Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittelen tässä takapihan terassilla kerrostalossa asuvia

Vierailija
06.08.2025 |

Kesäloma ja olut omalla terassilla. savustin savustaa briskettiä rannassa, robottileikkuri leikkaa nurmikkoa ja peipposet visertää vienosti. Käy vaan pikkasen sääliksi kerrostalossa bunkkeeraavat sääliöt.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä juppi meitä sääli, onneksi on edes hieman viileämpää täällä punkkeerissa nyt.

Vierailija
2/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa uudestaan sitten talvella, kun lunta on pyryttänyt koko yön, ja pihallasi on 2 metriä lunta, joka sinun on itse aurattava, jotta pääset töihin.

Terveisin ilmalämpöpumpun ja ison parvekkeen omistava kerrostaloasuja, joka pääsee talvella lämmitettyyn autoparkkihalliin suoraan hissillä ja siitä voi ajaa ulos tielle, joka on kolattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tuon saa myös kerrostalossa, tosin nurmikon leikkaa palkattu ihminen. 

Vierailija
4/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulunuttakin kuluneempi aloitus. Elämäsi taitaa olla tosi tylsää? 🤣

Vierailija
5/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ap sulla huvit. Minäkin asun omakotitalossa, mutta en säälittele ollenkaan kerrostaloissa asuvia. Säälittelen lähinnä itseäni, koska talvella on mentävä kolaamaan hiki hatussa pihat ja pistotie auki. Hommaan menee yhdeltä kolmisen tuntia. Kahdestaan tehtynä päästään 1,5 tunnissa per kerta hommasta.

Vierailija
6/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suotta säälittele. En muuttaisi mihinkään maaseutumörskään vaikka siitä maksettaisiin. Sivistynyt ihminen asuu keskustassa.

Vierailija
7/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti asiaa uudestaan sitten talvella, kun lunta on pyryttänyt koko yön, ja pihallasi on 2 metriä lunta, joka sinun on itse aurattava, jotta pääset töihin.

Terveisin ilmalämpöpumpun ja ison parvekkeen omistava kerrostaloasuja, joka pääsee talvella lämmitettyyn autoparkkihalliin suoraan hissillä ja siitä voi ajaa ulos tielle, joka on kolattu.

Lapset kilpailee kumpi saa ajaa mönkkärillä lumet. En edes kerkiä herätä kun lumet ajettu🤣

Ap

Vierailija
8/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa itse säälin suomessa asuvia ja kolea sää,täällä ympäri vuoden 30-34 ja coconut palmujen havinaa mutta kampai sullekkin.

Vierailija
9/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa itse säälin suomessa asuvia ja kolea sää,täällä ympäri vuoden 30-34 ja coconut palmujen havinaa mutta kampai sullekkin.

Ihan liian kuumaa ja kosteaa. Hikouduhomo sinne.

Vierailija
10/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet normi parvekehomo.

Vierailija
11/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla sääliömpää kuin kerrostalokopissa asuva?

Vierailija
12/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että elämässäsi on sisältöä. Olen kateellinen.

Vierailija
13/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta säälittele. En muuttaisi mihinkään maaseutumörskään vaikka siitä maksettaisiin. Sivistynyt ihminen asuu keskustassa.

Älä muuta viserrä. Parisataa neliötä ja pitkä pihatie osin ylämäkeä. Kun tästä jonakin päivänä kerrostaloon pääsen, niin en ikinä, ikinä omakotitaloon muuta.

Vierailija
14/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvisin käännän kylkeä kun omakotitalossa asuvat nouset kello viisi kolaamaan lumia :) 

Vierailija
15/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minäkin voin istua omalla kuistilla ja takapihalla..ja asun kerrostalossa.

Vierailija
16/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että elämässäsi on sisältöä. Olen kateellinen.

Älä sinä kerrostalopaska tule mulle oleen kateellinen.

Ap

Vierailija
17/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieristä 🤣

Vierailija
18/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku asuu takapihan terassilla kerrostalossa? Lueppa ääneen tuo aloituksesi. Säälin teitä kirjoitustaidottomia enemmän kuin takapihan terassilla kerrostalossa asuvia 😂

Vierailija
19/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talvisin käännän kylkeä kun omakotitalossa asuvat nouset kello viisi kolaamaan lumia :) 

Laiska läski!

Vierailija
20/45 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta saa sen käsityksen että säälittelet sellaisia, jotka asuvas takapihan terassilla kerrostalossa.

Hei, hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi