Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites suhtautua kun poika harrastaa judoa, ja on tosi ylpeä päästyään ekasta vyökokeesta läpi. Nyt " kaverit"

Vierailija
28.11.2007 |

mollaavat häntä että ei toi oo mitään, mulla on judossa sininen vyö, mulla ruskea, jne.. Poika sanoi ettei usko, näytä joku liike, kaverit sanoo että ne on niin lässyjä etten viitti, sä et osaa mitään hyviä liikkeitä jne..

Sanonko pojalle (8v) että kaverit valehtelevat, vai annanko uskoa, vaikka oma hieno suoritus ei sitten enää tunnukaan miltään?

Ja siis poika ei reteile harrastuksellaan, on vaan puhelias poika, ja kertoo innoissaan koko porukalle että läpäisi vyökokeen, oppi uuden liikkeen jne...

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös, että itse tutustut lajiin vielä paremmin, jotta voit jatkossakin keskustella harrastuksesta asiantuntevammin ja tukea poikaa. Kannattaa käydä joskus harjoituksia katsomassa ja vaikkapa jutella niiden jälkeen valmentajan tai muiden vanhempien kanssa esimerkiksi näistä haasteista, joista nyt on kirjoiteltu.

Vierailija:

En viitsisi mennä sanomaan pojalleni että muut valehtelevat, sehän vasta toisia poikia suututtaisi, ja pian saisi poika harjoitella itsepuolustusta käytännössä.. :(

Taidan kertoa judon henkisestä puolesta, ja kertoa että oikea judoka ei tuollaisia puhu. Ja mainita myös, että kaverin on sitten pitänyt aloittaa harrastus vauvana, jos on kerran jo ruskean vyön ehtinyt saamaaan. Eiköhän poika siitä itse kekkaa, mikä on oikea syy pilkkaamiseen...

Kuulostaisiko hyvältä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi