Säälittelen tässä takapihan terassilla kerrostalossa asuvia
Kesäloma ja olut omalla terassilla. savustin savustaa briskettiä rannassa, robottileikkuri leikkaa nurmikkoa ja peipposet visertää vienosti. Käy vaan pikkasen sääliksi kerrostalossa bunkkeeraavat sääliöt.
Kommentit (45)
Mieti asiaa uudestaan sitten talvella, kun lunta on pyryttänyt koko yön, ja pihallasi on 2 metriä lunta, joka sinun on itse aurattava, jotta pääset töihin.
Terveisin ilmalämpöpumpun ja ison parvekkeen omistava kerrostaloasuja, joka pääsee talvella lämmitettyyn autoparkkihalliin suoraan hissillä ja siitä voi ajaa ulos tielle, joka on kolattu.
Kaiken tuon saa myös kerrostalossa, tosin nurmikon leikkaa palkattu ihminen.
Kulunuttakin kuluneempi aloitus. Elämäsi taitaa olla tosi tylsää? 🤣
On ap sulla huvit. Minäkin asun omakotitalossa, mutta en säälittele ollenkaan kerrostaloissa asuvia. Säälittelen lähinnä itseäni, koska talvella on mentävä kolaamaan hiki hatussa pihat ja pistotie auki. Hommaan menee yhdeltä kolmisen tuntia. Kahdestaan tehtynä päästään 1,5 tunnissa per kerta hommasta.
Älä suotta säälittele. En muuttaisi mihinkään maaseutumörskään vaikka siitä maksettaisiin. Sivistynyt ihminen asuu keskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Mieti asiaa uudestaan sitten talvella, kun lunta on pyryttänyt koko yön, ja pihallasi on 2 metriä lunta, joka sinun on itse aurattava, jotta pääset töihin.
Terveisin ilmalämpöpumpun ja ison parvekkeen omistava kerrostaloasuja, joka pääsee talvella lämmitettyyn autoparkkihalliin suoraan hissillä ja siitä voi ajaa ulos tielle, joka on kolattu.
Lapset kilpailee kumpi saa ajaa mönkkärillä lumet. En edes kerkiä herätä kun lumet ajettu🤣
Ap
Jaa itse säälin suomessa asuvia ja kolea sää,täällä ympäri vuoden 30-34 ja coconut palmujen havinaa mutta kampai sullekkin.
Vierailija kirjoitti:
Jaa itse säälin suomessa asuvia ja kolea sää,täällä ympäri vuoden 30-34 ja coconut palmujen havinaa mutta kampai sullekkin.
Ihan liian kuumaa ja kosteaa. Hikouduhomo sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olet normi parvekehomo.
Voiko olla sääliömpää kuin kerrostalokopissa asuva?
Kuulostaa siltä, että elämässäsi on sisältöä. Olen kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta säälittele. En muuttaisi mihinkään maaseutumörskään vaikka siitä maksettaisiin. Sivistynyt ihminen asuu keskustassa.
Älä muuta viserrä. Parisataa neliötä ja pitkä pihatie osin ylämäkeä. Kun tästä jonakin päivänä kerrostaloon pääsen, niin en ikinä, ikinä omakotitaloon muuta.
Talvisin käännän kylkeä kun omakotitalossa asuvat nouset kello viisi kolaamaan lumia :)
Ai minäkin voin istua omalla kuistilla ja takapihalla..ja asun kerrostalossa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että elämässäsi on sisältöä. Olen kateellinen.
Älä sinä kerrostalopaska tule mulle oleen kateellinen.
Ap
Siis joku asuu takapihan terassilla kerrostalossa? Lueppa ääneen tuo aloituksesi. Säälin teitä kirjoitustaidottomia enemmän kuin takapihan terassilla kerrostalossa asuvia 😂
Vierailija kirjoitti:
Talvisin käännän kylkeä kun omakotitalossa asuvat nouset kello viisi kolaamaan lumia :)
Laiska läski!
Otsikosta saa sen käsityksen että säälittelet sellaisia, jotka asuvas takapihan terassilla kerrostalossa.
Hei, hei.
Älä juppi meitä sääli, onneksi on edes hieman viileämpää täällä punkkeerissa nyt.