Kaikki adhd- ja masennusdiagnoosit taitavat kyllä johtua vanhemmista
olisi mukava kun joku ns. asiantuntija tulisi edes nimettömänä myöntämään sen.
Kommentit (13)
tietysti. Äidit voisi kieltää lailla.
sen lapsen synnyttänyt maailmaan!
Eikö niin!
sairastanut kolme vaikeaa masennusta. Eikä vanhempani niitä ole kyllä aiheuttaneet, päin vastoin. Ovat tehneet kaikkensa tukeakseen ja auttaakseen minua selviytymään.
ystäväni, joka on adoptiolapsi kärsii masennuksesta vaikkei omaa äitiään ole nähnytkään(kuoli synnytyksessä)huono äiti hälläkin oli
Toiset vanhemmat kun hakevat lapsilleen apua ja saavat siksi diagnooseja - ja toiset taas eivät yhtä vastuullisia ole.
Miehellä aivoissa poikkeavuutta ja vahva adhd-epäily. Kuinkahan anoppi on aiheuttanut nuo neurologiset jutut ja ongelmat?
onneksi oman lapsen taudin kuvasta kerrotaan että ei johdu kasvatuksesta, ihmettelin vähän tätä, mutta näköjään sekin oli tarpeellinen tieto.
99% suomalaisista ei tiedä mitä on adhd ja ap on yksi tollo siitä joukosta.
adhd sisältää paljon ns. lisäoireita.
35% kärsii kielellisistä ongelmista.
oppimisvaikeuksia on hyvin monella, lukihäiriö, kirjoittamisen ongelmat ja matematiikka.
monella on aistiyliherkkyyttä ja moni jumiutuu.
adhd, add on nippu neurologisia ongelmia.
uhmakkuus ja puheen vastaanottaminen on yksi ongelma.
adhd lapsi ei pysty ottamaan kuin yhden käskyn kerralla.
tässä vain osa oireista. paljon muutakin siihen kuuluu. jokaisella lapsella on yksilölliset ongelmat.
omalla lapsellani adhd epäily ja hän on nyt 3v. lopullisen diagnoosin hän tulee saamaan 9-10v. siihen tulee sisältymään n. 5v. tutkimukset neuropsykiatrisella osastoilla.
joten ap ole hiljaa, kun et tiedä asioista mitään.
Vierailija:
99% suomalaisista ei tiedä mitä on adhd ja ap on yksi tollo siitä joukosta.
adhd sisältää paljon ns. lisäoireita.
35% kärsii kielellisistä ongelmista.
oppimisvaikeuksia on hyvin monella, lukihäiriö, kirjoittamisen ongelmat ja matematiikka.
monella on aistiyliherkkyyttä ja moni jumiutuu.
adhd, add on nippu neurologisia ongelmia.
uhmakkuus ja puheen vastaanottaminen on yksi ongelma.
adhd lapsi ei pysty ottamaan kuin yhden käskyn kerralla.
tässä vain osa oireista. paljon muutakin siihen kuuluu. jokaisella lapsella on yksilölliset ongelmat.
omalla lapsellani adhd epäily ja hän on nyt 3v. lopullisen diagnoosin hän tulee saamaan 9-10v. siihen tulee sisältymään n. 5v. tutkimukset neuropsykiatrisella osastoilla.
joten ap ole hiljaa, kun et tiedä asioista mitään.
Terveisiä vaan sinne Porvoon -mamalle.
kyllä tajusin, mutta monen olisi oikeasti hyvä tietää mitä adhd on. siihen kuuluu niin paljon kaikkea ei niin kivoja asioita. oikeasti hyvinkin vakava sairaus, kun otetaan mukaan myös tunneasiat, joista he kärsivät.
t.14
ovat vanhempien, tarkemmin eriteltynä äidin vika. Sovitaan, että kaikki on aina äidin syytä.
Minä olen ihan tälläinen keittiöpsykolooki-asiantuntija, että voit olla tyytyväinen ap kun sait asiantuntijan myöntämään asian.