Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä työstä voisin saada vähintään 2500 e/kk

Vierailija
14.11.2007 |

Minulla on teologin koulutus mutta en halua mennä kirkolle/seurakuntiin töihin. Olen ollut kotiäitinä 15 vuotta. Haluaisin jo jonnekin muualle kuin kotiin.

Menisin siivoamaan tai lastenhoitajaksi mutta mieheni ei halua vähentää omia töitään (nykyään 12 tuntia päivässä ja enemmänkin) ja ottaa enemmän vastuuta perheen asioista (lapsilla esim harrastuskuljetuksia koko ilta klo 15 lähtien) ellen saa vähintään yllä mainitsemani verran palkkaa. Muuten ei kuulema kannata.

Vinkatkaas nyt minulle mistä löydän moisen työn! Opiskelemaan en halua/voi lähteä joten työn pitäisi olla sellaista johon ei vaadita koulutusta tai johon voi kouluttautua oppisopimuksella tai muuten työn yhteydessä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi ilmapiiri on syrjivä sellaisia kohtaan jotka eivät voi hyväksyä naispappeutta. En halua tehdä töitä sellaisessa yhteisössä.

ap

Vierailija
2/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta virkaan tarvittaisiin opettajaksi pätevöityminen. Epäpätevä saisi vain jotain sijaisuuksia. Eikä niitä ole liikoja tarjolla pelkälle uskonnon opettajalle!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sitä paitsi ilmapiiri on syrjivä sellaisia kohtaan jotka eivät voi hyväksyä naispappeutta. En halua tehdä töitä sellaisessa yhteisössä.

ap

Hihiiii, niitä syrjitään jotka syrjivät naispappeja. Aika huvittava kuvio.

Vierailija
4/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inex Partners on S-kauppojen maahantuoja, kai. Itse olin Espoon Kilossa Inexin varastolla yövuorossa keräämässä. Nam nam, vieläkin on ikävä sinne! :) :) :)

Ja yövuorossa tosiaan saa tuon 2500 jos tekee lujasti töitä.

Vierailija
5/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö sulla ole ajokorttiakaan.

Vierailija
6/6 |
14.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempäälän toimipiste on ainoa järkevän matkan takana, eik' siellä ollut nyt avoimia paikkoja. Mutta pärjääkö heikko ja huonokuntoinen nainen varastohommissa? Trukin kyselijä en ollut minä. Uskaltaisin kyllä ajaa sitä, eri asia annettaisiko minun ;D

Mutta mitäs rahakkaita hommia meijerialalla on tarjolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä