Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi jotkut käyttää rattaita lapsille jotka jo 4v? oikeesti

Vierailija
28.11.2007 |

jos on terve lapsi niin eihän senikäiselle enää rattaita tarvita. On hassun näköistä, ja jotenkin alentavaa lasta kohtaan, aivan kun hän ois niin vauva että tarvitaan kyytiä. Kerran yhdellä äidillä oli jopa se vauvan makuupussi missä lapsella oli jalat. En tajua miksi tehdä lapsesta joka jo aika iso vauvamainen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t 45

Vierailija
42/51 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko oikeasti kävelee kotiin keskellä yötä, pienet lapset mukana, ties minkä juoppojen keskellä? Ja kaivaa sitä nimenomaista kävelyä varten ne rattaat sieltä naftaliinista?

Minä en kävele yöllä, en edes ystävän kanssa, tai miehen kanssa kaksin. Miksi sitten lasten kanssa, taksitkin on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4 v lapsella on sydänvika ja sehän ei näy ulospäin teille ihmettelijöille kuten ap, joten tuijottaa saat, mun lapsi ei jaksa kävellä edes 2km matkoja.

Vierailija
44/51 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa rattaissa bussissa kun mennään harrastukseen. Pääsen ilmaiseksi bussissa, ja jos tulee bussille kiire niin varmasti ehditään kun huristan rattailla kieli vyön alla. Jos joku tästä vetää herneet niin be my guest.

Vierailija
45/51 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rattaat on mukana kauppareissuja varten.

Vierailija
46/51 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö käy joskus silloin tällöin vierailulla, että tulette kotiin joskus esim n. 21 maissa? Jos tietää että nyt tämä 4v lapsi nukahtaa mielellään rattaisiin kotimatkalla, niin MIKSI pitää tulla taksilla, eikä voi ottaa niitä hiton rattaita? Äly hoi älä jätä!

Eikä niitä rattaita varmaan kenenkään mistään naftaliinista tarvitse hakea. Meillä ne edelleen on tuolla vaunuvarastossa (joka on ulko-oven vieressä), vaikkei niitä edes käytetä.

Vierailija
47/51 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tulisi mitään motkotuksia.

Meillä lähikauppaan on matkaa himpun vajaat 2km, ja jos haluaa apteekkiin, kirjastoon, postiin, matkaa on yhteen suuntaan 3,5km.

Vanhin lapsi on vasta 2,5v mutta aion pitää pikkurattaita käytössä sekä lapsen että tavaroiden kuljettamisessa niin kauan kuin se helpottaa elämää. Naapurit menevät suoraan autolla, on niin vaivatonta.

Vierailija
48/51 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

unet rattaissa. Olen yh, 2 lasta ja työssä, joka tällä hetkellä pelkkää istumista tietokoneen äärellä. Työmatka niin pitkä ettei sitä voi käyttää hyötyliikuntana. Toissailtana tuntui, että pakko päästä vähän ulkoilemaan. Lapsi oli tarhapäivän jälkeen väsyneen oloinen, joten laitoin hänet rattaisiin ja lähdettiin isomman lapsen kanssa kävellen. Viisikesäinen otti tunnin tirsat ja kotiintullessa kaikilla oli hyvä mieli. Kunhan lunta tulee tarpeeksi, niin iltaulkoiluissa pulkka mukana.

Vierailija
49/51 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai väsyneen lapsen kauppaan? Mitä väliä oikeasti? Miksi se ap:ta näin närppii?

Mä teen mikä musta on järkevää, ei mua kiinnosta mitä mieltä muut on!

Vierailija
50/51 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reissun, olen pulassa ilman rattaita.

Päiväkotimatkoilla kävelevät usein rattaiden vieressä. Rattaat tarviin kauppareissuja varten. 5-henkiselle perheelle kun ei yksi reppu riitä, kaksi lisäkassia kulkee rattaiden alatasolla.

Aamukiireessä istuvat kyydissä.

Vierailija
51/51 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotias karkasi äidiltään ja äiti perään, vauvan rattaat vieri tielle ja rekan alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän