haukkua toisia, jos he elävät eri tavalla kuin itse.

3. Myöskään kirjoittajan lapset eivät aikuisina tule olemaan kovin korkeasti koulutettuja, koska koulukiusaajilla useimmiten ei myöhemmässä elämässä käy kovin hyvin. Rumalla käytöksellä saattaa pärjätä lasten seurassa, koska lapset eivät monesti ole vielä empaattisesti kovin kehittyneitä, mutta aikuisten maailmassa pärjäävät paremmin toisia kohtaan mukavat, hyvin käyttäytyät, suvaitsevaiset ihmiset.

4. Kirjoittaja itse on luultavasti suosittu " tyhmien" ihmisten ja ehkä myös lastensa kavereiden keskuudessa, mutta oikeasti järkevien aikuisten ihmisten seurassa hän tuntee itsensä orvoksi.

MINÄ olen paras ja ainoa oikea uskovainen. Luultavasti sängyn ja hellan välissä lopun elämäänsä

Vierailija
13/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mistä olet kopioinut ???

Vierailija
14/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaluterilainen, käyn kirkossa häissä ja hautajaisissa sekä kerran vuodessa kauneimmissa joululauluissa. Harrastan joogaa ja oikeasti uskon vähän muunlaiseen jumaluuteen kuin mitä luterilaisuus (tai lestadiolaisuus tai mikään muukaan kristinuskoon pohjautuva suuntaus) opettaa.

Miten se olikaan, nyrkin ja hellan välissä? Minulla on lukion jälkeistä opiskelua takana kohta 7,5 vuotta, ja vielä vajaa vuosi opintoja jäljellä. Kuulun luultavasti siihen kaikkein eniten kouluttautuneeseen kansanosaan. Hellan ääreen menen kyllä erittäin mielelläni vähäksi aikaa nyt tammikuusta alkaen, kun saan esikoiseni.

t: 13

Vierailija
15/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 7,5 euroa / arkki. ELi ryhmäkuva 7,5 e, kaksi muotokuvaa 7,5 e, tarrakuvat 7,5 e jne. Jos otti kaikki arkit, sai 35 eurolla (yhden ilmaiseksi).

Kuvaverkko.

Vierailija
16/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen tapaluterilainen, käyn kirkossa häissä ja hautajaisissa sekä kerran vuodessa kauneimmissa joululauluissa. Harrastan joogaa ja oikeasti uskon vähän muunlaiseen jumaluuteen kuin mitä luterilaisuus (tai lestadiolaisuus tai mikään muukaan kristinuskoon pohjautuva suuntaus) opettaa.

Miten se olikaan, nyrkin ja hellan välissä? Minulla on lukion jälkeistä opiskelua takana kohta 7,5 vuotta, ja vielä vajaa vuosi opintoja jäljellä. Kuulun luultavasti siihen kaikkein eniten kouluttautuneeseen kansanosaan. Hellan ääreen menen kyllä erittäin mielelläni vähäksi aikaa nyt tammikuusta alkaen, kun saan esikoiseni.

t: 13

paitsi minulla on kaksi korkeakoulututkintoa ja korkea asema kansainvälisessä yrityksessä ( olen mm. management teamin jäsen)

Vierailija
17/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole paljoa jos kerran vuodessa maksaa 20e, siihen aikaan ehkäpä 30mk lasten koulukuvista/per lapsi.

Merllä otettiin aina ryhmäkuva ja sitten puolitettiin paketti.

Nytkään ei aiota ihan kaikkia kuvia ottaa lapseni koulukuvista.

Minusta on ihan kiva kun on saanut jokaiselta vuodelta ryhmäkuvan albumiin järjestykseen. Ihan kiva muisto koulusta.

Eli ottakaa ihmeessä ne kuvat lapsillenne. Eivät maksa paljoa kun puolittelee niitä paketteja.

Vierailija
18/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HITTO MÄ OLEN TYHMÄ!

en ees tajunnut että niitä voi palauttaa, kiukuttelin eilen miehelle kun se vei silloin kuvauspäivänä lapsen tarhaan ja täytti laput..

täytyy illalla tutkia se kuori paremmin!!

miten se lasku sitten menee, maksetaanko vain otetut kuvat ei palautettuja? ettei tule karhuja..

Vierailija
19/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon uskontojuttuun en ota kantaa en ees jaksa lukea tuota..

ollaan kaikki mitä ollaan ja eiks nyt ollut kyse koulukuvista ei jeesuksesta..

avatkaa oma aihe.

Vierailija
20/23 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin yksinkertaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä